IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » אל על: רבעון ראשון 2014

אל על: רבעון ראשון 2014

דפנה וייס 4 בפברואר 2016 0:00

הרווח הגולמי ברבעון הנוכחי הסתכם ב- 17 מיליון $ לעומת 37.9  מיליון $ ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד הסתכם בכ -39.7 מיליון דולר, בהשוואה להפסד של כ- 32.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד  

אל על: רבעון ראשון 2014 no_imge-1848

בדומה לרבעון הראשון בשנים קודמות, גם ברבעון זה מציגה אל על רבעון שהושפע מהעונתיות בענף התעופה. הכנסות החברה ברבעון הראשון של שנת 2014 הסתכמו בכ- 415.4 מיליון דולר, לעומת כ- 431.0 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

 

ההפסד ברבעון הראשון הסתכם בכ -39.7 מיליון דולר, בהשוואה להפסד של כ- 32.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.תזרים המזומנים אשר נבע לחברה מפעילות שוטפת ברבעון הסתכם בכ- 75.8 מיליון דולר לעומת כ-80.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד

 

 

יתרות המזומנים והפיקדונות של החברה בתום ברבעון הראשון של שנת 2014 , הסתכמו לכ-132.5 מיליון דולר לעומת כ- 93.4 מיליון דולר בתום הרבעון המקביל אשתקד.

 

סך המכירות  באמצעות האינטרנט  גדל ברבעון המדווח בכ- 25% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד

 

נתח השוק של אל על ברבעון הראשון של 2014 הסתכם בכ- 33.3% לעומת 34.7% ברבעון המקביל אשתקד. שיעור התפוסה בטיסות הנוסעים הסתכם בכ- 80.7% לעומת שיעור תפוסה של 81.7%  ברבעון המקביל אשתקד.

 

הוצאות ההפעלה ברבעון הנוכחי הסתכמו ב- 398.4 מיליון דולר לעומת 393.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי ברבעון הנוכחי הסתכם ב-17 מיליון דולר (שיעור של כ-4.1% מהמחזור) לעומת 37.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד ( שיעור של כ- 8.8% מהמחזור). ההון העצמי ליום ה-31 במרץ 2014 הסתכם ב-134 מיליון דולר לעומת 109 מיליון דולר ליום 31 במרץ 2013 ו-180 מיליון דולר נכון ליום 31 בדצמבר 2013.

 

דוד מימון מנכ"ל אל על: "תוצאות הרבעון הראשון של שנת 2014,  הושפעו בעיקר מהעונתיות בענף התעופה ומעיתוי חג הפסח, שחל השנה ברבעון השני לעומת שנה שעברה בה הוא חל  ברבעון הראשון.

 

החברה התמודדה במהלך הרבעון עם התחרות המתעצמת, שבאה לידי ביטוי בגידול של 8% בתנועה בנתב"ג ועלייה של 15% בקיבולת של החברות הזרות. החברה השיגה נתח שוק של 33.3% והגדילה את היצע המושבים ב- 6%.שיעור התפוסה הסתכם בכ-  80.7% .

 

כמענה למגמות בשווקים העולמיים ולצרכים המשתנים בענף התעופה הבינלאומי השיקה אל על את מותג התעופה החדש לטיסות מוזלות- UP. אשר החלה את פעילותה לראשונה ב- 30 במרץ 2014 ליעדים  ברלין, בודפשט, לרנקה, קייב ופראג.

 

 

אנו ממשיכים לבסס מנועי צמיחה נוספים ובמסגרת זו צמחו מכירות הכרטיסים באמצעות האינטרנט בכ- 25% והמכירות הישירות במוקד רשמו  גידול של כ- 5%.

 

פעילות מועדון הנוסע המתמיד בארץ ובעולם ממשיכה להציג גידול מרשים- והמועדון מונה כבר כ- 1.35 מיליון חברים. אנו פועלים לשנות את מודל ההפעלה של המועדון וברבעון השלישי יושק כרטיס אשראי ממותג בשיתוף עם גורמים פיננסיים.

 

עם כניסתי לתפקיד המנכ"ל, הדגשתי את חשיבותה העצומה של מערכת יחסי עבודה תקינה בחברה, המהווה יסוד מרכזי עליו מושתתת העשייה. אני נחוש לקיים עם נציגות העובדים מערכת יחסים המאופיינת, בכל מצב, בכבוד והקשבה הדדית, בשיח תרבותי ובחתירה מתמדת לדיאלוג המבוסס על שקיפות ואמון, כפי שהוכחתי לאחרונה ומקווה כי בקרוב נגיע להסכמה על הסכם קיבוצי חדש. אני משוכנע כי יחד עם עובדי החברה ומנהליה נצעיד את החברה להצלחה רבה ונעמוד באתגרים הרבים העומדים בפנינו."

 

דגנית פלטי, סמנכ"ל הכספים: "אל על ממשיכה להציג נזילות גבוהה, המשתקפת בתזרים המזומנים שנבע לחברה מפעילות שוטפת בסך של כ- 75.8 מיליון דולר, יתרת המזומנים והפיקדונות שברשות החברה הסתכמה בכ-132.5 מיליון דולר, לעומת סך של כ- 93.4 מיליון דולר בסוף הרבעון המקביל אשתקד.

 

" נזילות זו מאפשרת לחברה לעמוד בכל היעדים שהציבה לעצמה ובהם יישום  תוכנית ההשקעות שלה, שעיקרה הצטיידות במטוסים החדשים. ברבעון המדווח החברה השקיעה ברכוש קבוע כ- 42 מיליון דולר, בעיקר ברכישת מטוס 737-900 נוסף, השלישי בסדרה מתוך שמונה מטוסים שהוזמנו, אשר התקבל בחודש מרץ 2014. החברה פרעה הלוואות בסך כ-47.5 מיליון דולר וגייסה בשוק ההון האמריקאי כ- 95 מיליון $ לתקופה של 12 שנים בריבית 2.62%. סכום זה מימן בחלקו את המטוס השלישי והיתרה מופקדת ומיועדת למימון המטוס הרביעי שצפוי להגיע בחודש יולי."

 

 

 

 

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=75710

אולי יעניין אתכם גם

  • ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בענף התעופהההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בענף התעופה
  • "אברהם ים המלח": לוקיישן חדש בים המלח"אברהם ים המלח": לוקיישן חדש בים המלח
  • לופטהנזה:"השינוי לא יפגע בסוכני הנסיעות"לופטהנזה:"השינוי לא יפגע בסוכני הנסיעות"
  • זמן ההמתנה להחזר כספי לטיסה שבוטלה, יקוצר עד 30 יוםזמן ההמתנה להחזר כספי לטיסה שבוטלה, יקוצר עד 30 יום
  • בדיקות קורונה (PCR) לנוסעי אל על בטיסות נכנסות לישראלבדיקות קורונה (PCR) לנוסעי אל על בטיסות נכנסות לישראל
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס