דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » בית משפט בדבלין פטר את ריינאייר מלפצות את הנוסעים

בית משפט בדבלין פטר את ריינאייר מלפצות את הנוסעים

עוזי בכר 28 בפברואר 2019 13:20

פסק שריינאייר אינה חייבת לפצותם בשל איחור וביטול טיסות שנבעו משביתת עובדי החברה

בית משפט בדבלין פטר את ריינאייר מלפצות את הנוסעים מטוס ריינאייר. מנצלת את העובדה שגופי הבוררות חסרי שיניים. צילום Ryanair

חברת הלואו-קוסט האירית ריינאייר (Ryanair) דיווחה כי בית משפט אזורי בדבלין פסק שחוק EU261 שעניינו פיצוי נוסעים על איחור או ביטול טיסה, אינו חל על החברה, מכיון שמדובר בשביתה פנימית של עובדיה בשנה שעברה, שלא היתה בשליטתה.

"ריינאייר מקיימת במלואה את כל החקיקה EU261 ופיצתה את כל הלקוחות –שהושפעו ממספר קטן של עיכובים או ביטולים בשל השביתה בין אם בטיסה חלופית ובין אם בסיוע מלא ללקוחות לפי הצורך, כולל לינה, ארוחות והזמנה מחודשת", הודיעה החברה, "עם זאת, מכיון שהביטולים הם מעבר לשליטתה של החברה, אין היא מחוייבת בפיצויים, כפי שאושר על ידי בית המשפט המחוזי בפסק הדין".

לדברי קני ג'ייקובס מריינאייר, הם מברכים על פסק דין זה שניתן על ידי בית המשפט המחוזי. פסק דין זה ניתן בעקבות פסקי דין דומים שניתנו, בין השאר, בברצלונה ובפונטוודרה בספרד. "החברה פועלת לפי החוקים ונותנת מענה לתלונות תוך עשרה ימים".

ריינאייר הכניסה את נושא הפיצוי לפי חוק EU261 של האיחוד האירופי לנוסעים במסגרת תוכנית השיפורים החדשה שלה אותה השיקה באחרונה.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=93356

אולי יעניין אתכם גם

  • ריינאייר חוזרת לישראל: הנוסעים הישראלים עוקבים בדריכותריינאייר חוזרת לישראל: הנוסעים הישראלים עוקבים בדריכות
  • 'אפס סובלנות': חברת לאו קוסט תובעת נוסע בסכום של 15,000 אירו'אפס סובלנות': חברת לאו קוסט תובעת נוסע בסכום של 15,000 אירו
  • לא חוזרת בקרוב: ריינאייר ביטלה את הטיסות עד סוף אוקטוברלא חוזרת בקרוב: ריינאייר ביטלה את הטיסות עד סוף אוקטובר
  • ריינאייר מודיעה על ביטול טיסותיה לישראל עד ה-30 בספטמברריינאייר מודיעה על ביטול טיסותיה לישראל עד ה-30 בספטמבר
  • ריינאייר ביטלה את הטיסות לישראל עד ל-23 באוגוסטריינאייר ביטלה את הטיסות לישראל עד ל-23 באוגוסט
תגיות:
ריינאייר פיצויים עיכוב וביטול טיסות
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version