IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » סקר הצרכנים 2025 של מאסטרקארד: מה צרכנים מחפשים יותר?

סקר הצרכנים 2025 של מאסטרקארד: מה צרכנים מחפשים יותר?

דפנה וייס 26 במרץ 2025 13:29

סקר הצרכנים לשנת 2025, חושף שינוי גדול בסדר העדיפויות של הוצאות בכל הקשור לצריכת חוויות ובילויים על פני צריכת דברי מותרות אחרים. באיזה מקום בדרוג נמצאים נסיעות ותיירות?

סקר הצרכנים 2025 של מאסטרקארד: מה צרכנים מחפשים יותר? סקר הצרכנים של מאסטרקארד לשנת 2025. צילום freepik

מאסטרקארד מפרסמת את סקר הצרכנים לשנת 2025, החושף שינוי גדול בסדר העדיפויות של הוצאות בכל הקשור לצריכת חוויות ובילויים על פני צריכת דברי מותרות אחרים. נסיעות ותיירות נמצאות בראש הרשימה, אחריהן נמצאות הרפתקאות בטבע, חוויות קולינריות, פסטיבלי סרטים ואירועי ספורט.  את המגמה מובילים בני דור ה-Z עם כ-48% שמתכננים לעשות לפחות 2 חוויות ובילויים מרשימת החלומות שלהם בשנת 2025 .

על פי הסקר של מאסטרקארד שנערך בקרב יותר מ-15,000 צרכנים ברחבי אירופה, 70% מהמשיבים אומרים שביצוע פעילויות מרשימת החלומות שלהם הוא בעדיפות עליונה כאשר המניעים העיקריים הם הרצון ליצור זיכרונות לכל החיים עם 44%, לראות את העולם בצורה חדשה לגמרי עם 36% מהמשיבים ולחלוק חוויות עם אנשים אהובים שהם בעלי ערך מרכזי וחשוב לצרכן עם 33% .

אילו חוויות לוהטות השנה?

בהסתכלות רחבה יותר על החוויות שמרגשות את הצרכנים השנה, נסיעות ותיירות נמצאות בראש הרשימה, כאשר אנשים מתכננים להוציא מעל 1,000 יורו כדי לראות את העולם השנה. אחריהן נמצאות הרפתקאות בטבע, חוויות קולינריות, פסטיבלי סרטים ואירועי ספורט חיים.

גם באירועי ספורט רואים עלייה בביקוש, כאשר 58% מהאירופאים מתכננים להשתתף לפחות באירוע אחד השנה – עלייה של 152% בהשוואה לשנת 2024.

10 החוויות המובילות לשנת 2025

  1. נסיעות ותיירות 89%
  2. חוויות בטבע 80%
  3. חוויות הקשורות לאוכל 79%
  4. חוויות הקשורות לסרטים 76%
  5. חוויות משפחתיות 75%
  6. אירועי מוזיקה חיה 74%
  7. תערוכות אמנות ואירועי תרבות 73%
  8. חוויות בריאות וחוויות בריאות 72%
  9. חוויות היסטוריות ומורשת 72%
  10. הצגות תיאטרון 70%

הוצאה חכמה על חוויות

ממצאי הסקר מגלים שבשנת 2025, חוויות מרשימת החלומות הן ההשקעה האולטימטיבית, והצרכנים נעשים חכמים לגבי איך הם מממנים אותן. במקום לבזבז על "מותרות", רבים מצמצמים בהוצאות אחרות; 40% מצמצמים ברכישת בגדים, 38% מצמצמים בפינוקים יוקרתיים ו- 32% מצמצמים ברכישת הגאדג'טים החדשים ביותר.

תכנון מוקדם

הצרכנים לא זורקים את כספם על חוויות ללא תכנון. 77% מהם מחפשים מבצעים לפני שהם מזמינים, בעוד 76% מוודאים שהחוויות שלהם מתאימים למטרות ההוצאה שלהם. עבור רבים, יום המשכורת הוא האור הירוק לקניות – 38% מחכים עד שהמשכורת תיכנס לפני שהם מזמינים את החוויה הבאה שלהם.

המגמה של העדפת הוצאות על חוויות על פני "דברים" נתמכת בנתונים ממכון הכלכלה של מאסטרקארד שמגלים כי בשנת 2024, 32.1% מההוצאות של הצרכנים האירופאים על חוויות (למעט נסיעות ומסעדות) היו על אירועים חיים, עלייה מ-31.5% בשנת 2023 ו-30.7% בשנת 2019.

נטליה לכמנובה, הכלכלנית הראשית של אירופה במכון הכלכלה של מאסטרקארד, מציינת: "הצרכנים האירופיים משיבים את הביטחון ומגדילים את ההוצאות לפי שיקול הדעת, כאשר חוויות נשארות בעדיפות עליונה. ייצוב האינפלציה ושיפור כוח הקנייה מאפשרים ליותר אנשים להשקיע ברגעים משמעותיים. מכון הכלכלה של מאסטרקארד מצפה שחוויות יישארו גורם חשוב בהוצאות הצרכנים בשנת 2025, מונעות על ידי לוח שנה דינמי של אירועים גלובליים מרכזיים – מאליפויות ספורט ועד פסטיבלי מוזיקה וקולנוע – שצפויים לעצב את השנה הקרובה."

מאסטרקארד היא שותפה ותיקה לעשרות מוסדות בידור וספורט מהידועים ביותר באירופה. רשימת האירועים השנה כוללת, בין היתר, את ליגת האלופות של אופ"א, גביע העולם לנשים ברוגבי, רולאן גארוס, פסטיבל קאן, פסטיבל הסרטים ברלינאלה, League of Legends ומאות קונצרטים של Live Nation בשווקים אירופיים שונים.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=171377

אולי יעניין אתכם גם

  • חשיפת מחקר התיירות הנכנסת הגדול ביותר בישראל לשנת 2022חשיפת מחקר התיירות הנכנסת הגדול ביותר בישראל לשנת 2022
  • הסבר פניך לתייר: אכלו פלאפל בסבבההסבר פניך לתייר: אכלו פלאפל בסבבה
  • פוסט קורונה בתיירות העולמית: מוציאים יותר על בילויים ופחות על שופינגפוסט קורונה בתיירות העולמית: מוציאים יותר על בילויים ופחות על שופינג
  • 1 מכל 5 מדינות מתקרבות לכמות טיסות הפנים מלפני הקורונה1 מכל 5 מדינות מתקרבות לכמות טיסות הפנים מלפני הקורונה
  • מבנגקוק ועד ת"א, מי הן הערים המתויירות בעולם?מבנגקוק ועד ת"א, מי הן הערים המתויירות בעולם?
תגיות:
מאסטרקארד
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס