IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » ישראל על "מדפי" רשת קארפור הצרפתית

ישראל על "מדפי" רשת קארפור הצרפתית

עוזי בכר 17 בדצמבר 2015 0:00

רשת הסופרמרקטים הגדולה בצרפת Carrefour והשנייה בגודלה בעולם תמכור חבילות תיור לישראל.שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו:"  שימוש בפלטפורמות שיווק קיימות, בעלות פריסה רחבה באירופה ובעולם" 

ישראל על "מדפי" רשת קארפור הצרפתית no_imge-1934

משרד התיירות הגיע להסכם עם Carrefour רשת הקמעונאות (סופרמרקט) הגדולה באירופה ובצרפת (21% מהשוק הצרפתי), ומספר 2 בעולם אחרי Walmart, לפיו היא תשווק חבילות תיור לישראל.

 

ההסכם, שהוא פרי יוזמה של מנהלת לשכת התיירות בצרפת, אפרת גרומן, כולל שיווק ופרסום ממוקד של ישראל בכל סוכנויות הרשת ברחבי המדינה. החל מאמצע מרס הקרוב, למשך חודש ימכרו סוכני הרשת חבילות הכוללות  טיסה באל-על ו-7 לילות בישראל.

 

מועדון הלקוחות של רשת  Carrefour בצרפת מונה 13.7 מיליון בעלי כרטיס מועדון (מתוך אוכלוסייה של 64 מיליון אנשים שחיים בצרפת). הרשת כוללת גם 145 סוכנויות נסיעות בכל רחבי צרפת בשם Carrefour Voyages, שממוקמות בתוך הסופרמרקטים, מיד אחרי הקופות. ממחקרים שערכה הרשת עולה, כי 76% מלקוחות הסופרמרקט שמים לב לפרסום בסוכנויות הנסיעות בסניפים (בנוסף לאחרים שבאים לסניף במיוחד להיפגש עם סוכן נסיעות). הרשת מוכרת כ-450,000 חבילות תיירות בשנה.

 

בתוך כך, במהלך ינואר ופברואר השנה , לקראת מרתון המכירות , הכשיר משרד התיירות 400 סוכני נסיעות של הרשת בכל רחבי צרפת.

 

שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו: "שנת 2013 הסתיימה כשנת שיא בתיירות לישראל, ומשרד התיירות פועל במלוא העוצמה כדי לשבור שיאים חדשים גם בשנת 2014. לאחר פתיחת השמיים, ישראל הופכת ליעד נגיש עבור הצרכן האירופי הממוצע, ועלינו לדאוג להצבתה "על המדף" ולהגדלת החשיפה כיעד תיירות ברחבי אירופה. פריסת החבילות ברשת "קארפור" עושה שימוש בפלטפורמות שיווק קיימות, שהינן בעלות פריסה רחבה באירופה ובעולם".

 

שיתוף הפעולה עם הרשת יכלול גם פרסום בחנויות ובאתר האינטרנט של Carrefour: פרסום עמוד ישראל במנשר (פלאייר) הרשת שיופץ ל-18 מיליון אנשים ברחבי צרפת בחודש מרס; במהלך המבצע יופיעו בסניפים מודעות גדולות ומוארות של החבילה; עמוד פרסומי דו-צדדי; פלאיירים ומדבקה ענקית על הרצפה בתוך החנויות; ניוזלטר ייעודי על ישראל לכל המנויים, ועוד.

 

כמו כן סרט שיווקי של משרד התיירות יוקרן על מסכים בסניפים ובאתר האינטרנט של הרשת. הפעילות באתר הרשת יכלול גם באנרים בעמוד הבית והופעה של ישראל ב-Top Destinations. המוכרנים המצטיינים של המבצע יזכו בפרס, כדי לעודד מכירות של חבילות לישראל.

 

מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי: "לפניה מאסיבית זו לקהל הכללי בצרפת יש כמה יתרונות: מכירה ממוקדת של ישראל ברשת הגדולה ביותר בצרפת, תפתח דלתות גם ברשתות מתחרות אחרות, שעד כה היססו בנושא. כמו כן ישראל תישאר "על המדף" אצל Carrefour גם אחרי תקופת המבצע, במהלך כל השנה. אני מאמין שהדרכת המוכרנים של הרשת על ישראל, תתרום לכך שהם ימשיכו למכור את התיירות לישראל, הן במסגרת הרשת והן במסגרות תיירותיות אחרות בהן ימשיכו, קרוב לוודאי, לעסוק".  

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=76109

אולי יעניין אתכם גם

  • חברת השכר האמריקנית iAero Airways הפסיקה את פעילותהחברת השכר האמריקנית iAero Airways הפסיקה את פעילותה
  • מיום שישי: הגבלות על היציאה והחזרה לישראלמיום שישי: הגבלות על היציאה והחזרה לישראל
  • טיסת ארקיע מסרילנקה נחתה לראשונה בישראלטיסת ארקיע מסרילנקה נחתה לראשונה בישראל
  • אמדאוס אוסקר – 15 שנות עשייה לאמדאוס ישראלאמדאוס אוסקר – 15 שנות עשייה לאמדאוס ישראל
  • פרסום ראשון: מכרז להקמת שלושה מלונות באשקלוןפרסום ראשון: מכרז להקמת שלושה מלונות באשקלון
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס