IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » אליטליה, איך ליבה דיך

אליטליה, איך ליבה דיך

עוזי בכר 24 בינואר 2018 0:00

העיתון האיטלקי, איל מסאג'רו, דיווח כי נציגי חברת התעופה לופטהנזה אמורים להגיע השבוע לרומא לפגישה עם גורמי ממשל במטרה לרכוש את השליטה על חברת התעופה אליטליה

אליטליה, איך ליבה דיך ALITALIA-39

לאחר שממשלת איטליה דחתה את הצעת איזי ג'ט וקרן ההשקעות סרברוס לרכישת הבעלות על חברת התעופה אליטליה, הגיע תורה של לופטהנזה לנסות ולנהל משא ומתן, מדווח העיתון האיטלקי איל מסאג'רו. נציגי חברת התעופה הגרמנית אמורים להגיע השבוע לבירת איטליה ולפגוש גורמי ממשל איטלקים.

הבעיה העיקרית העומדת על הפרק, מספר עובדי אליטליה שיפוטרו. לופטהנזה לא מעוניינת ברכישת חטיבת שירותי הקרקע של אליטליה ותשלם בין 250 ל-300 מיליון אירו (294-352 מיליון דולר), מה שיבטיח ריצה לטווחים ארוכים עבור חברת התעופה מארץ המגף. המשמעות עבור חברת לופטהנזה, ביסוסה בנמל התעופה פיומיצ'ינו, שיהפוך לרכזת (HUB)  החמישית של החברה אחרי פרנקפורט, מינכן, וינה וציריך. בנוסף, העסקה תכלול השתלטותה של לופטהנזה על סלוטים של אליטליה, בנמלי התעופה רומא פיומיצ'ינו ומילאנו לינטה, לפני שאיזי ג'ט תעשה צעד בנידון.

איל מסאג'רו מוסיף ומדווח כי ממשלת איטליה שואפת לסגור את העסקה עד סוף חודש ינואר, חודשיים לפני הבחירות לפרלמנט, אינטרס משותף גם ללופטהנזה, שמעוניינת לסיים את המשא ומתן במהירות האפשרית.

אישור הרשות להגבלים עסקיים האירופית

נשאלת השאלה, מה יהיה לרשות להגבלים עסקיים האירופית לומר בנושא, לאחר שזו בוחנת כעת את ההסכם של לופטהנזה לרכישת אייר ברלין. הצבת 25 מטוסי איזי ג'ט בנמל התעופה של ברלין טגל ורכישת אייר ברלין ע"י לופטהנזה הביאו את חברת הלואו קוסט האירית – ריינאייר למתוח ביקורת חריפה נגד העסקה.

יתכן ולופטהנזה תצטרך לרכוש עתה את חברת התעופה ניקי האוסטרית, שפשטה רגל, ללא סלוטים כדי לזכות באישור עסקת הרכישה של אייר ברלין מצידה של הוועדה האירופית. חומר למחשבה עבור הרשות להגבלים עסקיים האירופית גם בגזרת עסקת אליטליה והסלוטים בנמל התעופה רומא פיומיצ'ינו ומילאנו לינטה.

ריינאייר (צילום: יחסי ציבור)

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=69189

אולי יעניין אתכם גם

  • וויזאייר יוצאת במבצע של 20% לכל קווי החברה מישראלוויזאייר יוצאת במבצע של 20% לכל קווי החברה מישראל
  • הסדרות הטובות בעולם לצפייה בבריטיש איירווייסהסדרות הטובות בעולם לצפייה בבריטיש איירווייס
  • טרוולפורט ואיי.בי.אם.- 35 שנות עבודה משותפתטרוולפורט ואיי.בי.אם.- 35 שנות עבודה משותפת
  • סרטוני הפרסומת חוגגים את שנת 2014סרטוני הפרסומת חוגגים את שנת 2014
  • קובי קרני מברך על ההחלטה שהייתה צריכה להתקבל לפני זמן רבקובי קרני מברך על ההחלטה שהייתה צריכה להתקבל לפני זמן רב
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס