IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » ההתאחדות פעלה להחזרת כספי הנוסעים מחברת וויז אייר

ההתאחדות פעלה להחזרת כספי הנוסעים מחברת וויז אייר

עוזי בכר 11 באפריל 2016 0:00

וויז אייר הודיעה על כוונתה להשיב את מלוא הכספים ללקוחות, שנפגעו כתוצאה מביטול חלק מטיסותיה מישראל ואליה, בעקבות מכתב שנשלח ע"י התאחדות משרדי הנסיעות. יוסי פתאל:" ההתאחדות עושה ותעשה כל שביכולתה כדי להגן על הנוסעים הישראלים"

ההתאחדות פעלה להחזרת כספי הנוסעים מחברת וויז אייר 190720radE830A@YOSSI-1

במכתב נוקב שנשלח מהתאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, בשבוע שעבר, אל מנכ"ל חברת וויז-אייר הונגריה, דרשה התאחדות מחברת התעופה להשיב לנוסעיה הישראלים את מלוא כספם עבור טיסות שביטלה חברת התעופה עצמה.

 

כזכור, חברת התעופה ההונגרית הודיעה לאחרונה על הפסקת טיסותיה לפראג, ורשה וקטוביץ' וצמצום תדירויות טיסותיה לבוקרשט, בודפשט וסופיה. כמו כן, הודיעה החברה כי הנוסעים יזכו להחזר כספי מלא. להתאחדות הגיעו ידיעות, כי החברה משיבה לנוסעים רק חלק מן הסכום אותו שילמו עבור הטיסות שביטלה החברה, ומשאירה בידיה "דמי ניהול וטיפול" על חשבון הנוסעים, שמצאו עצמם ללא כרטיס ועם השבה חלקית בלבד של כספם.

 

ההתאחדות התריעה בפני מנכ"ל וויז-אייר כי כרטיס הטיסה מהווה חוזה מחייב בין חברת התעופה ללקוח, "ולכן השבה חלקית של הכספים מהווה לכאורה הפרת חוזה מצד חברת התעופה כלפי הנוסעים.".

 

בעקבות פניית ההתאחדות הודיעה הנהלת חברת התעופה וויז-אייר הונגריה, כי מדיניותה היא להחזיר את מלוא הכספים ללקוחות המעוניינים בהשבת תמורה עבור כרטיסים שנרכשו לטיסות שהחברה ביטלה.

 

ההתאחדות העבירה את הודעת המדיניות של חברת התעופה לחבריה בתוספת המלצה למסור הודעה זו ללקוחותיהם במקרים שבהם חברת התעופה אינה משיבה את כל הכספים בפועל, כפי שקרה מספר פעמים לאחרונה.

 

מנכ"ל ההתאחדות יוסי פתאל מסכם: "כגוף תיירות מרכזי, המייצג אך גם משרת את משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, ההתאחדות עושה ותעשה כל שביכולתה כדי להגן על הנוסעים הישראלים.

 

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=75233

אולי יעניין אתכם גם

  • 100 מיליון ₪ לבניית והרחבת בתי מלון100 מיליון ₪ לבניית והרחבת בתי מלון
  • מלון Gstaad Palace ו-SWISS בשיתוף פעולה בר קיימאמלון Gstaad Palace ו-SWISS בשיתוף פעולה בר קיימא
  • התנועה האווירית הנכנסת נפסקת היום ב-13.40התנועה האווירית הנכנסת נפסקת היום ב-13.40
  • ג'יימס ריצ'רדסון תפעיל את הדיוטי פרי במעברי הגבולג'יימס ריצ'רדסון תפעיל את הדיוטי פרי במעברי הגבול
  • בוטלה גזרת המע"מ על שירותי תיירותבוטלה גזרת המע"מ על שירותי תיירות
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס