דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » "חודש התיירות הישראלית" לעידוד תיירות פנים יוצא לדרך

"חודש התיירות הישראלית" לעידוד תיירות פנים יוצא לדרך

עוזי בכר 8 באפריל 2025 14:09

לצורך ביצוע המיזם, מבקש המשרד להתקשר עם ספק אשר יתכנן ויפיק את המיזם, לרבות הפקת אירועי תיירות ותרבות, התקשרות עם ספקים, אפיון, פיתוח, תחזוקה והפעלה של אתר אינטרנט ייעודי

"חודש התיירות הישראלית" לעידוד תיירות פנים יוצא לדרך חיים כץ, שר התיירות צילום שלומי אמסלם, לע"מ

בהתאם להחלטת הממשלה שהוביל שר התיירות חיים כץ, משרד התיירות מפרסם מכרז לבחירת חברה שתפיק עבורו פרויקט של "חודש התיירות הישראלית", שבמסגרתו הציבור ייהנה מהנחות גדולות במגוון אטרקציות תיירותיות, אירועי תרבות ומסעדות באזורים שונים בארץ. המיזם יתקיים לאורך 4 שבועות ב-4 מרחבים בארץ – 4 ימי פעילות בכל שבוע ויעודד תנועה של תיירות פנים, באמצעות אירועי תיירות ותרבות מושכי קהל באזורים אלו, שילוב של הטבות ומבצעים בעסקי תיירות בכל הארץ וקמפיין שיווקי.

לצורך ביצוע המיזם, מבקש המשרד להתקשר עם ספק אשר יתכנן ויפיק את המיזם, לרבות הפקת אירועי תיירות ותרבות, התקשרות עם ספקים אשר יציעו לציבור פעילות תיירותית משלימה במחירים לכל כיס, אפיון, פיתוח, תחזוקה והפעלה של אתר אינטרנט ייעודי למיזם וגיבוש קונספט ומיתוג למיזם.

המטרה היא, כאמור, לעודד תנועה של תיירות פנים לאזורים שונים בארץ, לעודד את צריכת התיירות המקומית ובכך לתרום לענף התיירות המקומי, לחזק את החוסן החברתי והקשר בין תושבי ישראל לתרבות, להיסטוריה ולנופי הארץ, להעצים את הקהילות המקומיות ולחזק את הייחודיות החברתית שלהן.

מגוון הפעילויות המוצעות יתקיימו בימים רביעי-שבת בכל שבוע, כלומר סה"כ 16 ימי פעילות. סוג האירועים הצפויים: הפנינג ענק, הופעת מוזיקה וכיו"ב, אשר יתקיימו באתר פתוח, תחת כיפת השמיים.

האירועים יתוכננו למשיכת 100,000 משתתפים לפחות. היקף המכרז: מינימום 5 מיליון ₪ ועד 8 מיליון ₪. לצורך קיום אירוע הדגל, יעמיד המשרד בתיאום עם הרשות המקומית מתחמים בירושלים, בתל אביב, בנגב המערבי ובנהריה בצפון.

המשתתפים באירוע דגל, שיימשך לכל הפחות 4 שעות, ישלמו דמי כניסה בסך של 18 ₪ (כולל מע"מ) לכל אירוע. בנוסף לאירוע הדגל, יקיימו אחריו ולפניו פעילויות משנה או אירועי תיירות ותרבות אחרים.

בכל אירוע יוצבו דוכני מזון ומשקאות. רכישת המוצרים בדוכנים אלה תהיה על חשבון המשתתפים בהתאם לקביעת מגבלה למחירים מרביים.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=171991

אולי יעניין אתכם גם

  • ענף התיירות יוצא להפגנה רבת משתתפיםענף התיירות יוצא להפגנה רבת משתתפים
  • זה הזמן לרכוש שי לחג, אונייה ושמה הולידייזה הזמן לרכוש שי לחג, אונייה ושמה הולידיי
  • אמדאוס: "מסע של גילוי, עובדים על נסיעה מקיפה ונגישה לכל"אמדאוס: "מסע של גילוי, עובדים על נסיעה מקיפה ונגישה לכל"
  • אמריקן קולוני נפתח מחדש ומכריז על חגיגות 120 שנה להיווסדואמריקן קולוני נפתח מחדש ומכריז על חגיגות 120 שנה להיווסדו
  • שדה דב: הקרב האחרוןשדה דב: הקרב האחרון
תגיות:
חודש התיירות הישראלית
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version