IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » משרד התיירות מיהר להכות על הברזל בעודו קר

משרד התיירות מיהר להכות על הברזל בעודו קר

עוזי בכר 1 בפברואר 2019 18:00

משרד התיירות עלה בקמפיין דיגיטלי בו הוא קורא לתיירים הקפואים באירופה ובארה"ב לבוא לישראל החמימה

משרד התיירות מיהר להכות על הברזל בעודו קר מתוך קמפיין משרד התיירות לבוא לישראל ולברוח מהקור. מקור משרד התיירות

במשרד התיירות מראים שגם משרד ממשלתי יכול לפעול במהירות בלא להתעכב בהעברת ניירות מצד לצד ולהכות בברזל בעודו קופא בעשרים מעלות מתחת לאפס. במשרד הבינו שגל הכפור באירופה ובארה"ב הם הזדמנות להזמין תיירים לישראל, להפשיר מהקור ועל הדרך ליהנות משפע האטרקציות התיירותיות.

"תל אביב וירושלים מוצפות שמש בביקור אחד בהחל מ-130 פאונד". מקור משרד התיירות

השיר  sunny – שמשרד התיירות רכש לו את זכויות השידור – התחיל לככב שוב בקמפיין דיגיטלי של המשרד כשהוא מדגיש את מזג האויר הנעים בישראל מול הקור העז, וקורא לאירופאים ולאמריקאים הקופאים להזמין חופשה בישראל החמימה.

בגל הקור הקודם עלה משרד התיירות עם קמפיין זהה, שזכה לכ-128 מיליון חשיפות, מתוכן 62 מיליון יוניקים וכמעט מיליון הקלקות הישר בעמודי הנחיתה של מבצעי חופשה לישראל.

במשרד התיירות מקווים להגיע לנתונים דומים גם בקמפיין הנוכחי.

כחלק מאסטרטגיית השיווק, זיהו אנשי משרד התיירות את  ההזדמנות, הגדילו את הביקושים וממשיכים למצב את ישראל כיעד תיירותי אטרקטיבי גם בחורף. בייחוד בהתחשב בעובדה שהחורף הישראלי מאפשר לתיירים ליהנות משפע אטרקציות.

מחפשים חוויה גם בתחום הלינה

בכנס הסבת מבני משרדים למלונות, שהתקיים השבוע בתל אביב, אמר מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, שהקמפיין הפרסומי של המשרד מבוסס על מזג האוויר. בכנס דיבר גם נציג של חברת STAY HOSPITALITY, המציעה סוגים שונים של לינה מדירות Airbnb ועד אכסניות, אחת מהן בירושלים, שהוסבה מבנין משרדים שהיה במקור אכסניית בית החייל. לדבריו, התיירים כיום, המכונים "נוודים דיגטליים", לא מהססים לגור באכסניה עם חללים משותפים וללא סממני יוקרה ופינוקים. הוא סיפר גם על אשה בת 80 שבסיוריה בעולם מעדיפה לשהות דווקא באכסניות כאלה, שבהן מוצעות פעילויות בערבים ואווירה ביתית.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=92435

אולי יעניין אתכם גם

  • תא"ל (מיל.) דני שחר החליף את אמיר הלוי במשרד התיירותתא"ל (מיל.) דני שחר החליף את אמיר הלוי במשרד התיירות
  • השחקן ניל פטריק האריס יתארח בשבוע הגאווה בתל אביבהשחקן ניל פטריק האריס יתארח בשבוע הגאווה בתל אביב
  • מעל 200 מיליון חשיפות לסרטון "דוז פואה" של משרד התיירותמעל 200 מיליון חשיפות לסרטון "דוז פואה" של משרד התיירות
  • משרד התיירות: המצב הבטחוני לא השפיע על העלייה בכניסות התייריםמשרד התיירות: המצב הבטחוני לא השפיע על העלייה בכניסות התיירים
  • האם ישראל מחמיצה את התיירות המדברית?האם ישראל מחמיצה את התיירות המדברית?
תגיות:
משרד התיירות אמיר הלוי קמפיין דיגיטלי sunny
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס