IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » מצעד נדבני הטיפים בחופשה

מצעד נדבני הטיפים בחופשה

עוזי בכר 29 בפברואר 2016 0:00

אתר התיירות העולמי טריפאדוויזור (TripAdvisor ) ערך סקר בקרב 25 אלף משתתפים בנושא טיפים במהלך חופשה. מי הם הנדבנים, החסכנים ומקבלי הטיפים המובילים ?

מצעד נדבני הטיפים בחופשה 071120radF9170@malta_4-1

מסקר שערך אתר התיירות העולמי טריפאדוויזור בקרב 25 אלף משתתפים, מהם 3,700 אמריקנים עולה כי 60% מהאמריקנים משאירים טיפים בחופשה לעומת ממוצע של 27% בשבע מדינות אחרות (ברזיל, צרפת, גרמניה, איטליה, רוסיה, ספרד ובריטניה).

 

רשימת נדבני הטיפים בחופשה (השיבו שהם "תמיד" משאירים תשר במהלך החופשה)

אמריקנים – 60%

גרמנים- 49%

ברזילאים – 33%

ספרדים – 30%

רוסים- 28%

בריטים – 26%

צרפתים- 15%

איטלקים – 11%

עוד עולה מהסקר כי כמעט רבע (23%) מהמשיבים האמריקנים מרגישים אי נוחות כאשר הם לא משאירים תשר ו-34% השאירו טיפ גם כאשר קיבלו שירות גרוע.

 

סיבות נוספות להשארת תשר בקרב אמריקנים:

56% -חושבים שמצפים מהם

54% – כאשר נותן השירות עומד בצפיות הבסיסיות

53% – כאשר נותן השירות מעניק יחס חם במיוחד

40% מהאמריקנים שלא נוהגים תמיד להשאיר טיפ  במהלך החופשה מציינים כי  לא ישאירו טיפ במידה והשירות לא עמד בצפיות (יותר ממחצית מתוך 40%) וכ-20% משוכנעים שהתשר כלול בחשבון.

 

רשימת מקבלי השירותים הנהנים מתשר ע"י האמריקנים:

97% – מלצרי מסעדות

81% – נהגי מוניות

79% – בלמן (Bellman ) / שוער

73% – שירות חדרים/ מדריכים

71% – ברמנים

69% – חדרניות

54% – צוות ספא

26% – קונסיירז'

22% – מגישי קפה בבר

9% – צוות בריכה

2%- צוות חדר כושר

אדיבות, ידידותיות ונימוסים הן התכונות החשובות ביותר המעודדות מתן תשר במלון או מסעדה.

 

איך מתנהגים אמריקנים במתן טיפים בחו"ל ? ( 26% לא יודעים מה מצפים מהם בנושא טיפים)

45% – משאירים טיפים בהתאם לנהוג במדינה.

17% – גובה הטיפ תלוי בשירות

13% – משאירים 20% טיפ מהחשבון

11%- משאירים 15% טיפ מהחשבון

5% – משאירים 10% טיפ מהחשבון

 

כמו כן, 33% סבורים שעדיף שהתשר ייכלל בחשבון.

19% סבורים שנושא הטיפים פוגע בחוויית החופשה

19% מתלוננים שנדרשו להשאיר טיפ ע"י נותני השירותים.

 

"סקר טריפאדוויזור מוכיח שמרבית האמריקנים מעניקים תשר בחופשה ללא קשר לאיכות השירות",אמר Brooke Ferencsik, מנהל תקשורת בטריפאדוויזור. "בעוד ידידותיות ונכונות לעזור הן התכונות החשבות ביותר בעידוד מתן טיפ".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=75512

אולי יעניין אתכם גם

  • אל על חתמה על הסכם לחכירת שני מטוסי בואינג שיופעלו עבור סאן דוראל על חתמה על הסכם לחכירת שני מטוסי בואינג שיופעלו עבור סאן דור
  • אדולפו פרז: "סוכני נסיעות, אני אוהב אתכם יותר"אדולפו פרז: "סוכני נסיעות, אני אוהב אתכם יותר"
  • 'הקליניקה של האלפים' (Clinic Les Alpes) ניפתחה באלפים השוויצריים'הקליניקה של האלפים' (Clinic Les Alpes) ניפתחה באלפים השוויצריים
  • קבוצת לופטהנזה מאריכה שוב את השעיית הטיסות לישראלקבוצת לופטהנזה מאריכה שוב את השעיית הטיסות לישראל
  • פעולות לשימור הסביבה מתבצעות ב-Beach Club Paradise Islandפעולות לשימור הסביבה מתבצעות ב-Beach Club Paradise Island
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס