IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » אל על: שרות "טרום טיסה" חוזר

אל על: שרות "טרום טיסה" חוזר

דפנה וייס 2 בדצמבר 2014 0:00

לקראת עונת הנסיעות: החל מהיום , ראשון 17.03.13 ,אל על מחזירה את שרות "טרום טיסה" המאפשר לנוסעים לבצע צ'ק אין עד 24 שעות לפני מועד טיסתם

אל על: שרות "טרום טיסה" חוזר no_imge-2663

השירות החדש החל לפעול בנתב"ג היום, ראשון 17.3.
מדי יום  בין השעות 10:00 בבוקר עד 12:30 יוקצו דלפקי אל על לנוסעים המעוניינים לבצע את הבידוק המוקדם והצ'ק אין מראש.
 
השירות אינו כרוך בתשלום ויאפשר לנהנים ממנו להגיע לשדה כשעה וחצי בלבד לפני מועד טיסתם, במקום 4 שעות כמומלץ בימי השיא לקראת החג. מבוגר אחד מכל משפחה יוכל לבצע את הבידוק המוקדם עבור כל הטסים מאותה משפחה.
 
בידוק מוקדם (טרום טיסה) כולל שליחת מזוודות וקבלת כרטיסי עלייה למטוס עד 24 שעות לפני הטיסה,  לנוסעים הטסים בשעות השיא, בדגש על משפחות.
 
באל על נערכים למתן שירות למאות אלפי הנוסעים הצפויים לעבור במהלך החג  בשערי  טרמינל 3 ומציעים להשתמש בשירותי הטרום טיסה וצ'ק אין באינטרנט בכדי לחסוך זמן יקר בנמל התעופה.
 
יהודית גריסרו, סמנכ"ל לקוחות ושירות באל על אמרה היום: "אל על משקיעה משאבים רבים במטרה לשפר ולייעל את מערך השירות לנוסע גם במהלך הטיסה וגם  לפניה. כחלק מההיערכות לחג הפסח וחודשי הקיץ, אנו מאפשרים ללקוחות לבצע בידוק מוקדם בנמל התעופה בן גוריון יממה טרם הטיסה. שירות זה מיטיב עם הלקוחות בעיקר משום קיצור משך ההמתנה. אנו חוזרים ומדגישים כי כלל הלקוחות בארץ ובחו"ל יכולים לבצע בידוק מוקדם באינטרנט שחוסך גם הוא זמן יקר."
 
היערכות החברה בשירותי הקרקע:
 
לקראת עונת הנסיעות העמוסה, אל על מציעה מגוון שירותים  לנוסעים היוצאים, בכדי להקל על עומסי התורים:
 
בידוק מוקדם לנוסעים הטסים בשעות השיא, בדגש על משפחות ( תהליך ייחודי לאל על לקראת הפסח):
 
השירות מאפשר לטסים לערוך בידוק מוקדם בדלפקי אל על , בטרמינל 3 בנתב"ג (בדומה לשירות שהיה קיים בעבר בתחנת רכבת מרכז בת"א), כולל שליחת מזוודות וקבלת כרטיסי עלייה למטוס. השירות יינתן לטסים  עד 24  שעות לפני טיסתם.
 
שעות וימי הפעילות לקבלת שירות ז: בימים א – ו  בין השעות 10:00 ל- 12:30 ( בימי ו השירות לטיסות הממריאות ממוצ"ש ועד יום א' בשעה 1000).
השירות אינו כרוך בתשלום ומאפשר לטסים לחסוך את התורים.
 
דלפק בידוק ייחודי לאל על לנוסעים הטסים  רק עם כבודת יד ( קיצור התהליך ונטרול הצורך לעמוד בתור לבידוק הביטחוני במגזר הבידוק).
 
תחרות בין כל הנוסעים הטסים עם כבודת יד בלבד ומדווחים 50 שעות, לפחות, לפני טיסתם, על כך שהינם טסים ללא כבודה. במסגרת התחרות יוענקו 5 כרטיסי טיסה זוגיים בכל רבעון.
 
הנחה על משקל עודף למבצעים בידוק מקדים באינטרנט.
 
הושבה מראש ומכירת מושבים מועדפים ומושבי תיירים פלוס.
 
צ'ק אין אקספרס באתר האינטרנט של אל על .

 
פיתוח מערכת צ'ק אין אלקטרונית ושירותי קדם טיסה באתר ושירות מסלול אקספרס מיוחד למבצעים צ'ק אין באינטרנט.
 
אל על מציעה דלפקי שירות מיוחדים, המיועדים לנוסעים אשר מבצעים צ'ק אין באמצעות האינטרנט ומרוויחים בדיקה מהירה יותר בעת הליך הבידוק ומסירת המזוודות.
 
כיום 24% מהבידוקים בנתב"ג נעשים באמצעות האינטרנט והנוסעים המבצעים צ'ק אין באינטרנט נהנים מדלפקי בידוק מהירים לנוחיותם.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=78177

אולי יעניין אתכם גם

  • ממשיך המשבר בתיירות הנכנסתממשיך המשבר בתיירות הנכנסת
  • שמות הזוכים בחידון רויאל קריביאןשמות הזוכים בחידון רויאל קריביאן
  • היום מציין העולם את "יום כדור הארץ הבינלאומי"היום מציין העולם את "יום כדור הארץ הבינלאומי"
  • "לא רק לטרק – גם לתרום": המטיילים רוצים להשאיר חותם חיובי"לא רק לטרק – גם לתרום": המטיילים רוצים להשאיר חותם חיובי
  • קוריאן אייר: טיסה וסאונה למחלקות הפרימיוםקוריאן אייר: טיסה וסאונה למחלקות הפרימיום
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס