IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » 300 מיליון ₪ יוקצו לתקציב השיווק של משרד התיירות

300 מיליון ₪ יוקצו לתקציב השיווק של משרד התיירות

דפנה וייס 15 בנובמבר 2016 0:00

לראשונה אי פעם יוקצו לתקציב השיווק של המשרד יותר מ-300 מיליון ש״ח. אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל:" מברך  את שר התיירות על מאבקו העיקש לתוספת התקציב למשרד התיירות לשם שיווק  ישראל בעולם עקב המשבר הקשה בתיירות הנכנסת"

שר התיירות, יריב לוין: "עם אישור הגדלת תקציב השיווק של המשרד ל-300 מיליון ש״ח עשינו צעד ראשון וחשוב בהפיכתה של התיירות בישראל למנוע צמיחה כלכלי אמיתי ולמיצובו של הענף במקום הראוי לו".

במסגרת אישור תקציב משרד התיירות סוכם כי תקציב השיווק של המשרד בחו״ל יגדל משמעותית ויעמוד על 300 מיליון ש״ח. בכך נעשה מהלך ראשון בדרך לשיקום התיירות בישראל, להגדלת מספר התיירים המגיעים למדינה ולשיפור תדמיתה בעולם.

עוד סוכם כי יבוצע מהלך גדול לעידוד הקמת מלונות בדרגה של 2-3 כוכבים, דבר אשר יגדיל את ההיצע המלונאי ואת התחרות ויביא להורדת מחירי הלינה במלונות.

השר לוין: ״עם כניסתי לתפקיד הכרזתי כי לא אתן שיתייחסו למשרד התיירות כאל משרד שולי וזנוח. התיירות היא מנוף כלכלי אדיר למדינת ישראל ומרכיב דומיננטי בהכנסות למשק. אני מברך על המהלך החשוב של הגדלת התקציב ומשוכנע כי בעבודה קשה נביא להגדלת מספר התיירים הנכנסים ולהוזלת מחירי האירוח במלונות. בהזדמנות זו אני מבקש להודות לראש הממשלה ולשר האוצר על הגיבוי ושיתוף הפעולה".

בעקבות החלטת הממשלה  המשמחת בנוגע להגדלת תקציב השיווק של משרד התיירות: אומר היום אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל, בשם תעשיית התיירות: "אני מברך  את שר התיירות, יריב לוין, על מאבקו העיקש לתוספת התקציב למשרד התיירות לשם שיווק  ישראל בעולם עקב המשבר הקשה בתיירות הנכנסת!

כעת, המשימה הניצבת בפני המשרד, היא להוציא אל הפועל במהירות הבזק קמפיין שיווקי משמעותי ואפקטיבי במדינות היעד לשם השבת התיירים. מאז מבצע 'צוק איתן' אנו חווים משבר קשה ומתמשך, שלא ידענו כמותו וכעת ניצול נכון של תקציב השיווק יחזיר את התיירים לישראל ויצור עשרות מקומות עבודה. אנחנו העוסקים בתיירות מברכים על המהפכה בסיוע הממשלתי ואני בטוח, שכעת נדבר שיווק, שיווק, שיווק ונצליח להתאושש".

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=73536

אולי יעניין אתכם גם

  • צרפת בראש המדינות המתויירות ביותר ב-2018 – אך לא הרווחית ביותרצרפת בראש המדינות המתויירות ביותר ב-2018 – אך לא הרווחית ביותר
  • שבוע של אירוויזיון לכל המשפחהשבוע של אירוויזיון לכל המשפחה
  • מלונות הכשרה מכרו את המותג "רימונים"מלונות הכשרה מכרו את המותג "רימונים"
  • חברת השיט המעניקה תמורה מלאה לכספךחברת השיט המעניקה תמורה מלאה לכספך
  • "סודות גליליים": מטיילים עם מורי הדרך של עמותת זמן גליל מערבי"סודות גליליים": מטיילים עם מורי הדרך של עמותת זמן גליל מערבי
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס