IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » משרד התיירות מכפיל את קרן השיווק של ישראל בעולם

משרד התיירות מכפיל את קרן השיווק של ישראל בעולם

דפנה וייס 5 במאי 2016 0:00

משרד התיירות לא ממתין להחלטת הממשלה על מתווה הפיצויים לתעשיית התיירות ומכפיל את קרן השיווק של ישראל בעולם ל-10 מיליון ₪ עד סוף 2014.בנוסף, מקצה משרד התיירות  10 מיליון ₪ גם לשנת 2015

משרד התיירות מכפיל את קרן השיווק של ישראל בעולם 090720rad1BA91@UZI_1-1

בעקבות הפגיעה הקשה בתיירות בשיעור של עשרות אחוזים, וביטולי הזמנות שמגיעים כבר לתחילת שנת 2015 – משרד התיירות לא מחכה לאישור הממשלה למתווה פיצויים לתעשייה ומכפיל את סכום קרן השיווק לסכום של 10 מיליון ₪ עד סוף 2015.

 

שר התיירות ד"ר עוזי לנדאו: "נוכח הנתונים על הירידה בתיירות הנכנסת, החלטנו לנקוט בשורה של פעולות, כשהמרכזית בהן היא להשקיע בתקציב השיווק, מתוך הבנה כי הכלי השיווקי מסייע בצורה ממשית להגדיל את כניסת התיירים לארץ"

 

במכתב ששלח היום (א') מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, לשמואל מרום, יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת, נכתב כי: "לאור מבצע "צוק איתן" והשלכותיו על תעשיית התיירות, בכוונת משרד התיירות לנקוט במספר צעדים מידיים במטרה ליצור עבורכם, מארגני התיירות הנכנסת, ודאות גבוהה יותר באשר לסיוע הממשלתי הצפוי ובכך להגביר פעילות השטח של החברות". עוד נכתב כי על מנת לא לעכב הנדון, ובמקביל להליך גיבוש מתווה פיצוי וסיוע, בכוונתנו לפעול מידית בהחלטה פנימית שאינה מחייבת אישורי משרד האוצר, במסגרות הקיימות:

 

  • הכפלת קרן השיווק של ישראל בעולם מ-5 ל-10 מיליון ₪ עד סוף 2014.
  • הבטחת תקציב קרן השיווק לשנת 2014-2015 בסכום של 10 מיליון ₪.
  • הפחתה גורפת ושוויונית של 25% בעלות דמי ההשתתפות של מציגים מתעשיית התיירות בישראל בביתן ששוכר המשרד בירידי התיירות בעונת החורף 2014-15.

 

הלוי כותב למרום, כי "בהתאם להתפתחויות בתחום ולצרכים של התעשייה, נבחן כלים נוספים וכן שינויים והתאמות בכלים הקיימים, על מנת לסייע ככל האפשר. אני מאמין שצעדים מידיים אלו יסייעו למארגני התיירות הנכנסת להתמודד עם המשבר, יצמצמו את מרחב אי הוודאות ויאפשרו הגברת פעילות שיווקית אקטיבית, שבסופו של דבר תביא להתאוששות במספר התיירים הנכנסים לאחר מבצע צוק איתן, וחזרה מהירה למספרי השיא בתיירות".  

 

שמואל מרום יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת, בתגובה :" ההחלטה על הגדלת קרן השיווק היא צעד חשוב ומבורך אך לא מספק. הלשכה דורשת להגדיל את קרן השיווק ל 20 מיליון שקלים באופן שיאפשר התמודדות ושיקום הנזקים ארוכי הטווח של צוק איתן".

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=75089

אולי יעניין אתכם גם

  • טיסת הנוסעים הראשונה באיירבוס A350 XWBטיסת הנוסעים הראשונה באיירבוס A350 XWB
  • חוגגים ומתארחים בסוכות, במלונות רשת אטלס בתל אביב, ירושלים ואילתחוגגים ומתארחים בסוכות, במלונות רשת אטלס בתל אביב, ירושלים ואילת
  • שמואל מרום:"ענף התיירות זקוק לחמצן"שמואל מרום:"ענף התיירות זקוק לחמצן"
  • פסטיבל אור ירושלים ייפתח היום בבירהפסטיבל אור ירושלים ייפתח היום בבירה
  • טל תעופה החלה לייצג את בייג'ינג קפיטל איירליינס ביווןטל תעופה החלה לייצג את בייג'ינג קפיטל איירליינס ביוון
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס