IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » לשכת מארגני תיירות נכנסת במפגש לקראת הפסח

לשכת מארגני תיירות נכנסת במפגש לקראת הפסח

דפנה וייס 17 בינואר 2016 0:00

שמואל מרום, יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת: "נדרשת הערכות רב מערכתית שכוללת הגדלת מצבת חדרי המלון כדי לתת מענה לתנופה בתנועת התיירות הנכנסת במטרה להגיע ליעד של 5 מיליון תיירים" 

לשכת מארגני תיירות נכנסת במפגש לקראת הפסח 090420radF938A@LISKA_0-1

לשכת מארגני תיירות נכנסת קיימה היום (יום ד') מפגש חגיגי לקראת חג הפסח בהשתתפות חברי הלשכה.

 

שמואל מרום, יו"ר הלשכה ועמי אתגר, מנכ"ל הלשכה אירחו את נשיא התאחדות בתי המלון אלי גונן לשיח אקטואלי על שיתוף הפעולה בין הארגונים שתכליתו הגדלת כמות התיירים שמגיעים לישראל והגברת מאמצי השיווק של ישראל בעולם.

 

בסקירה שהכינה לשכת מארגני תיירות והועברה גם לשר התיירות מצביעה הלשכה על כך שתנועת התיירות לישראל מראה סימני תנופה, בהתאם למגמות הקיימות, תנועת התיירים (לא המבקרים) תגדל בכ – 400,000 אלף תיירים השנה .

 

לשכת מארגני תיירות נכנסת  מעריכה   כי הגידול במספר התיירים בשנה זו ישתקף גם בהיקף לינות תיירים במלונות בו צפוי  גידול של כ-8% ותוספת של כ – 800,000 לינות תיירים.  

 

עוד מעריכה הלשכה כי בשל הירידה במספר מבקרי היום בקרוזים ובתיירות יבשתית השינוי הכולל בכניסות מבקרים לישראל יהיה מתון יותר.

 

שמואל מרום, יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת , ציין כי על רקע נתונים אלו, אין ספק שיש צורך בהערכות כוללת של מדינת ישראל והסקטור הפרטי למימוש הפוטנציאל של 5 מיליון תיירים. במסגרת זו, נדרשת הגדלת תקציב השיווק ותוספת של חדרי מלון  שהינם תנאים ההכרחיים למימוש התוכניות להשגת יעד של 5 מיליון תיירים תוך מספר שנים. דבר שיתרום לתדמית ישראל ולכלכלתה.

 

אלי גונן, נשיא התאחדות בתי המלון, הודה לחברי הלשכה על תרומתם לתעשיית התיירות , ועל חלקם בהגדלת לינות התיירים במלונות בישראל, הוא קרא להמשיך את שיתוף הפעולה  של הארגונים בשיווקה של ישראל. לדבריו יש לפעול  למיצובה של ישראל כיעד תיירותי מועדף ולשיפור תדמיתה באמצעות  פעולה תדמיתית ארוכת טווח. השקעה בפעילות שיווקית מתמשכת תביא לתוספת המצופה בכניסות התיירים. עוד ציין גונן, כי ההתאחדות תומכת בהגדלת מספר בתי המלון והחדרים. גונן הביע תקווה כי מלונות חדשים יקומו גם מחוץ "למדינת תל אביב".

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=75849

אולי יעניין אתכם גם

  • הרמת כוסית מסורתית לשנה החדשההרמת כוסית מסורתית לשנה החדשה
  • נסיעות עסקיםנסיעות עסקים
  • מטוס האיירבוס A380 של בריטיש נחת בלונדוןמטוס האיירבוס A380 של בריטיש נחת בלונדון
  • אתיופיאן איירליינס עוברת ל-19 טיסות שבועיות מישראלאתיופיאן איירליינס עוברת ל-19 טיסות שבועיות מישראל
  • פסטיבל 'מפה ומצה' חוזר בחוה"מ פסח, ללא תשלוםפסטיבל 'מפה ומצה' חוזר בחוה"מ פסח, ללא תשלום
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס