דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » האם ריינאייר בדרך לשנות שוב את מדיניות הכבודה שלה?

האם ריינאייר בדרך לשנות שוב את מדיניות הכבודה שלה?

עוזי בכר 28 במאי 2018 11:23

מייקל א'ולירי, מנכ"ל חברת הלואו-קוסט, הודה בסוף השבוע האחרון כי ריינאייר שוקלת שלא לאפשר לנוסעים לעלות למטוס עם תיקי יד או גב בנוסף לכבודה הרגילה

האם ריינאייר בדרך לשנות שוב את מדיניות הכבודה שלה? ריינאייר. בכל טיסה שמבצעת החברה עולים כ-100 תיקי גב ללא אישור וללא חיוב נוסף. צילום Depositphotos

אפשר שחברת טיסות הלואו-קוסט ריינאייר תשנה שוב את מדיניות הכבודה שלה. זאת לאחר שמנכ"ל החברה, מייקל או'לירי, הודה בסוף השבוע האחרון כי ריינאייר שוקלת שלא לאפשר לנוסעים לעלות למטוס עם תיקי יד או גב בנוסף לכבודה הרגילה.

הסיבה: רבים מהנוסעים מעלים למטוס תיקים גדולים מדי וגורמים לריינאייר עליה של 5 מיליון ליש"ט נוספים בהוצאות התפעול היומיות.

כיום מאפשרת ריינאייר לנוסעיה להעלות לסיפון המטוס שני תיקים ללא תשלום – מזוודת טרולי ותיק יד. נוסעים שמעוניינים להחליף את תיק היד בתיק גב מתבקשים לשלם 5 ליש"ט. נוסעים שבוחרים לא לשלם עבור תיק הגב, מתבקשים להשאירו למשמורת בנמל התעופה עד הנחיתה חזרה.

לפי ריינאייר, בכל טיסה שמבצעת החברה עולים כ-100 תיקי גב ללא אישור וללא חיוב נוסף. "ההתנהלות הזאת גורמת להגדלת העלויות ולכאוס בטיסה", אמר א'ולירי, "אנחנו בוחנים את האפשרות לגבות את הסכום בשער בעלייה למטוס באופן ישיר".

בדרך להיות חברת אחזקות

עם או בלי עלויות תיקי הגב, נראה שריינאייר בדרך לבצע מספר רכישות בתקופה הקרובה. אחרי שרכשה בתחילת השנה את חברת התעופה LaudaMotion, הודה א'ולירי כי הוא פועל להעתיק את המודל המצליח של חברת IAG וקבוצת לופטהנזה – הפעלה של כמה מותגים תחת קורת גג אחת.

ריינאייר כבר העבירה מספר הצעות לרכישת אליטליה וניהלה מו"מ למיזוג עם נורווג'יאן אייר שאטל, אבל בינתיים לא הודיעה על התפתחויות חיוביות. לדברי א'ולירי, תעשיית התעופה האירופית תעבור שינויים מהותיים בעשור הקרוב ולריינאייר אין שום כוונה להישאר מאחור. "אני חושב שיהיו המון הזדמנויות בעתיד הקרוב ואנחנו רוצים לשחק תפקיד מכריע בעולם התחרותי הזה", הצהיר.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=83937

אולי יעניין אתכם גם

  • ריינאייר תזכה ברשיון מפעיל במלטה בזכות רכישת מלטה איירריינאייר תזכה ברשיון מפעיל במלטה בזכות רכישת מלטה אייר
  • או'לירי: נכפיל את מספר הקווים והנוסעים לירדן בשנה הבאהאו'לירי: נכפיל את מספר הקווים והנוסעים לירדן בשנה הבאה
  • או'לירי שואף להוסיף עוד חברת תעופה לקבוצת ריינאייראו'לירי שואף להוסיף עוד חברת תעופה לקבוצת ריינאייר
  • ריינאייר השיקה תוכנית שיפורים ללקוחותיהריינאייר השיקה תוכנית שיפורים ללקוחותיה
  • שר התיירות: נגדיל את מספר התיירים באמצעות ריינאיירשר התיירות: נגדיל את מספר התיירים באמצעות ריינאייר
תגיות:
LaudaMotion ריינאייר תיקי גב כבודה במטוס מייקל או'לירי
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version