IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » הגחמה של האיחוד האירופי: תחזית לעיכובים בבדיקות הביטחוניות

הגחמה של האיחוד האירופי: תחזית לעיכובים בבדיקות הביטחוניות

עוזי בכר 2 באוגוסט 2024 8:04

תקנות חדשות נכנסות לחייהם של מיליוני נוסעים בנמלי התעופה של האיחוד האירופי: סה"כ 100 מ"ל בתיק היד ולא עבור מיכל כנהוג כיום. מתי זה נכנס לתוקף ובאלו חברות תעופה?

הגחמה של האיחוד האירופי: תחזית לעיכובים בבדיקות הביטחוניות נוסעת עם בקבוקוני נוזלים בכניסה לנמל התעופה. צילום freepik

האיחוד האירופי הודיע על תקנות תמוהות וחדשות, שתכנסנה החל מה-1 בספטמבר 2024. נוסעים לא יורשו להעלות עימם בכבודת היד נוזלים שתכולתם הכוללת מעל 100 מ"ל ולא כפי שהיה עד כה, מספר מיכלים ובלבד שתכולת כל אחד מהם לא תעלה על 100 מ"ל. הכללים הללו יחולו על נוסעים בחברות תעופה אירופיות בלבד.

מועצת שדות התעופה הבינלאומית אירופה (ACI Europe) , המייצגת למעלה מ-500 נמלי תעופה ברחבי אירופה, מתנגדת בתוקף לתקנות החדשות בטענה כי נמלי התעופה התקינו סורקים חדישים (C3) בדיוק במטרה להקל על נשיאת נוזלים ומחשבים ניידים בתיקי היד והמהלך יפגע בחוויית הנסיעה של מיליוני נוסעים.

ACI Europe צופה שההגבלה החדשה תגרום לעומס מיותר בבדיקות הביטחוניות ומציינים שמדובר בעונש כבד על נמלי התעופה שרכשו את סורקי C3 בעלויות של פי שמונה מהסורקים הרגילים ונאלצים גם להתמודד עם עלויות תחזוקה גבוהות פי ארבעה.

מספר נמלי תעופה, כמו אירלנד, איטליה, גרמניה, הולנד, מלטה ושבדיה, פרסו את סורקי C3, בעוד שבבריטניה בסך הכל שישה נמלי תעופה קטנים הציבו את הסורק החדש והאחרים קיבלו דחייה לשנה נוספת למימוש דרישת הממשלה.

אוליבייה ינקובק (Olivier Jankovec), מנכ"ל ACI EUROPE אמר: "אבטחה אינה ניתנת למשא ומתן, היא נמצאת בראש סדר העדיפויות של נמלי התעופה באירופה. ככאלה כל נמלי התעופה יעמדו במלואם בהגבלה החדשה. עם זאת, העובדה נשארת שאותם נמלי תעופה אשר אימצו מוקדם את הטכנולוגיה החדשה הזו, נענשים בכבדות הן תפעולית והן כלכלית. הם קיבלו את ההחלטה להשקיע ולפרוס סורקי C3 בתום לב. ההחלטה להטיל כעת הגבלות משמעותיות על השימוש בהם מטיל ספק באמון שהתעשייה יכולה לתת במערכת ההסמכה הנוכחית של האיחוד האירופי לציוד אבטחת תעופה".

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=160562

אולי יעניין אתכם גם

  • אייר פראנס השיקה טיסות ישירות מפריז לונקובראייר פראנס השיקה טיסות ישירות מפריז לונקובר
  • האם מטוסי ה-787 חוזרים לטוס ?האם מטוסי ה-787 חוזרים לטוס ?
  • ארגון התיירות העולמי צופה הפסד של 4 מיליארד דולר בתעשיית התיירותארגון התיירות העולמי צופה הפסד של 4 מיליארד דולר בתעשיית התיירות
  • אייר פראנס: תל אביב ויעדים אחריםאייר פראנס: תל אביב ויעדים אחרים
  • פסגת שרי החוץ של פורום הנגב יערך במרוקופסגת שרי החוץ של פורום הנגב יערך במרוקו
תגיות:
נוזלים בטיסה
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס