IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » ארגון מחדש בספיריט איירליינס: מודל עסקי ושינויים ברשת

ארגון מחדש בספיריט איירליינס: מודל עסקי ושינויים ברשת

מערכת האתר 19 בנובמבר 2024 18:41

לחברה יש כבר תוכנית מימון מעודכנת ומקווה לצאת מהבקשה לפשיטת רגל (Chapter 11) ברבעון הראשון של 2025

ארגון מחדש בספיריט איירליינס: מודל עסקי ושינויים ברשת מטוס ספיריט איירליינס בהמראה. צילום Depositphotos

ספיריט איירליינס (Spirit Airlines) הגישה זה עתה בקשה להגנה על פשיטת רגל (Chapter 11), לאחר שנים של הפסדים, בתוספת ניסיון השתלטות כושל של JetBlue. החדשות הטובות שהנוסעים ירוויחו מהמצב, כשלחברה יש כבר תוכנית מימון מעודכנת ומקווה לצאת מהליך ה- Chapter 11 כבר ברבעון הראשון של 2025.

נראה שהבעיות של ספיריט איירליינס הן לא רק החוב העצום, אלא גם חוסר הרווחיות של החברה מתחילת מגפת הקורונה. איך החברה מתכננת לחזור לרווחיות? ספיריט שיתפה כמה פרטים מהתוכנית שלה:

*שינוי המודל העסקי על ידי ביטול עמלות שינוי כרטיסי הטיסה והצגת תעריפים חדשים, יותר דומה למה שמציעות חברות התעופה הוותיקות. מעבר לכך, ספיריט איירליינס מתכננת מספר שינויים גדולים:

*Wi-Fi חינם לכל החברים בתוכנית Free Spirit program – נוסעי מחלקת תיירים מקבלים גלישת אינטרנט חינם ונוסעי הפרימיום מקבלים סטרימינג בחינם.

*מים וחטיפים קטנים בחינם לכל הנוסעים עם פרטים נוספים זמינים לרכישה.

*עדכון פנים תא הנוסעים, כולל תאי איחסון גדולים יותר.

*הגדלת המרווח בין השורות ובדיקת אפשרות לחסום את המושב האמצעי במחלקות הפרימיום.

*שינוי ברשת הנתיבים שלה, חלק מזה יכלול הסכמי קוד שר עם חברות תעופה אחרות. ביטול קווים לא רווחיים והגדלת מושבים ביעדים עם פוטנציאל לריווחיות.

*הגדלת כמות הטיסות ביעדים ללא תדירות יומית, במטרה להנמיך סיכונים.

*הגדלת מספר הטיסות העונתיות המספקות רווחיות וחזרה באותו היום לנמל התעופה ממנו התחילה הטיסה במטרה להגביל בעיות תפעוליות.

מומחי תעופה מפקפקים שהתוכנית שהוצגה תוביל את חברת התעופה לעלות על דרך המלך. לדוגמה, JetBlue היא חברת תעופה עם חווית נוסעים נהדרת, שהנוסעים נהנים לטוס בה, ושיש לה נוכחות חזקה בכמה נמלי תעופה מרכזיים. ובכל זאת, חברת התעופה נאבקת בהשגת הרווחיות. מיזוג מחודש של ספיריט עם Frontier יכול להוביל לדברים טובים.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=166056

אולי יעניין אתכם גם

  • משטרת המוסר: חברת תעופה אמריקנית מקשיחה את הדרישות מנוסעיהמשטרת המוסר: חברת תעופה אמריקנית מקשיחה את הדרישות מנוסעיה
  • TAP – AIR PORTUGALTAP – AIR PORTUGAL
  • ישראייר תתגבר טיסותיה למונטנגרו, סרביה ואזרבייג'ן ותפתח קו לבוקרשטישראייר תתגבר טיסותיה למונטנגרו, סרביה ואזרבייג'ן ותפתח קו לבוקרשט
  • המשך ביטולי טיסות של קבוצת לופטהנזה, לישראל וממנההמשך ביטולי טיסות של קבוצת לופטהנזה, לישראל וממנה
  • סיור לימודי בקולומביה בחסות פולאריס ואוויאנקהסיור לימודי בקולומביה בחסות פולאריס ואוויאנקה
תגיות:
ספיריט איירליינס
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס