IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » איבריה וטכנולוגיות מהפכניות

איבריה וטכנולוגיות מהפכניות

דפנה וייס 1 בפברואר 2015 0:00

איבריה, פנסוניק ורשות שדות התעופה של ספרד חברו יחד להפעלת רכזת T4 של איבריה, בנמל התעופה של מדריד, באמצעות טכנולוגיה עדכנית המאפשרת בעזרת מכשירים ניידים לתפעל את מרבית שירותי הקרקע ביעילות

איבריה וטכנולוגיות מהפכניות no_imge-2561

איבריה, פנסוניק ורשות שדות התעופה של ספרד חושפות את הטכנולוגיה העדכנית ביותר ויישומים המתקדמים ביותר שישמשו לניהול כל שירותי הטיפול ברכזת T4 של איבריה בנמל התעופה בראחאס שבמדריד.

 

רכזת T4 של איבריה היא מסוף שדה התעופה הראשון בעולם המשתמש במכשירים ניידים עבור מרבית שירותי הקרקע של החברה, מתחזוקת מטוסים ועד לתיאום כל הפעילויות לתכנון המראות.

באופן ספציפי, איבריה פיתחה יישומי תוכנה מתקדמים שניתן לגשת אליהם ממכשירי פנסוניק ושיקלו וישפרו את יעילותן של משימות בסיסיות וחיוניות כגון תחזוקת מטוסים, תדלוק ובדיקה של ציוד קרקע (פלטפורמות, מדרגות, מדחפים, וכו'), טיפול בכבודת הנוסעים (טעינה / פריקה, מיון ומשלוח), תיאום של כל המשימות הנחוצות לצורך הכנת המטוסים להמראה (תדלוק, העמסת ארוחות, מטען, וכו') והפשרת קרח (בעת צורך).

 

השימוש ביישומים הניידים האלו יאפשר לצוות הקרקע של איבריה לקבל מידע בזמן אמת לגבי כל התהליכים, בכך שיעזור להם לצפות אירועים אפשריים, לשפר את הניהול של המשאבים זמינים, ולהפחית את הזמן הנדרש להשלמת כל משימה.  

 

אימוץ טכנולוגית ניידת בטרמינל T4  של איבריה היא חלק מהתוכנית האסטרטגית של החברה להפוך את הרכזת לאחד מהטובים בעולם . בתחילת 2012, איבריה, בשיתוף עם רשות שדות התעופה של ספרד,AENA, השיקה את פרויקט האגורה, במטרה לשפר את היעילות, דיוק בזמני הטיסות, וחווית הנוסעים בשדה התעופה באמצעות מספר חידושים בתחומים של הצ'ק אין, קישור בין הטיסות, הגעות, ושירותי קרקע.

 

על פי סקר של חברת Skytrax  , אשר נערך בקרב 12.1 מיליון נוסעים ב-395 שדות תעופה ברחבי העולם, טרמינל 4 של נמל התעופה של מדריד, נבחר במקום השלישי מבין הטרמינלים הטובים בעולם.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=77828

אולי יעניין אתכם גם

  • אל על: הפסד של 390.892 מיליון דולר בתשעת החודשים של השנהאל על: הפסד של 390.892 מיליון דולר בתשעת החודשים של השנה
  • טיסת הבכורה למיאמי המריאהטיסת הבכורה למיאמי המריאה
  • נובמבר בנתב"ג – תנועת הנוסעים הבינלאומית רשמה ירידה קלהנובמבר בנתב"ג – תנועת הנוסעים הבינלאומית רשמה ירידה קלה
  • תמונתו של כפיר ביבס מתנוססת על גבי מטוס ארקיעתמונתו של כפיר ביבס מתנוססת על גבי מטוס ארקיע
  • הוואנה זה פה: למה למרות הכל הקובנים לא מפסיקים לרקוד ולחייך?הוואנה זה פה: למה למרות הכל הקובנים לא מפסיקים לרקוד ולחייך?
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס