דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » יריד התיירות WTM בלונדון

יריד התיירות WTM בלונדון

עוזי בכר 10 בינואר 2018 0:00

הביתן הישראלי השנה מעוצב בסגנון שוק ישראלי תוסס, שבסופו בית קפה בהשראת תל אביב, שם מגיש השף ערן טיבי, אוכל רחוב ישראלי

יריד התיירות WTM בלונדון WTM-2

על רקע שיא בתיירות לישראל והגעתו מחר של התייר ה-3 מיליון, מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי חנך היום (ב') את הביתן הישראלי ביריד התיירות בלונדון.

המנכ"ל אמיר הלוי: "על רקע הגעתו מחר של התייר ה-3 מיליון לישראל, אנחנו נוכחים שמדיניות השיווק החדשה שמוביל שר התיירות יריב לוין ופעולות השיווק של משרד התיירות בשנתיים האחרונות, הביאו את ישראל לשיא חסר תקדים בתיירות. שנת 2017 שוברת את שיא כל הזמנים בכניסת תיירים לישראל, ולשיא בהכנסות למדינה מענף התיירות".

הביתן הישראלי השנה מעוצב בסגנון שוק ישראלי תוסס שבסופו בית קפה בהשראת תל אביב, שם מגיש  השף ערן טיבי, אוכל רחוב ישראלי. בנוסף ניתן יהיה למצוא קריקטוריסטית ועמדה של משקפי תלת ממד באמצעותם יהיה אפשר לחזות באזורים שונים בישראל ב-360 מעלות.

במרכז מנכ

בין היתר נערכו פגישות עם חברת התעופה Norwegian, ענקית התיירות תומס קוק, סוכני תיירות דיגיטליים כמו Last Minute ו- On The Beach ונערכו השקות קמפיינים עם סיטונאי תיירות גדולים אחרים. כמו כן הצוות הציג בפניהם את הפוטנציאל המסחרי הקיים בתיירות לישראל ואת ההטבות שמציע המשרד כדי לעודד ולחזק את כניסת התיירים לישראל.

ביריד שמתקיים ב-6-8 בנובמבר, משתתפים כ-5,000 נציגים מ-182 מדינות, וצפויים לבקר בו כ-30,000 אנשים וכ-3,000 אנשי תקשורת. ישראל משתתפת ביריד בלונדון כבר למעלה מ-35 שנים. הביתן הישראלי משתרע השנה על כ-400 מ"ר הממותגים בהשראת קמפיין "Two cities one break". 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=69435

אולי יעניין אתכם גם

  • ספטמבר בבתי המלון: "חשש לגבי תחילת 2016"ספטמבר בבתי המלון: "חשש לגבי תחילת 2016"
  • אופיר טורס מציעה חופשה בוינהאופיר טורס מציעה חופשה בוינה
  • בקרוב טיסות ישירות של אליטליה מתל אביב למילאנובקרוב טיסות ישירות של אליטליה מתל אביב למילאנו
  • הנעה חשמלית נקייה: תחבורה ציבורית מהירה בטעינה אלחוטית מהכבישהנעה חשמלית נקייה: תחבורה ציבורית מהירה בטעינה אלחוטית מהכביש
  • "פעם יהיה יום שאחרי, ואנחנו צריכים להערך אליו בתיירות הנכנסת""פעם יהיה יום שאחרי, ואנחנו צריכים להערך אליו בתיירות הנכנסת"
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version