IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » אל על משיקה שירות מענה ללקוחות באמצעות הווטסאפ

אל על משיקה שירות מענה ללקוחות באמצעות הווטסאפ

דפנה וייס 3 בדצמבר 2018 10:50

אחת מהחברות הראשונות בעולם שמאפשרות להתכתב עמן באמצעות ה-WhatsApp

אל על משיקה שירות מענה ללקוחות באמצעות הווטסאפ מטוס אל על קורקע בוורשה בעקבות פגיעה של הגורר במטוס צילום יח"צ

חברת אל על הודיעה על השקת שירות חדשני, צ'טבוט היברידי, המשלב בין יכולות בינה מלאכותית לשיחה מול נציג אנושי. השירות מאפשר מענה אוטומטי ללקוחות החברה בנושאים שונים ומגוונים, דרך ערוצי ה-SMS, ה-Facebook Messenger  וכעת גם ב- WhatsApp.

שיחת ווטסאפ בשירות החדש של אל על. מאמצים בכל הגזרות

השירות החדש, המבוסס על הטכנולוגיה פורצת הדרך של הסטארט אפ הישראלי  Service Friend, צפוי להיטמע בחברה באופן הדרגתי. השירות יאפשר ללקוחות החברה להעלות שאלות דרך הצ'טבוט בערוצים השונים ולקבל מענה מקיף ומהיר, מכל מקום בעולם, באותה נוחות ופשטות המוכרת לכולנו מהתכתבות יום יומית שנעשית במסגרת משפחתית או בין חברים.

מאל על נמסר כי במהלך פיילוט שנעשה בנושא, השירות זכה להצלחה אדירה ושביעות רצון גבוהה מאוד בקרב הלקוחות.

אל על הכריזה בימים אלה על הרחבת שירות הצ'טבוט גם ל-WhatsApp למעשה, אל על הינה בין החלוצות בתחום ואחת החברות הראשונות בעולם שמאפשרות להתכתב עמן באמצעות ה-WhatsApp, כאשר מדובר בבשורה משמעותית עבור השוק הישראלי.

סמנכ"ל לקוחות ושירות אמיר רוגובסקי: "השירות שאנו מציעים דרך המסרונים, המסנג'ר ועכשיו גם ב-WhatsApp, הינו חלק מן המאמצים שאנו עושים בכל הגזרות שלנו בכדי להוביל בשירות, לספק זמינות גבוהה ללקוחותינו ולאפשר להם גישה נוחה ופשוטה לתקשורת מכל מקום בעולם".

סמנכ"ל דיגיטל ומחשוב, שחר מרקוביץ, הוסיף כי התהליך יביא את אל על לחזית הטכנולוגיה ויאפשר לה להעניק חווית לקוח מצוינת באמצעות מינוף הדיגיטל.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=90281

אולי יעניין אתכם גם

  • אל על השיקה שירות לשיתוף נסיעה מנמל התעופהאל על השיקה שירות לשיתוף נסיעה מנמל התעופה
  • כשהקדאיף פגש את הטנזיה במחלקת העסקים באל עלכשהקדאיף פגש את הטנזיה במחלקת העסקים באל על
  • שחף שבתאי מונה לשף הראשי של אל עלשחף שבתאי מונה לשף הראשי של אל על
  • בוט חכם יעשה צ'ק אין אוטומטי ללקוחות אל עלבוט חכם יעשה צ'ק אין אוטומטי ללקוחות אל על
  • שיבוש המראות: אל על משביתה את טיסותיה עד סוף השבועשיבוש המראות: אל על משביתה את טיסותיה עד סוף השבוע
תגיות:
דיגיטל אמיר רוגובסקי ווטסאפ אל על שחר מרקוביץ
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס