אחרי תקופת חילוץ מאתגרת, חברת התעופה מהצפון חוזרת ללוח טיסות סדיר, מחזירה את הקווים לאתונה ולאילת, ומשיקה יעדים חדשים ביוון וקפריסין. מחירים מיוחדים לחודש יולי והרחבת צי המטוסים כבר באופק

חברת אייר חיפה, חברת התעופה שפועלת מנמל התעופה בחיפה ומכונה "חברת התעופה של הצפון", הודיעה הבוקר (ראשון) על חזרה מלאה לפעילות סדירה, לצד פתיחת קווים בינלאומיים חדשים ליעדים פופולריים – רודוס ופאפוס. המהלך מגיע לאחר תקופה מאתגרת שבה עסקה החברה בעיקר בטיסות חילוץ לישראלים שנקלעו למשברים בחו"ל.
על פי הודעת החברה, החל מ־1 ביולי יתחדש הקו היומי בין חיפה לאתונה, וב־3 ביולי ייצא לדרך הקו החדש לרודוס. ב־7 ביולי תחודש הפעילות בקו הפנימי חיפה–אילת, וב־13 ביולי יחל לפעול קו חיפה–פאפוס עם לא פחות מ־10 טיסות שבועיות.
בנוסף, אייר חיפה משיקה מבצע מיוחד לרגל חזרתה לפעילות: טיסות לחודש יולי לפאפוס וללרנקה במחירים של החל מ־99 דולר לכיוון. בכך מקווה החברה למשוך קהל רחב המחפש חופשה נגישה, במחיר משתלם – וכל זאת ללא צורך בטיסה מנתב"ג.
"אנחנו חוזרים לא רק לפעילות – אלא עם חיוך", אמר מיקי שטרסבורגר, מייסד שותף וסמנכ"ל החברה. "גם בתקופות קשות המשכנו לפעול ולהחזיר ישראלים הביתה. עכשיו כשהשמיים נפתחים, אנחנו שמחים לפתוח גם יעדים חדשים – בלי פקקים, בלי תורים, ועם חוויית טיסה קצרה ונוחה היישר מהצפון."
צי החברה כולל כיום שלושה מטוסי ATR 72-600, הנחשב לדגם מתקדם ויעיל במיוחד. בספטמבר צפוי להצטרף המטוס הרביעי, והחמישי עד סוף דצמבר – מהלך שמבשר על מגמת צמיחה מתמשכת.
בכל כרטיס כלולים תיק יד ללא עלות, אפשרות לתוספות בתשלום כגון הושבה מראש או מזוודה, ותנאי ביטול נוחים המאפשרים שינוי או ביטול עד 24 שעות לפני הטיסה – עם קבלת קרדיט עתידי מלא.
נראה כי אייר חיפה שואפת להפוך לשחקנית משמעותית בשוק הטיסות האזוריות מישראל, עם דגש על גישה נוחה לתושבי הצפון, שירות ידידותי וגמישות בתנאים. האם היא תצליח לבסס את מקומה מול החברות הגדולות שפועלות מנתב"ג? ימים יגידו – אבל הכיוון בהחלט חיובי.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=176506