IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » אליטליה: עליה של 4.4 אחוזים בהכנסות מנוסעים ביוני

אליטליה: עליה של 4.4 אחוזים בהכנסות מנוסעים ביוני

עוזי בכר 10 ביולי 2019 14:16

עליה של 2.2 אחוזים במספר הנוסעים. תוצאות שיא בנתיבים לטווח ארוך

אליטליה: עליה של 4.4 אחוזים בהכנסות מנוסעים ביוני אליטליה. ממשיכה להציג עליה במספר הנוסעים ובהכנסות צילום יח"צ

הכנסות הנוסעים של אליטליה מציגים עליה נוספת בחודש יוני 2019. בשישה חודשים הראשונים של השנה רשמה חברת התעופה האיטלקית עליה של 4.4% בהכנסות מנוסעים לעומת יוני אשתקד (החודש שבו נרשם גידול בהכנסות הגבוה ביותר של 2018, עם גידול של 10.6%). נתוני מספר הנוסעים גם הם מראים תוצאות חיוביות בחודש יוני, עם עלייה של 2.2% לעומת אותו חודש בשנת 2018.

המגמה החיובית נבעה מהתחזקות מיקום חברת התעופה במגזר העיסקי, עדות לכך בגידול מההכנסות מתנועת הנוסעים בחברות העיסקיות שגדל ב -4.6% שנרשמו בסמסטר הראשון של השנה, עם גידול של % 5 של נוסעי מחלקת עסקים. ניכר גם גידול בהצלחת התוכנית של תאגידים קטנים ובינוניים, עם גידול של 50% בהכנסות במחצית הראשונה של השנה.

השקעות מסחריות ביעדים בין-יבשתיים

הפעילות בטיסות לטווח ארוך מציגה תוצאות שיא בחודש יוני, עם גידול של 4.7% במספר הנוסעים, לעומת 2018. בחודש זה, 277,617 נוסעים טסו באליטליה בטיסות הבין-יבשתיות. נתון זה הינו המספר הגבוה ביותר של נוסעים מאז 2009. כמות הנוסעים הגבוה הביאה לעליה בהכנסות של 5.3% בטיסות לטווח ארוך,  126,16,000,000 יורו: הערך הגבוה ביותר של הכנסות ב-10 החודשים האחרונים (מאז אוגוסט 2018 ) ואת נתון ההכנסות הטוב ביותר של חודש יוני מאז 2009.

העליה בשביעות הרצון של הלקוחות משירותי אליטליה נמשכת במקביל לעליה בהכנסות. במחצית הראשונה של 2019, למעשה, אחוז הנוסעים המרוצים (אלה שהביעו דירוג "מצוין", "טוב מאוד" או "טוב") עלה על 90% ורשמו צמיחה של 4% לעומת התקופה המקבילה של השנה הקודמת. אפילו ניקוד המקדם נטו (נטייתם של הלקוחות להמליץ ​​על אליטליה לחברים ולקרובים, בהתבסס על ניסיונם), השיגה תוצאות שיא עם עלייה של יותר מ -9 נקודות אחוז, לעומת 2018.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=97909

אולי יעניין אתכם גם

  • וירג?ין אטלנטיק "מפרגנת" לעובדיםוירג?ין אטלנטיק "מפרגנת" לעובדים
  • הישגים לישראל בתחום בטיחות בתעופההישגים לישראל בתחום בטיחות בתעופה
  • אל על לאחר דברי נתניהו על עומאן: מברכת את פעילותו לקיצור בנתיבי הטיסהאל על לאחר דברי נתניהו על עומאן: מברכת את פעילותו לקיצור בנתיבי הטיסה
  • מיזוג בין אמריקן אקספרס גלובל ביזנס טרוול ישראל לקינג טורסמיזוג בין אמריקן אקספרס גלובל ביזנס טרוול ישראל לקינג טורס
  • ירושלים – מוקד כנסים רפואייםירושלים – מוקד כנסים רפואיים
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס