IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » משפרים את קבלת הפנים לתייר בירושלים

משפרים את קבלת הפנים לתייר בירושלים

עוזי בכר 21 ביולי 2018 23:28

בירושלים הושקו שני אלמנטים משמעותיים, אשר תפקידם לסייע לתייר המגיע לבקר בעיר

 

משפרים את קבלת הפנים לתייר בירושלים משאית המידע, שוברת דיסטנס. צילום באדיבות הרשות לפיתוח ירושלים

הרשות לפיתוח ירושלים (הרל"י), פועלת לשיפור קבלת הפנים לתייר בירושלים, והשיקה לא מכבר שני מיזמים אשר תפקידם לסייע לתייר המגיע לבקר בעיר.מרגע נחיתת התייר בישראל, יעניק לו הצוות של מיזם Itraveljerusalem תחושת ביתיות במספר אמצעים ובהם דיילי הכוונה בשדות התעופה ושילוט לאוטובוס ממותג של traveljerusalem. עם תחילת הנסיעה באוטובוס לכיוון ירושלים, מצפה לתייר WIFI חופשי במהלך הנסיעה ונפתחת עבורו קישורית, שמאפשרת לו לראות בזמן אמת את כל המתרחש בעיר.

בנוסף לכך, משאיות מידע לתייר תופעלנה בנקודות נבחרות בעיר. במסגרת הכרטיס, יקבל התייר כניסה חינם למספר אתרי תיירות והטבות בלעדיות ליתר האתרים.

תחנות מידע לתייר

תחנות מידע לתייר בירושלים מורכבות ממשאיות ניידות על בסיס גרר. המשאית מעוצבת ומטרתה – הפצת מידע על ירושלים בכל הערוצים, טכנולוגיים ופיזיים, זאת כחלק משבירת הקונספט של דלפק מידע משעמם וישן, שבו מתקיים מרחק פיזי בין נותן השירות לבין התייר והוא מתבצר מאחורי הדלפק. משאיות המידע, הכיסאות והשולחנות סביבם, יוצרים אווירה של בית קפה קומפקטי קטן ומעוצב. המשאיות ימכרו טעימות של קפה, תה, שתיה קרה, חטיפים, ארטיקים, גלידות ובירה. לכל משאית יהיו שני שולחנות ו-5-6 כיסאות המוצבים מולה או מסביבה.

הקונספט הזה נועד לתת לתייר תחושה של הכנסת אורחים ולא של עמדת מידע מקובעת ומיושנת, לעורר חיים בתהליך העברת המידע ולתת לתייר אמצעי להתחבר ישירות לדיילים, נותני השירות. הדייל יסתובב בין התיירים שיושבים או עומדים מסביב לתחנה ויעזור להם להתחבר ל-WIFI, למצוא את העמוד הרלוונטי באתר Itraveljerusalem, למצוא מידע על האתר המבוקש, או לשוחח איתם שיחה פנים אל פנים.

הכניסה לפיר וורן בחפירות עיר דוד בירושלים1. צילום עירית רוזנבלום

כרטיס תייר הראשון המשלב תיירות ותחבורה

האלמנט הנוסף אותו השיקה הרל"י הוא כרטיס תייר הראשון מסוגו בישראל, המתכתב עם ערים גדולות בעולם כמו פריז, רומא, ניו יורק וברצלונה. הכרטיס משלב תיירות ותחבורה ומאפשר לתייר ליהנות מכניסה נוחה ומהירה לאתרי תיירות ולאטרקציות נבחרות בעיר, נסיעות בתחבורה הציבורית בעיר ונסיעה מנתב"ג לירושלים ובחזרה.

בשלב זה משווקים שני כרטיסים: כרטיס משולב – נסיעה מנתב"ג לירושלים ובחזרה, נסיעה חופשית שבועית, בתחבורה הציבורית בעיר, כניסה חינם לשלושה אתרי תיירות, הטבות והנחות באתרים נוספים. ובנוסף, כרטיס רגיל – כרטיס ללא תחבורה, הכולל כניסה לאתרי תיירות והטבות רבות ברחבי העיר.

מסלול התייר הנוחת בנתב"ג הוא בשיטת השלבים: ברגע שהתייר נוחת, הוא מקבל הכוונה לאוטובוסים הממותגים של Itraveljerusalem, שם הוא מקבל Wifi  המוביל לדף נחיתה מעוצב ומתורגם לחמש שפות, עם הטבות מיוחדות והצעות לבילויים בעיר. מלבד האתר, קיימות תחנות מידע פיזיות הפזורות ברחבי העיר  בכיכר ולרו, שער יפו ואזור קריית המוזיאונים, מה שעשוי לתת לתייר תחושת מודעות והרגשה ביתית.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=86065

אולי יעניין אתכם גם

  • חברת סמייל זכתה במכרז להגברת התיירות לנצרתחברת סמייל זכתה במכרז להגברת התיירות לנצרת
  • המוני ישראלים יצאו לטייל במרחבי הארץ ומוזמנים גם בסופ"שהמוני ישראלים יצאו לטייל במרחבי הארץ ומוזמנים גם בסופ"ש
  • "חתונה ממבט ראשון" מזכירה לנו זמנים שכמעט שכחנו"חתונה ממבט ראשון" מזכירה לנו זמנים שכמעט שכחנו
  • שווקים חדשים להגברת התיירות לישראלשווקים חדשים להגברת התיירות לישראל
  • תנועת נוסעים בשיאה, מאז תחילת המלחמהתנועת נוסעים בשיאה, מאז תחילת המלחמה
תגיות:
תחנות מידע לתייר הרשות לפיתוח ירושלים הרל"י כרטיס תייר
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס