IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » מגזין ?Which: רוב אתרי השוואת המחירים הם בזבוז זמן

מגזין ?Which: רוב אתרי השוואת המחירים הם בזבוז זמן

עוזי בכר 7 בדצמבר 2019 19:26

סקר חדש מדרג אתרים המשמשים למציאת טיסות ומלונות וטוען גם לחוויית משתמש גרועה

מגזין ?Which: רוב אתרי השוואת המחירים הם בזבוז זמן Skyscanner קיבל את הדירוג הטוב ביותר במשאל של Which? Travel. צילום Depositphotos

רוב אתרי השוואת הנסיעות גורמים רק לבזבוז זמן ולא מצליחים למצוא את המחירים הזולים ביותר. כך על פי מחקר חדש שפורסם ב-Which? Travel, לאחר ששאל יותר מ-2,200 נופשים על נסיונם בשימוש באתרי השוואה תיירותיים. מגזין הצרכנות האנגלי הנחשב גילה שרק TripAdvisor, Skyscanner, ו-Kayak השיגו ציון גבוה מבחינת מציאת הדילים הטובים ביותר והיותם קלים לשימוש.

"נופשים מבלים שעות ולפעמים ימים בחיפוש אחר המחירים הטובים ביותר למלונות וטיסות, ועבור רבים מאיתנו אתרי השוואת המחירים הם התחנה הראשונה. יש באמת רק אתר אחד או שניים שאתה צריך לשקול להשתמש בהם", קבע עורך הנסיעות של Which? Travel, רורי בולנד.

הנופשים נשאלו על חוויותיהם מבדיקת חופשות באופן מקוון בשנתיים האחרונות, תוך התחשבות בתמורה לכסף, האם הוצגו למשתמשים מחירים עבור כל האתרים הגדולים, וכמה קל היה האתר לניווט – לדוגמה, אפשרויות סינון ורלוונטיות של תוצאות. לצד רשימה כללית, דירג מגזין הצרכנות בנפרד אתרי השוואת טיסות ואתרי השוואת מלונות, כדי להעריך אם הם מצאו בעקביות את המחיר הטוב ביותר.

העיתון The Guardian מצטט את המחקר של ?Which, לפיו האתר הטוב ביותר בתחום הוא Skyscanner, שגם היה היחיד שקיבל 4 כוכבים בתחום התמורה לכסף. גם TripAdvisor זכה בניקוד גבוה, למרות הביקורות שקיבל מוקדם יותר השנה על שנכשל באיתור ביקורות כוזבות (Fake revuews).

מבין אתרי השוואת המלונות, נמצא כי Kayak מציע את המחירים הטובים ביותר, תוך שהוא מוצא את המבצעים הזולים ביותר ב-6 מתוך 10 חיפושים. עם זאת, צרכנים אמרו כי TripAdvisor הציעה חוויית משתמש כללית טובה יותר בחיפוש אירוח, הודות למידע הכולל ביקורות ומחירים כאחד.

שיחת טלפון למלון עשויה להניב מחיר טוב או שדרוג. צילום Depositphotos

Google Flights בתחתית הרשימה

Google Flights דורג כגרוע ביותר, כאשר מצא את מחיר הטיסה הזול ביותר פעם אחת בלבד, ואת מחיר הנסיעה היקר ביותר שלוש פעמים.

"כאשר מחפשים מלונות בבריטניה, על הצרכנים להשתמש באתרי השוואה כדי למצוא את המחירים הטובים ביותר, אך יש להתקשר ישירות למלונות כדי לנהל משא ומתן על המחיר", המליץ בולנד, "במקרים רבים המלונות יציעו מחיר טוב יותר. אם הם לא מסוגלים לנצח את המחיר – הם ישוו את המחיר לזה של אתר ההשוואות ו'יזרקו' איזו הטבה כמו שדרוג חינם לסוויטה או בקבוק שמפניה", אמר. "ההליך דומה בדרך כלל באוסטרליה ובארה"ב, אבל זה יכול להיות מורכב יותר אם יש מחסום של שפה".

המחקר מצא כי אתרי השוואת נסיעות רבים נכשלו מכיוון שהציעו חווית משתמש לקויה: "לצרכנים יש עייפות ממכירות ודילים. בכל פעם שאתה נכנס לאחד מאתרי האינטרנט האלה יש שלטים אדומים מהבהבים בכל מקום, שכמעט על כולם כבר הזהירה רשות התחרות והשווקים", טען בולנד והזכיר את "השטויות של 'החדר האחרון' עליהן אנחנו מדווחים מזה זמן… מכירת לחץ כזו אינה מקובלת ועליה להיפסק".

לדברי בולנד, על אתרי השוואת נסיעות לכלול מידע שימושי יותר למטיילים ופחות טקטיקות מכירתיות. "אייקון העלים הירוקים של Skyscanner – המציין את הטיסות הכי ידידותיות לסביבה – הוא תוספת מועילה, העדיפה על הרבה מחירים ומבצעים. צריך שיהיו התפתחויות נוספות כמו זו, שיעזרו לנוסעים להשפיע לטובה על הסביבה בלא לוותר על יציאה לחופשה", סיכם.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=101809

אולי יעניין אתכם גם

  • מחקר אתר השוואת הטיסות סקייסקאנר: "העולם החדש של הנסיעות"מחקר אתר השוואת הטיסות סקייסקאנר: "העולם החדש של הנסיעות"
  • בין מגמות התיירות המובילות של ההודים: מטיילים לאט ומחמיצים בכיףבין מגמות התיירות המובילות של ההודים: מטיילים לאט ומחמיצים בכיף
  • "אפלייה לרעה של חברות התעופה הישראליות, ובראשן ארקיע""אפלייה לרעה של חברות התעופה הישראליות, ובראשן ארקיע"
  • סדרת כתבות בכאן 11: "תיירים במלכודת"סדרת כתבות בכאן 11: "תיירים במלכודת"
  • " מורגש שבעלי החברה מנותק ממה שקורה בחברה"" מורגש שבעלי החברה מנותק ממה שקורה בחברה"
תגיות:
Which? Travel Skyscanner
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס