IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » האם ערוץ הפצה ישיר באמת זול יותר ?

האם ערוץ הפצה ישיר באמת זול יותר ?

עוזי בכר 8 בינואר 2018 0:00

מחקר שפורסם ע"י התאחדות סוכני הנסיעות ויועצי התיירות בישראל קובע כי מכירה ישירה של חברות תעופה לא זולה יותר בהשוואה למכירה דרך סוכני נסיעות

האם ערוץ הפצה ישיר באמת זול יותר ? LEPTOP-27

מחקר חדש שנערך ע"י כלכלני התעופה של חברת  INFRATA הבריטית ושפורסם בשבוע שעבר מפריך את טענת חברות התעופה בדבר מעבר להפצה ישירה מטעמי חיסכון. יתר על כן – המחקר מראה כי חברות תעופה מתעלמות בחישוביהן מהוצאות הקשורות באופן מובהק להפצה הישירה, כגון פרסום ושיווק (כולל הקלקות במנועי החיפוש), פיתוח טכנולוגיה, שירות לקוחות ועלויות נלוות.

חישוב אמיתי חושף, כי מכירה ישירה לא רק שאינה מצמצמת, אלא אף מגדילה את ההוצאות של חברות תעופה. בדיקת עלויות העלתה, כי עבור חברות תעופה מכירה ישירה כרוכה בהוצאה נוספת של 11% לכל הזמנה. כך גם בחברות תעופה אזוריות (המפעילות קווים עבור חברות תעופה אחרות), בהן מתבטא גידול של 4% לכל קטע טיסה בהזמנה. בקבוצות תעופה גדולות מסתמן חיסכון פוטנציאלי זניח של פחות מ-1% בהוצאות להזמנה. המחקר מסכם, כי הכדאיות לחברות התעופה במכירה דרך סוכני נסיעות זהה לזו של מכירה ישירה.

נוכח ממצא כלכלי זה מסיק המחקר, כי אימוץ האסטרטגיה של מכירה ישירה והרחבתה, מאפשר לחברות תעופה שליטה בנושא שקיפות המידע ללקוח, אשר הופך ל"שבוי" וחושף אותו לשינוי בתנאים ועלייה במחירים, ובאופן ברור מצמצם את גישת הלקוחות לערוצי הזמנה עצמאיים ונייטרליים, דוגמת פלטפורמות ההפצה הגלובליות (GDS) המשמשות את סוכני הנסיעות ומציגות מגוון עשיר במיוחד של טיסות ואפשרויות הרכבה של טיסה המתאימה בדיוק לצרכי הלקוח.

המחקר נערך בהזמנת ECTAA (האיגוד האירופי של התאחדויות סוכני הנסיעות) ו-ETTSA (התאחדות האירופית לטכנולוגיה ושירותי תיירות), שחבריה הם ספקים עצמאיים של מידע תיירות ושירותי הפצת תוכן תיירותי.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=69493

אולי יעניין אתכם גם

  • רויאל ברוניי איירליינס מצטרפת למועדון הדרימליינררויאל ברוניי איירליינס מצטרפת למועדון הדרימליינר
  • ירידה של 31.5% ברווח הנקי של איסתא במחצית הראשונה של השנהירידה של 31.5% ברווח הנקי של איסתא במחצית הראשונה של השנה
  • משרד התיירות חנך את מצפור ברק ועמיחי במכתש רמוןמשרד התיירות חנך את מצפור ברק ועמיחי במכתש רמון
  • אייר קנדה: מערכת הפצה ישירה לסוכני נסיעות בישראל, החל מיוני 2023אייר קנדה: מערכת הפצה ישירה לסוכני נסיעות בישראל, החל מיוני 2023
  • מפגש של עמותת נגישות ישראל במעמד אשת נשיא המדינהמפגש של עמותת נגישות ישראל במעמד אשת נשיא המדינה
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס