דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » איזיג'ט שלפה ארנב מהכובע

איזיג'ט שלפה ארנב מהכובע

עוזי בכר 4 במאי 2016 0:00

איזיג'ט השיקה בפעם הראשונה קמפיין פרסום טלוויזיוני למחלקת העסקים שלה, בו נראה ארנב לבן שלוו פוסע ברוגע לעבר שער היציאה בעוד מסביבו המולת נוסעים המנסים לתפוס טיסה, כשברקע מתנגן לו השיר "אני מאחר"

איזיג'ט שלפה ארנב מהכובע 130920radC6F7A@easyjet_0-1

חברת התעופה איזיג'ט השיקה בפעם הראשונה קמפיין פרסום טלוויזיוני למחלקת העסקים שלה. יותר מחמישית מכלל  הנוסעים הטסים כיום באיזיג'ט מגיעים מהמגזר העסקי.

 

בקמפיין הטלוויזיוני הנקרא "Business Sense" מוצג סרטון מלווה בקולו של הקומיקאי הבריטי יו לורי ונועד להציג את יתרונות הטיסה באיזיג'ט עם דגש על דיוק מבצעי, בו החברה מצטיינת.

 

פיטר דאפי, מנהל מסחרי באיזיג'ט אמר כי זו הפעם הראשונה שהחברה מעלה קמפיין טלוויזיוני לנוסעים עסקיים המעיד על החשיבות הגדולה שחברת התעופה מייחסת לנושא."אנו יודעים שנוסעים עסקיים מעדיפים לטוס איזיג'ט בגלל תעריפי הכרטיסים הזולים והדיוק המבצעי, שני גורמים שימשיכו לשמר ולמשוך לקוחות עסקיים חדשים".

 

בסרטון נראה נמל תעופה עמוס  ונוסעים הרצים לתפוס את טיסותיהם. במהלך המהומה נשמע השיר "אני מאחר" (I’m late) זוג אוזניים גדולות ולבנות צצות מבעד לעיתון וארנב מביט בשעון הכיס וצועד בשלווה בדרכו לטיסה בידיעה ובביטחון שהוא עומד בלוח הזמנים.

 

הקמפיין החדש יוצג במהלך חודש ספטמבר ואוקטובר בבריטניה ובארצות נוספות כמו: צרפת, איטליה, שוויץ, גרמניה, הולנד ופורטוגל.

 

חברת איזיג'ט, היא אחת מחברות הלאו קוסט (טיסות מוזולות) הראשונות ששיווקה טיסותיה באמצעות מערכות הפצה גלובליות – GDS ,שהביא עבורה לפריצת דרך בשוק הנסיעות העסקיות.

 

https://www.youtube.com/watch?v=pDXx5JYWeDY

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=75106

אולי יעניין אתכם גם

  • ענקית תעופה מדווחת על פגיעה ברווחיות ברבעון השני של השנהענקית תעופה מדווחת על פגיעה ברווחיות ברבעון השני של השנה
  • האונייה Celebrity Edge לראשונה אי פעם באלסקההאונייה Celebrity Edge לראשונה אי פעם באלסקה
  • פאולו רוסי במדי חברת התעופה איטה איירווייספאולו רוסי במדי חברת התעופה איטה איירווייס
  • ישראל וקוסובו – הסכם לכינון יחסים דיפלומטייםישראל וקוסובו – הסכם לכינון יחסים דיפלומטיים
  • קתאי פסיפיק מביאה את קמפיין "עולם המנצחים" להונג קונגקתאי פסיפיק מביאה את קמפיין "עולם המנצחים" להונג קונג
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version