IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » האקרים פרצו לאתר האינטרנט והאפליקציה של בריטיש איירווייס

האקרים פרצו לאתר האינטרנט והאפליקציה של בריטיש איירווייס

עוזי בכר 7 בספטמבר 2018 12:10

נתוני כרטיסי אשראי של 380 אלף לקוחות נחשפו, ללא נתוני נסיעות או פרטי דרכונים

האקרים פרצו לאתר האינטרנט והאפליקציה של בריטיש איירווייס בריטיש איירווייז, פריצה למחשבים במשך שבועיים. צילום יח"צ

בריטיש איירווייס, חברת התעופה הבריטית, חשפה כי האקרים השיגו מידע על כרטיסי האשראי של 380 אלף לקוחות החברה. פריצת הסייבר התרחשה במשך שבועיים בין התאריכים 21 באוגוסט ל-5 בספטמבר, כך מסרה בריטיש איירוויז אתמול, יום חמישי.

בהודעה לנוסעים שפרסמה החברה באתר שלה ba.com, נכתב כי במהלך הזמן הזה אספו ההאקרים נתונים אישיים של לקוחות שהזמינו טיסות מאתר האינטרנט של בריטיש איירווייס ומהאפליקציה של החברה. המידע הגנוב לא הכיל נתוני נסיעות או פרטי דרכונים, הדגישה החברה.

"אנו מצטערים מאוד על השיבוש שגרמה הפעילות הפלילית הזו. אנו מתייחסים ברצינות רבה להגנה על המידע של לקוחותינו", אמר אלכס כרוז, יו"ר ומנכ"ל חברת התעופה.

הודעת החברה על הפריצה

הודעה נמסרה למשטרת בריטניה

בריטיש איירווייס מסרה כי הודיעה למשטרה ולרשויות הרלוונטיות על הפריצה. החברה מסרה עוד כי תיצור קשר עם הלקוחות שנפגעו ומבטיחה לשלם עבור בדיקות אשראי ולפצות לקוחות שאיבדו כסף.

באתר הופיעו כמה שאלות במסגרת מעין שאלות ותשובות ובהן, "איך אדע אם אני הושפעתי מהפריצה?" התשובה היא כי המקרה מתייחס להזמנות שנעשו מה-21 באוגוסט בשעה 22.58 ועד ה-5 בספטמבר בשעה 21.45, ועד בכלל. "אנחנו נתקשר עם לקוחות שהושפעו ונייעץ להם. אנחנו מציעים ללקוחות אלה להתקשר לבנק שלהם או לספק כרטיס האשראי ולפעול לפי הנחיותיהם".

שאלה נוספת מתייחסת לפיצוי הצפוי. בתשובה נמסר מבריטיש איירווייס כי החברה תשלם עבור שירות בדיקת האשראי. "אנו מתייחסים ברצינות רבה להגנה על נתוני הלקוחות שלנו, ואנו מצטערים מאוד על החשש שמעוררת פעילות פלילית זו. אנו נמשיך לשמור על הלקוחות שלנו מעודכנים עם המידע העדכני ביותר. אנו ניצור קשר עם לקוחות וננהל את כל התביעות על בסיס אישי".

שאלות נוספות נענו כי החלפת הסיסמה נעשית בדרך הרגילה, כי אין בעיה עם מי שאמור לטוס היום ולעשות צ'ק אין, שכן הבעיה נפתרה וכן כי חשבונות של אקזקיוטיב קלאב לא נפגעו.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=87621

אולי יעניין אתכם גם

  • ריינאייר: 93% מהטיסות נחתו במועד באוגוסטריינאייר: 93% מהטיסות נחתו במועד באוגוסט
  • בריטיש איירווייס מציגה מטוס רטרו שני בריטיש איירווייס מציגה מטוס רטרו שני 
  • מחקר של בריטיש איירווייס: כמחצית מהנשים בוחרות לטוס לחופשות לבדןמחקר של בריטיש איירווייס: כמחצית מהנשים בוחרות לטוס לחופשות לבדן
  • חברת אבטחת סייבר: גילינו את אופן פריצת הנתונים לבריטישחברת אבטחת סייבר: גילינו את אופן פריצת הנתונים לבריטיש
  • בריטיש חונכת קו טיסה בין לונדון לפיטסבורג בפנסילבניהבריטיש חונכת קו טיסה בין לונדון לפיטסבורג בפנסילבניה
תגיות:
בריטיש איירוויס פריצה אלכס כרוז כרטיסי אשראי
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס