IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » סרט אינטראקטיבי לעידוד התיירות הנכנסת לישראל

סרט אינטראקטיבי לעידוד התיירות הנכנסת לישראל

דפנה וייס 10 בדצמבר 2015 0:00

לראשונה, סרט תיירותי אינטראקטיבי שהפיק משרד התיירות המציע לגולש 33 צמתי בחירה ו-72 מסלולי תיור בישראל שר התיירות ד"ר עוזי לנדאו: " צעד משמעותי שמטרתה להגיע לקהלים נרחבים ומגוונים ברחבי העולם

סרט אינטראקטיבי לעידוד התיירות הנכנסת לישראל no_imge-1958

שר התיירות ד"ר עוזי לנדאו הציג ביריד התיירות  IMTM טכנולוגיות חדשניות בהן משתמש המשרד לשיווק התיירות לישראל: היום עלה לאוויר סרט אינטראקטיבי לעידוד התיירות הנכנסת לישראל, בו יכול הגולש לבחור את הדרך בה הוא מטייל בארץ, בהתאם להעדפותיו. הגלישה בסרט מעוררת אצל הגולש מעורבות אישית ומגבירה את התעניינותו ובכך מאפשרת לו לחוות את ישראל בצורה המרגשת אותו באופן אישי.

 

 

בסרט נעשה שימוש בפלטפורמה ייחודית של חברת אינטרלוד המתמחה ביצירת סרטים אינטראקטיביים. חברת אינטרלוד זכתה לאחרונה במקום ראשון ברשימת הקליפים הטובים לשנת 2013, שפרסם מגזין טיים עבור הקליפ לשירו של בוב דילן "Like a Rolling stone".

 

הסרט מזמין את הגולש לבחור באחת משלוש דמויות שיובילו אותו למקומות בהם הוא מעדיף לטייל – מורה דרך המתמקד בדת היסטוריה ותרבות, אשת חברה המתמחה בסגנון חיים, או צעיר הרפתקני. כל אחת מהדמויות לוקחת את התייר לסיור בארץ, שבמהלכו הוא יוכל לבחור את המקומות המועדפים עליו לביקור.

 

הסרט מציע 33 צמתי בחירה ו-72 מסלולים שונים. בסיום הסיור האינטראקטיבי, ניתן לפרסם את הסרט אותו בחר ויצר הגולש, בדף הפייסבוק או בחשבון הטוויטר. משרד התיירות יקדם את הסרט ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות במטרה לעודד את התיירות לישראל ואת תדמיתה של ישראל כיעד מעניין, אטרקטיבי ומודרני.

 

והוא הוצג לראשונה ביריד IMTM ע"י שר התיירות ד"ר עוזי לנדאו. כמו כן ניתן להוריד את הסרט חינם מהאפ-סטור עבור אייפד ואייפון – תחת השם  IntourIL

 

הסרט הופק על ידי אגף פרסומים ושיווק אלקטרוני במשרד באמצעות חברת סער פרומרקט על ידי ג'ימיני הפקות, ונבנה, כאמור, על גבי הפלטפורמה של חברת אינטרלוד המתמחה ביצירת סרטים אינטראקטיביים. עלות ההפקה 687,000 ₪. 

 

שר התיירות ד"ר עוזי לנדאו: "הסרטון הזה הוא צעד משמעותי במסגרת תכנית כוללת, שמטרתה להגיע לקהלים נרחבים ומגוונים ברחבי העולם. יש לישראל כל מה שתייר יכול לבקש, ומטרתנו הינה להמחיש זאת באופן הטוב ביותר"

 

לצפייה

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=76177

אולי יעניין אתכם גם

  • חווית 'עולם האמירייטס'  המחודשת בדובאי המריאה לדרכהחווית 'עולם האמירייטס' המחודשת בדובאי המריאה לדרכה
  • חודש מרץ בנתב"ג: סה"כ עברו 1,284,388 נוסעיםחודש מרץ בנתב"ג: סה"כ עברו 1,284,388 נוסעים
  • נפתחה חקירה על נפילת מכסה מנוע במהלך המראהנפתחה חקירה על נפילת מכסה מנוע במהלך המראה
  • אייסלנדאייר: יעדים חדשים והגברת תדירויותאייסלנדאייר: יעדים חדשים והגברת תדירויות
  • מטוס איירבוס A320neo שני הצטרף לצי מטוסי אייר מלטהמטוס איירבוס A320neo שני הצטרף לצי מטוסי אייר מלטה
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס