IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » אל על השיקה שירות לשיתוף נסיעה מנמל התעופה

אל על השיקה שירות לשיתוף נסיעה מנמל התעופה

דפנה וייס 2 באפריל 2019 9:18

TAXI POOL יאפשר לנוסעים – גם מחברות אחרות – לחלוק נסיעה מהנמל למלון ובחזרה

אל על השיקה שירות לשיתוף נסיעה מנמל התעופה נמל התעופה סכיפהול באמסטרדם. צילום Depsitphotos

חברת אל על הודיעה על השקת שירות חדשני, ראשון מסוגו בעולם התעופה, אשר יאפשר ללקוחותיה למצוא שותפים לחלוק איתם נסיעה מנמל התעופה למלון ובחזרה לנמל , ובכך להוזיל בצורה משמעותית את העלויות הנלוות לנסיעה.

השירות החדש נותן מענה לאחת התלונות השכיחות של תיירים בנוגע ליוקר הנסיעה מהנמל למלון ובחזרה. כך לדוגמא, נסיעה משדה התעופה בלונדון במונית למרכז העיר, יכולה לעלות קרוב ל- 500 שקלים.

הנוסעים בטיסה יכולים להירשם לשירות באמצעות אתר ייעודי. השירות מאפשר למצוא נוסעים נוספים שנוחתים באותו שדה תעופה ובאותה שעה וממשיכים ממנו ליעד זהה או קרוב, כדוגמת מלון או כתובת פרטית ולחלוק איתם מונית.

השירות מיועד לנוסעים המעוניינים לחלוק נסיעה עם נוסעים אחרים מטעמי חסכון בעלויות, הגנה על הסביבה, מתוך קושי בהתמצאות לבד בעיר זרה ורצון להכיר אנשים חדשים שאפשר יהיה לטייל איתם בחופשה.

השירות מסופק על ידי אל על ללקוחות כל חברות התעופה, כך שגם נוסעים בחברות תעופה אחרות יכולים להשתמש בו כדי למצוא נוסעים שנוחתים באותו זמן, וממשיכים למלון או כתובת סמוכים.

כדי להצטרף לשירות, נכנסים לאפליקציה ומזינים כמה פרטים כגון מספר הטיסה ותאריך הטיסה, הכתובת או המלון אליהם ממשיכים מנמל התעופה ביעד, כתובת מייל וטלפון. חשוב לציין שהמידע לא מועבר ללקוחות אחרים שנרשמו לשירות.

מטוס אל על. השירות מסופק על ידי אל על ללקוחות כל חברות התעופה. צילום יח"צ

קישור לחדר צ'ט מאובטח

ברגע שנמצאה התאמה, כל אחד מהנוסעים, מקבל SMS או מייל שכולל קישור לחדר צ'אט מאובטח ואנונימי. משלב זה, ולאחר שבוצע החיבור בין שני נוסעים – תיאום שאר הפרטים באמצעות הצ'אט: נקודת המפגש בשדה, הזמנת המונית, חלוקת העלויות  ועוד – עובר לידיהם.

סמנכ"ל לקוחות ושירות, אמיר רוגובסקי: "כחלק מהמאמצים שאנו משקיעים בהבנת צרכי לקוחותינו, מצאנו פיתרון יעיל ואיכותי עבור נוסעים רבים, אשר מעבר להוצאה הכספית הגבוהה שנלווית לטיול שלהם, נאלצים להוציא מכיסם מאות שקלים עבור שירותי הסעה מנמל התעופה למלון, ולהיפך."

סמנכ"ל דיגיטל ומחשוב, שחר מרקוביץ': "שירות זה הוא חלק מתפיסת החדשנות של החברה בה אנחנו משיקים מוצרים דיגיטלים חדשניים ללקוחותינו ומשפרים אותם כל הזמן. המוצר הושק באופי עבודה של סטארט-אפ בצורה מהירה וימשיך להתפתח ככל שלקוחותינו ישתמשו בו יותר."

לינק לאתר.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=94406

אולי יעניין אתכם גם

  • אל על משיקה שירות מענה ללקוחות באמצעות הווטסאפאל על משיקה שירות מענה ללקוחות באמצעות הווטסאפ
  • כשהקדאיף פגש את הטנזיה במחלקת העסקים באל עלכשהקדאיף פגש את הטנזיה במחלקת העסקים באל על
  • שחף שבתאי מונה לשף הראשי של אל עלשחף שבתאי מונה לשף הראשי של אל על
  • בוט חכם יעשה צ'ק אין אוטומטי ללקוחות אל עלבוט חכם יעשה צ'ק אין אוטומטי ללקוחות אל על
  • המדינה ממתינה להמראה: אל על מקרקעת את צי המטוסיםהמדינה ממתינה להמראה: אל על מקרקעת את צי המטוסים
תגיות:
שחר מרקוביץ אמיר רוגובסקי חלוקת מונית אל על
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס