דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » אחרי ארבע שנים: שדה התעופה של חיפה חוזר לפעילות בינלאומית

אחרי ארבע שנים: שדה התעופה של חיפה חוזר לפעילות בינלאומית

מערכת האתר 22 ביוני 2023 18:33

הקו מופעל על ידי חברת ישראייר בשיתוף חברת איסתא, ובאמצעות מטוסי סילון צרי גוף של חברת אייר מלטה. בשלב זה ימריאו מהשדה שלוש טיסות יומיות, שתיים ללרנקה ואחת לפאפוס

אחרי ארבע שנים: שדה התעופה של חיפה חוזר לפעילות בינלאומית שדה התעופה בחיפה. צילום רש"ת

קו טיסה חדש מחיפה ללרנקה ופאפוס בקפריסין הושק הבוקר בנמל התעופה של חיפה. הקו מופעל על ידי חברת ישראייר בשיתוף חברת התיירות איסתא, ובאמצעות מטוסי סילון צרי גוף של חברת אייר מלטה. בשלב זה ימריאו מהשדה שלוש טיסות יומיות, שתיים ללרנקה ואחת לפאפוס, וינחתו שלוש טיסות מיעדים אלה.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים תא"ל (במיל') *מירי רגב: "חיבור הצפון והדרום למרכז המדינה הוא עבורי יעד אסטרטגי חברתי וכלכלי ראשון במעלה. אני מברכת על החזרה לפעילות של שדה התעופה בחיפה, עם פתיחת קו תעופה סדיר לקפריסין. אין צורך שתושבי חיפה והצפון יצטרכו להגיע לנתב"ג לכל יציאה קצרה לחופשה או לנסיעת עסקים. אני קוראת לחברות תעופה אירופיות נוספות להפעיל קווים ישירים לחיפה, לטובת תושבי הצפון כמו גם לתיירים המעוניינים להגיע לאתרי התיירות הרבים שבצפון הארץ."

מטוס ישראייר בשדה התעופה של חיפה. צילום יח"צ ניצן

שדה תעופה בחיפה הוקם על ידי הבריטים בשנת 1934 והיה שדה התעופה הבינלאומי הראשון בארץ. עם השנים עברה הפעילות האווירית הבינלאומית לשדה התעופה לוד, לימים נמל התעופה בן גוריון, אך ברוב הזמן בוצעו טיסות בינלאומיות גם מחיפה, בעיקר ליעדים קרובים ובהם מצרים, ירדן ובעיקר קפריסין, שהמרחק אליה הוא 50 דקות טיסה בלבד.

הפעילות בשדה מוגבלת עקב אורך המסלול, שאינו מאפשר כרגע נחיתת מטוסים גדולים. תוכניות להארכת המסלול נבחנות מעת לעת, אך נתקלות בקשיים עקב הצפיפות והצרכים הרבים לאורך רצועת החוף במפרץ חיפה, הכולל נמלים אזרחיים מובילים, נמל צבאי של חיל הים, מספנות ישראל ועוד.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=141434

אולי יעניין אתכם גם

  • תרגיל חירום תעופתי בנמל התעופה חיפהתרגיל חירום תעופתי בנמל התעופה חיפה
  • מקורי וטעים: בראנץ' נובי גוד במלון פבריק מרשת אטלסמקורי וטעים: בראנץ' נובי גוד במלון פבריק מרשת אטלס
  • ראש עיריית חיפה אירח את מנכ"ל משרד התיירות וצוותוראש עיריית חיפה אירח את מנכ"ל משרד התיירות וצוותו
  • מסלולי שדה התעופה של חיפה יעברו שיפוץ בהתאם לדרישות הבינ"למסלולי שדה התעופה של חיפה יעברו שיפוץ בהתאם לדרישות הבינ"ל
  • סיור גרפיטי בחיפה: מכניסים אמנות למרכזים המסחרייםסיור גרפיטי בחיפה: מכניסים אמנות למרכזים המסחריים
תגיות:
חיפה
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version