לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל מפעילה מוקד סיוע לאלפי תיירים הנמצאים כעת בארץ. המוקד מספק מידע עדכני, מסייע בפינוי דרך גבולות ירדן ומצרים, ודואג להעברה לאירוח מוגן. הציבור נקרא לגלות סובלנות ולהציע עזרה לתיירים הזקוקים לכך

לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל הודיעה על פתיחת מוקד חירום מיוחד במטרה לסייע לתיירים הזרים השוהים בישראל לנוכח המצב הביטחוני המתוח. המוקד פועל 24 שעות ביממה ומנוהל בתיאום עם משרד התיירות והרשויות הרלוונטיות.
שירותי המוקד כוללים עדכון בזמן אמת של תיירים בנוגע להתפתחויות ולנחיות הרשמיות, ליווי וסיוע בתהליכי פינוי דרך מעברי הגבול לירדן ומצרים, וכן ארגון שהות באירוח מוגן ובטוח לאלה המבקשים להישאר בישראל.
יו"ר הלשכה, ליאור גלפנד, אמר: "נערכנו לתרחישים כאלה מראש. חברי הלשכה עומדים בקשר אישי עם תיירים רבים ומעניקים להם ליווי, מידע ותמיכה."
מנכ"ל הלשכה, יוסי פתאל, הדגיש: "אנו פועלים מתוך אחריות מלאה לרווחת התיירים. מדובר באורחים שלנו, ויש לנו מחויבות לשמור על ביטחונם. המוקד פתוח וזמין לכל פנייה – בכל שעה."
בנוסף, לשכת מארגני תיירות נכנסת קוראת לאזרחי ישראל לסייע ככל האפשר לתיירים הנמצאים בקרבתם – במיוחד בכל הנוגע להסברים, תרגום והכוונה.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=175393