בטרם טיסת הבכורה שתצא הערב לניו יורק, קיימה 'ארקיע' אירוע חגיגי בתוך המטוס החדש, בו נחשפו מחלקת העסקים החדשה והתפריט היוקרתי, והושק קמפיין יעדי הקיץ של החברה

אתחיל בחידת טריוויה: מה המשותף בין 'התפוח הגדול', מח' עסקים עם תפריט יוקרתי ו- 'המאוורר הלאומי'? התשובה היא: ארקיע! מיד יגיע ההסבר, אך בתחילה אשתף מחוויות טריות, מהנות וטעימות, מהיום (ד').
חברת 'ארקיע' ציינה היום (14.5) שורת אירועים משמעותיים ואסטרטגיים במסגרת פעילותה הבינלאומית, ממש בתוך המטוס החדש מסוגAIRBUS 330-200 בקו ניו יורק, הכולל מחלקת עסקים משודרגת ויוקרתית. האירוע המרגש, שהתקיים בטרמינל 3 בנתב"ג בהדגמת אמת בתוך המטוס החדש, שבאמצעותו תפעיל החברה את טיסותיה לניו יורק החל מהערב, כלל השקה חגיגית של מחלקת העסקים החדשה של החברה וטעימות מתפריט היוקרה החדש המיועד לנוסעי המחלקה.

במהלך האירוע הודיעה 'ארקיע' כי בעקבות הביקושים הגבוהים, החברה תגביר את פעילותה בקו ניו יורק ותחל להפעיל מטוס נוסף בקו זה.
וגם הפתעה מעוררת חיוך – 'ארקיע' חשפה באירוע, את קמפיין הקיץ החדש, בכיכובו של הפרזנטור הנבחר – השחקן והקומיקאי אוראל צברי. וזה מחזיר אותי לשאלת הפתיח: ניו יורק היא התפוח הגדול, מח' העסקים והתפריט היוקרתיים הושקו היום, ואוראל צברי (באמצעות ארקיע) הוא המאוורר הלאומי (תצפו בסרטוני הפרסומת ההומוריסטיים).
מפי הגבורה:
עוז ברלוביץ – מנכ"ל ארקיע, מסר באירוע: "מדינת ישראל נמצאת בימים מאתגרים של חוסר ודאות. אנו עוקבים בזמן אמת אחרי רמות הביקוש ומתאימים עצמנו לדרישות. הציבור הישראלי בוחר להמשיך לטוס, ואנו מודים לו על האמון שהוא נותן ב'ארקיע'. בשנה האחרונה 'ארקיע' נמצאת בתקופת צמיחה והתחדשות, פועלת על פי אסטרטגיה ברורה וקשובה למצב השוק המתפתח. החברה נכנסה בהצלחה לקו ניו יורק, וכעת, לנוכח ביטולי הטיסות של חברות התעופה האמריקאיות, ולאחר עבודה מאומצת מול שותפינו, החלטנו לתגבר את הקו באמצעות מטוסי בואינג 787-900 דרימליינר של חברת NEOS האיטלקית.
"מהלך זה יאפשר לנו להוסיף טיסות ישירות, עם מענה מותאם גם לנוסעים שומרי מסורת, ולספק פתרון אמיתי לעלייה בביקושים. אנו גאים להשיק מהלך אסטרטגי חשוב נוסף: פתיחת מחלקת עסקים יוקרתית ומשודרגת בקו ניו יורק, במחיר הוגן, וזאת כחלק ממהפכת המחירים שלנו בקו המבוקש. רק לאחרונה הכרזנו על מחיר חסר תקדים של 999 דולר במחלקת התיירים, וכעת אנו מרחיבים את השירות גם ללקוחות מחלקת העסקים, עם חוויית טיסה יוקרתית, איכותית ונוחה".
עינת יונגר כרמלי – סמנכ"לית השיווק בארקיע והאחראית על תחום השיווק, הדיגיטל ומערך המכירות הישיר של החברה, מוסיפה: "ארקיע היא חברה דינמית, מתחדשת, מחדשת ומאתגרת מידי פעם בפעם בבשורות ובהפתעות משמחות. רק היום – מח' עסקים יוקרתית, קולינריה מפנקת, ופרזנטור שכולנו מחבקים אותו. ומחר – יש למה לצפות".

השקת מחלקת העסקים החדשה בקו ניו יורק:
מחלקת העסקים החדשה של 'ארקיע', כוללת 18 מושבים רחבים הנפתחים למיטת שינה באורך 2 מטרים. לקוחות מחלקת העסקים יזכו לתוספת כבודה מורחבת, ערכות נוחות אישיות ושירות VIP מלא, זאת לצד כניסה לטרקלין דן בנתב"ג ובשדה התעופה JFK. כמו כן, במהלך הטיסה, הנוסעים יזכו לחוויה קולינרית מוקפדת, אשר הורכבה במיוחד עבור נוסעי המחלקה, שתוגש בכלי חרסינה בליווי תפריט אלכוהול עשיר וקינוחים מעולים.
מחיר כרטיס במחלקה יתחיל מ-1,750 דולר לכיוון, מחיר המהווה המשך ישיר למהפכת המחירים שיזמה 'ארקיע', עם מחירי פתיחה של 999 דולר הלוך ושוב במחלקת התיירים.

תיגבור טיסות בקו ניו יורק:
במהלך מסיבת העיתונאים, חברת 'ארקיע' הודיעה שבעקבות גל ביטולי הטיסות מצד חברות התעופה האמריקאיות, היא מתגברת את קו ניו יורק באמצעות מטוס בואינג 787-900 דרימליינר של חברת NEOS האיטלקית, במסגרת שיתוף פעולה נרחב עם החברה ועם נציגתה בישראל – קלאסיק אייר. בסה"כ יתווספו שתי טיסות שבועיות, שיצטרפו לשלוש הקיימות, כך שבסה"כ תפעיל החברה 5 טיסות שבועיות בקו זה.
מטוס הדרימליינר החדש, כולל 355 מושבים, מתוכם 26 מושבי פרימיום אקונומי משודרגים. עלות שדרוג למושב בפרימיום אקונומי: 600 דולר לכיוון.
פירוט הטיסות הנוספות – חודשים מאי ויוני 2025:
מתל אביב לניו יורק:
יום רביעי: המראה בשעה 01:00 בלילה בין שלישי לרביעי, נחיתה בניו יורק ביום רביעי בשעה 05:30 (שעון מקומי).
יום שישי: המראה בשעה 01:00 בלילה בין חמישי לשישי, נחיתה בניו יורק ביום שישי בשעה 05:30 (שעון מקומי)
מניו יורק לתל אביב:
יום ראשון: המראה בשעה 02:30 בלילה בין שבת לראשון, נחיתה בתל אביב ביום ראשון בשעה 20:15 (שעון ישראל).
יום חמישי: המראה בשעה 00:15 בלילה בין רביעי לחמישי, נחיתה בתל אביב ביום חמישי בשעה 18:00

חשיפת קמפיין הקיץ החדש של ארקיע, בכיכובו של הפרזנטור אוראל צברי:
במסגרת האירוע היום, נחשף קמפיין הקיץ של 'ארקיע' לשנת 2025 בכיכובו של הפרזנטור החדש, השחקן והקומיקאי אוראל צברי. המסר המרכזי של הקמפיין: "חייבים להתאוורר? ארקיע – המאוורר הלאומי! רוצים חו"ל, עושים חו"ל!". המציאות שכולנו נמצאים בה, מורכבת ומאתגרת ו'ארקיע' כאן כדי לאפשר לכל מי שרוצה, להתאוורר בחו"ל.
החברה מציעה הקיץ מגוון רחב של מעל 30 יעדים מובילים ומבוקשים באירופה, הבלקן אגן הים התיכון וניו יורק. ארקיע תהיה חברת התעופה המובילה ליוון, עם 10 יעדים אליהם תפעיל טיסות ישירות. הקמפיין החדש, שנעשה ברוח הומוריסטית ומחוייכת, מביא לידי ביטוי את הרוח הרעננה והמתחדשת של 'ארקיע', דרך דמותו של צברי, ומחזק את החיבור עם הקהל הישראלי דווקא בתקופה לא פשוטה זו.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=173961