IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » 97% מתאילנד עוד מחכים להתגלות לתיירים

97% מתאילנד עוד מחכים להתגלות לתיירים

עוזי בכר 7 במרץ 2018 0:00

מסתבר שרק 3% מתאילנד משמשים את התיירים אליה, מצב שמקפח אזורים מעניינים אחרים שלה, שגם להם יש הרבה מה להציע. לשכת התיירות של תאילנד יצרה אסטרטגיה חדשה, השמה את החוויה במרכז

97% מתאילנד עוד מחכים להתגלות לתיירים THAILAND1-3

כמו מדינות אחרות שלהן אחוז גבוה של תיירים חוזרים, בתאילנד, שנהנית מאחוז גבוה של תיירות חוזרת, מחפשים דרך לגרום להם להתוודע אל מקומות נוספים במדינה. במקרה של תאילנד מדובר בכ-97% ממנה שטרם הגיעו לידיעת התיירים, כלומר, התיירות מתמקדת ב-3% מהמדינה בלבד.

כדי להציג את האסטרטגיה החדשה של משרד התיירות של תאילנד, כינס דב קלמן, המייצג בישראל את TAT, סוכנים המתמחים בתיירות אליה. לשולחן במסעדת מסה בתל אביב הסבו רונן קרסו מאיסתא, יוני וקסמן מאופיר טורס, צדוק משיח מהמרכז למטייל-תאילנד, דיאן מדינה-אהרונוביץ מחברת מילניום, שחר בן-מנחם מרימון טיולים, ניר הרפז מדרכים אחרות, אדם שמויס מפלייאיסט, קוסטה דיפ מויה נצרת ודורון חדד מתלמה נסיעות.

Rung Kanjanaviroj– המנהלת האזורית של  TAT המוצבת ברומא, הגיעה לישראל ופרסה את תוכנית השיווק החדשה שיזם המשרד תחת הכותרת: Open to the New Shades – במטרה לבזר את התיירות למדינה ולפנות למגוון רחב יותר של קהלים.

דב קלמן ונציגת משרד התיירות התאילנדי. צילום IritRos

קלמן הסביר כי תאילנד עוברת שינוי אסטרטגי מיעד של אתרים ואטרקציות, ליעד חווייתי. "הרצון הוא לספר סיפור אחר, אישי, להכיר לתיירים את הגיוון האנושי. רוצים לא רק למכור לתיירים – אלא גם להיענות לצרכים המשתנים של תאילנד ושל המטיילים."

הישראלים מהווים אמנם פלח שוק מזערי מהתיירות לתאילנד (173 אלף בשנת 2017 מתוך 35 מיליון), אולם הם משאירים שם סכומי כסף ניכרים – כמעט עשרת אלפים שקלים לשהות – כלומר, כבר לא רק תרמילאים דלפונים, וגם מגיעים ברוב עונות השנה. "היעד שלנו הוא להגיע ל-210 אלף תיירים ישראלים בשנת 2020", אמר קלמן. לדבריו, השהות הממוצעת של הישראלים היא 17 יום, 91% מהם תיירים עצמאיים (FIT)  ו-67% תיירים חוזרים.

פלחי השוק שאליהם יפנה משרד התיירות התאילנדי בשנים הקרובות הם משפחות, זוגות בירח דבש והמגזר הערבי. קלמן ציין כי על אף שהמגזר הערבי מהווה   22% מאוכלוסיית ישראל, חלקו בסה"כ התיירים הישראלים לממלכה היה זעיר עד לפני 3 שנים. " ראינו עליה דרמטית בשנים האחרונות. להערכתנו מדובר בקרוב ל-10% מהתנועה הישראלית, בעיקר בקרב זוגות ירח דבש" . 

מתוך המצגת של משרד התיירות התאילנדי - הגיוון האנושי והתיירותי במדינה. צילום IritRos

לשתול אורז, לצייר ולהכיר צמחי מרפא

לפי המנהלת האזורית של משרד התיירות התאילנדי התוכנית חדשה מטרתה לתת ערך מוסף למטייל בתאילנד, חופשה איכותית וחווייתית שתושג דרך "התמקדות בגיוון, אנשים וסיפורים".

בין היתר כוללת התוכנית התמקדות בספורט ובהם מרתונים, טריטאטלון וטיולי אופניים בבנגקוק, אגוטייה, צ'אנג מאי וצ'אנג ראי, סוקהוטאי ופוקט, לגרום למטיילים לא רק לרבוץ בשמש, אלא לטייל בשוק, להתנסות בחיים האמיתיים, לפגוש ספקים מקומיים בצ'אנג מאי, לצד מוצרים חדשים למשפחות בפטאייה. לאפשר למשפחות פעילויות כמו שתילת אורז, קדרות, ציור וכן מוצר חדש: תיירות גסטרונומית, הכוללת לא רק ביקור במסעדות עם כוכבי מישלן אלא גם התוודעות למוצרי בריאות כמו צמחי מרפא "אוכל טוב ובריא. זו תרבות ודרך חיים", הסבירה Rung Kanjanaviroj, "להכיר גם את המטבח של המהגרים לתאילנד זה דורות, כמו הפורטוגזים, ללמוד איך מגדלים את המזון – מבחינתנו זה דבר שתייר יכול לגלות מעבר לאכילה במסעדה" וכן טיולים לחובבי אמנות אסייתית.

זאת לצד מוצרים נוספים כמו פארק מים נושאי, רכיבה על פילים, הפלגה בקאנו וגילוי ערים נוספות לתיירות.

אורח נוסף היה J?r?mie Descelles , מנהל השיווק של חברת הנסיעות EXO, שיוצקת את התוכנית החדשה של משרד התיירות התאילנדי לתוך טיולים מעשיים. 

הסוכנים האורחים סיפרו ל-IAS כי תאילנד היא אחד היעדים הלוהטים לטיולי תמריץ (אינסנטיב), שהם גם הטיולים המשתלמים במיוחד לסוכנים וכי מחירי הטיסות החדשות של ארקיע לתאילנד כבר טיפסו לגבהים.

סרטון על אסטרטגיית השיווק החדשה:

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=68606

אולי יעניין אתכם גם

  • סוואדיקה: חובת מילוי טופס דיגיטלי בכניסה לתאילנדסוואדיקה: חובת מילוי טופס דיגיטלי בכניסה לתאילנד
  • לילה אחד בבנגקוק טרם רעדה האדמהלילה אחד בבנגקוק טרם רעדה האדמה
  • רנסנס – תחיה מותגית בחוף לאמאי בתאילנדרנסנס – תחיה מותגית בחוף לאמאי בתאילנד
  • בתאילנד שוקלים לקצר את שהות התיירים ללא ויזהבתאילנד שוקלים לקצר את שהות התיירים ללא ויזה
  • שלמה סיקסט: רכבי ספורט בגרמניה והרחבת פעילות ליעדים חדשיםשלמה סיקסט: רכבי ספורט בגרמניה והרחבת פעילות ליעדים חדשים
תגיות:
Rung Kanjanaviroj תאילנד דב קלמן TAT
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס