דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » דיסנילנד או ירושלים ?

דיסנילנד או ירושלים ?

עוזי בכר 12 בנובמבר 2014 0:00

"מדינת ישראל לא צריכה דיסנילנד, יש לנו את ירושלים" , אמר ח"כ משה מזרחי ממפלגת העבודה במפגש שנערך היום, יום ג', בין נשיא התאחדות המלונות, עמי פדרמן וחברי כנסת חדשים במלון ליאונרדו פלאזה ירושלים

דיסנילנד או ירושלים ? no_imge-2689

מפגש של התאחדות המלונות בישראל עם חברי כנסת חדשים התקיים היום במלון ליאונרדו פלאזה בירושלים. במפגש נכחו 3 חברי כנסת בלבד, שגילו התעניינות בנושא קידום תעשיית התיירות לישראל.

 

"התיירות יכולה להרים מקום. מדינת ישראל לא צריכה דיסנילנד, יש לנו את ירושלים ושפע של אתרים אטרקטיביים. התיירות היא נכס אסטרטגי לארץ ישראל ותחום עשייה חשוב". כך הצהיר הח"כ החדש, משה מזרחי ממפלגת העבודה, יליד טבריה.

 

נשיא התאחדות המלונות בישראל, עמי פדרמן, הציג את הפוטנציאל העצום בעולם כולו של תעשיית התיירות ואת הצמיחה העולמית הקבועה בשיעור של 4% בשנה, חרף המיתון בשווקים והמשברים הכלכליים של השנים האחרונות.

 

פדרמן התייחס גם להישגי התיירות בישראל בשנים האחרונות מבחינת אחוזי צמיחה, תעסוקה במרכז ובפריפריה ותרומה כלכלית למשק. הוא הצביע על תנאי התחרות הלא שוויוניים איתם מתמודדים המלונות בארץ לעומת מלונות אחרים בעולם, אשר מביאים לפערי מחיר. כמו כן, התייחס לחסמים בהמשך פיתוח התיירות, בין היתר: דחיית החתימה על הסכם 'השמים הפתוחים', עודף רגולציה, העדר החלטה של מתן עדיפות לאומית לעידוד התיירות ועוד.

 

פדרמן ביקש מחברי הכנסת עזרה בקדנציה הנוכחית לקידום תעשיית התיירות ולגיוס המשאבים הנדרשים בימים אלה לשיווק ישראל בעולם, כדי למזער את הירידה בתיירות הנכנסת מאז מבצע עמוד ענן.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=78277

אולי יעניין אתכם גם

  • יאט"א – 3.6 מיליארד נוסעים ב- 2016יאט"א – 3.6 מיליארד נוסעים ב- 2016
  • ITA AIRWAYS: "חברת התעופה הצומחת במערב אירופה"ITA AIRWAYS: "חברת התעופה הצומחת במערב אירופה"
  • השער לצפון- מרכז מידע חדש למטייליםהשער לצפון- מרכז מידע חדש למטיילים
  • הפיליפינים תארח ב- 14-16.3.22 את וועידת התיירות העולמית WTTCהפיליפינים תארח ב- 14-16.3.22 את וועידת התיירות העולמית WTTC
  • אליטליה חגגה לצד הנהר ובקרוב גם במלפנסה מילאנואליטליה חגגה לצד הנהר ובקרוב גם במלפנסה מילאנו
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version