IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » איגוד הטייסים האירופי: "למנוע את הטרגדיה האווירית הבאה"

איגוד הטייסים האירופי: "למנוע את הטרגדיה האווירית הבאה"

עוזי בכר 28 במרץ 2016 0:00

איגוד הטייסים האירופי ( The European Cockpit Association -ECA ) קורא בעקבות הפלת מטוס הנוסעים המלזי בשמי אוקראינה להקמת גוף בינלאומי בלתי תלוי שיקבל בזמן אמת מידע מודיעיני  ויאכוף סגירת תחום אווירי במקרה של סכנה אמיתית לחיי אדם

איגוד הטייסים האירופי: "למנוע את הטרגדיה האווירית הבאה" 200720rad5F144@aviation4_6-1

לאחר שהעולם התבשר על הטרגדיה האווירית בשמי אוקראינה, שבה הופל מטוס חברת מלזיה איירליינס ע"י מערכת נ"מ, אמר נשיא איגוד הטייסים האירופי ( The European Cockpit Association -ECA ), ניקו וורבאץ :" אנו חולקים עם העולם כולו את הזעם על הפלתו של המטוס המלזי ואובדן חיי אדם. הפלת המטוס חשפה חולשה משמעותית בתעופה העולמית, מטוסים אזרחיים הטסים באזור בו פועלות מערכות נ"מ המסוגלות להפיל מטוסים אזרחיים לא מקובלת. השאלה מה השתבש וכיצד נוכל למנוע את הטרגדיה הבאה?".
 
"המפתח למניעה, היא הערכת סיכונים טובה יותר. כיצד קורה שרק חלק מחברות התעופה נמנעו לטוס באזור עוד לפני שהמטוס יורט? המסקנה שרק לחלק מחברות התעופה מודיעין טוב בעוד שאחרים ממשיכים לטוס בסיכון גבוה. מדובר בחיי אדם ללא קשר ללאום. חברות התעופה וממשלות חייבות לשתף פעולה כדי למנוע הישנות מקרים כגון אלו בעתיד", הוסיף הנשיא.
 
נשיא איגוד הטייסים האירופי, ניקו וורבאץ ממשיך ואומר שלחצים מסחריים לעיתים מונעים החלטות נכונות ותרגום מידע מודיעיני וקורא לממשלות ולחברות תעופה לזנוח את השיקולים הכלכליים לטובת הנוסעים.
 
בהתחשב במצב שהגוף היחיד שרשאי לסגור את המרחב האווירי היא המדינה הריבונית באזור, חייבים ליצור גוף בינלאומי בלתי תלוי שיכול להעריך ולמנוע טיסות באזורים בהן יש חשש ביטחוני.
 
חקירת המקרה של המטוס המלזי נתקלה בניסיונות מבישים באתר ההתרסקות, אבל  נושא המניעה לטווח רחוק חשוב לא פחות מחקירת המקרה. הטייסים המקצועיים באירופה קוראים לניתוח הערכת סיכונים, שיתוף מידע מודיעיני בינלאומי בזמן אמת במטרה למנוע מקרים טרגיים מיותרים בעתיד.
 
באיגוד הטייסים האירופי ( The European Cockpit Association -ECA ) חברים 38 אלף טייסים העובדים בחברות תעופה אירופאיות.
 
 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=75336

אולי יעניין אתכם גם

  • נורוויג?ן : מבצע ילדים חינםנורוויג?ן : מבצע ילדים חינם
  • 23 נוסעים נתפסו בדרכם לניו יורק עם בדיקות קורונה מזויפות23 נוסעים נתפסו בדרכם לניו יורק עם בדיקות קורונה מזויפות
  • קיץ באל על- הטבות למועדון הנוסע המתמידקיץ באל על- הטבות למועדון הנוסע המתמיד
  • זוהתה חולה מארה"ב אשר שהתה בישראל וחזרה לניו יורקזוהתה חולה מארה"ב אשר שהתה בישראל וחזרה לניו יורק
  • מכון פישר למחקר אסטרטגי וחברת IATAS משתפות פעולהמכון פישר למחקר אסטרטגי וחברת IATAS משתפות פעולה
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס