IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » אל על זכתה בחמשת כוכבי השירות של APEX בקטגוריית חוויית הטיסה

אל על זכתה בחמשת כוכבי השירות של APEX בקטגוריית חוויית הטיסה

מערכת האתר 31 באוקטובר 2024 11:24

סמנכ"ל שירות ולקוחות באל על, אורן כהן בוטנסקי: "אני מאמין שהבסיס של חווית אירוח ושירות טובה מתחיל בקשב מתמיד ללקוחות, רצון להשתפר והשקעת משאבים ואנרגיה"

אל על זכתה בחמשת כוכבי השירות של APEX בקטגוריית חוויית הטיסה מימין: מנכ״ל APEX, ג׳ו לידר, סמנכ״ל שירות ולקוחות באל על, אורן כהן בוטנסקי ומנהל פעילות אל על באמריקה, סיימון ניוטון סמית׳. צילום יח"צ

חברת אל על דורגה זו השנה הרביעית ברציפות בדירוג המירבי של חמישה כוכבי שירות בסקר חברות התעופה היוקרתי של APEX (דירוג השירות בטיסה). מדובר בהישג יוצא דופן לאל על, שבמהלך השנה החולפת חוותה מורכבות ואתגרים תפעוליים נוכח המלחמה, והתמודדה עם כמות נוסעים חסרת תקדים, ולצד זאת הקפידה על סטנדרט השירות הגבוה שיצרה.

דירוג APEX מודד את 600 חברות התעופה המובילות בעולם, ומתבסס על משובים של הלקוחות עצמם שטסו ביותר ממיליון טיסות, שהופעלו ע"י 600 חברות תעופה שונות מכל העולם שנבחנו. השנה העלו APEX את קריטריוני הדירוג, ובחרו 40 חברות שמייצגות פחות מ-7% מהחברות בעולם, שזכו בחמשת כוכבי השירות. לצידן ישן עוד 50 חברות שזכו ב-4 כוכבי שירות, ועוד 10 שנחשבות בדירוג העולמי, ואלה יחדיו נמנות על 100 החברות המובילות בעולם בחוויית הטיסה. הקטגוריות בהן כל חברה מדורגת הן מגוונות וכוללות תחומים רבים שיחד משקפים חווית טיסה מלאה. הנוסעים המדרגים בקטגוריית חוויית לקוח התבקשו לדרג את חוויית הטיסה שלהם בחמישה פרמטרים: נוחות מושבים, שירות תא נוסעים, מזון ומשקאות, מערכת בידור ושירותי גלישה (Wi-Fi).

אל על עמדה ברף הגבוה והמקצועי ביותר ודורגה בחמשת כוכבי השירות לשנת 2024, בשורה אחת לצד החברות הגדולות והמובילות בעולם.

סמנכ"ל שירות ולקוחות באל על, אורן כהן בוטנסקי: "אני מאמין שהבסיס של חווית אירוח ושירות טובה מתחיל בקשב מתמיד ללקוחות, רצון להשתפר והשקעת משאבים ואנרגיה. קבלת פרס חמשת כוכבי השירות של APEX, בייחוד השנה, מוכיחה שעם ההתגייסות המדהימה של אנשינו – אין אתגר שלא נעמוד בו. הייתה לנו שנה מורכבת ומלאת אתגרים, בה הטסנו יותר נוסעים מהמתוכנן באופן משמעותי, וקבלת הפרס שמביא לידי ביטוי פידבק אותנטי מלקוחותינו, מדגישה כי סטנדרט השירות שלנו הוא גבוה וברמה בינלאומית. לפרס שותפים כל אנשי אל על, שעושים את מירב המאמצים על מנת להוציא את טיסותינו לפועל. אני מודה ללקוחות אל על ברחבי העולם על בחירתם בנו. האמון שלכם בנו – הרוח הגבית שלנו להמשך. שמנו לעצמנו מטרה להוביל ולקדם את תחום השירות וחוויית הלקוח ואנו ממשיכים לצעוד קדימה עם שינויים ושדרוגים".

APEX – Airline Passenger Experience Association הוא ארגון עולמי שמטרתו לקדם את חווית הנוסעים בתחום התעופה. הארגון שקיים מזה 42 שנה, מאגד מאות חברות תעופה עולמיות ועובד בשיתוף פעולה עם IFSA (International Flight Services Association) ועם ה-FTE (Future Travel Experience).

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=165086

אולי יעניין אתכם גם

  • שיבוש המראות: אל על משביתה את טיסותיה עד סוף השבועשיבוש המראות: אל על משביתה את טיסותיה עד סוף השבוע
  • המדינה ממתינה להמראה: אל על מקרקעת את צי המטוסיםהמדינה ממתינה להמראה: אל על מקרקעת את צי המטוסים
  • השמיים סגורים, המטוסים מקורקעים: אל על מבטלת טיסותהשמיים סגורים, המטוסים מקורקעים: אל על מבטלת טיסות
  • אל על זוכה בהסמכה סביבתית בינלאומית: ציון דרך ירוק בענף התעופהאל על זוכה בהסמכה סביבתית בינלאומית: ציון דרך ירוק בענף התעופה
  • אל על מאריכה את מדיניות מחירי התקרה עד יולי 2025 ומגבירה תדירויותאל על מאריכה את מדיניות מחירי התקרה עד יולי 2025 ומגבירה תדירויות
תגיות:
אל על
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס