IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » "חודש התיירות הישראלית" בהפקת אלקטרה טרגט

"חודש התיירות הישראלית" בהפקת אלקטרה טרגט

שוש להב 23 ביולי 2025 3:42

פרויקט לחשיפת החוויה ועידוד תיירות פנים: משרד התיירות יזם ומוביל פרויקט בהיקף של 10 מיליון ₪, הכולל חוויות ואירועים מושכי קהל, ויציע סיורים מסובסדים עם מורי דרך, הטבות במלונות ואטרקציות

"חודש התיירות הישראלית" בהפקת אלקטרה טרגט חיים כץ, שר התיירות צילום שלומי אמסלם, לע"מ

חברת אלקטרה טרגט נבחרה במכרז שערך משרד התיירות, להפקת פרויקט ראשון מסוגו – "חודש התיירות הישראלית" – אירוע עוגן שנתי בפריסה ארצית, ביוזמת שר התיירות, חיים כץ. מדובר במיזם בהיקף של 10 מיליון ₪, שיכלול שורה של פעילויות תרבות, תיירות, בילוי ופנאי, בארבעה מוקדים מהצפון עד הדרום, בעלות סמלית לציבור של 18 ₪ לפעילות.

שר התיירות חיים כץ, הוביל החלטת ממשלה לתקצוב 10 מיליון ₪ לעידוד תיירות פנים, במסגרתו המשרד מייסד אירוע עוגן שנתי, שנועד לחשוף חוויות תיירות חדשות ולעודד תנועה וצריכה של שירותי תיירות פנים, מהלך שיתרום לשיקום וחיזוק עסקי התיירות. הפעילות, שצפויה להתחיל זמן קצר לאחר חגי תשרי, תחבר את הציבור הישראלי לנופי הארץ, לתרבות ולהיסטוריה העשירה.

טרגט הציגה למשרד התיירות מגוון רעיונות להוצאה לפועל של הפרוייקט, ובהם:

תכנון מסלול חווייתי מותאם לכל אזור שבו יתקיימו הפעילויות;

יכולת לייצר שיתופי פעולה שיחזקו את התרומה לציבור;

גיוס עסקים תיירותיים וגופי תוכן לשיתוף פעולה;

דרכים יישומיות לשילוב של עסקים מקומיים קטנים בפרויקט.

החברה מתכננת למשוך את הציבור הישראלי להשתתף באירועים הללו, דרך יצירת שייכות וגאווה לאומית, באמצעות חוויות תיירותיות מקומיות.

חברת "אלקטרה טרגט": הציגה ניסיון רב בייזום, הובלה ניהול וביצוע פרויקטים גדולים ומורכבים, עתירי כוח אדם, לוגיסטיקה וטכנולוגיה עבור גופים ציבוריים ופרטיים בהיקפים של מאות מיליוני שקלים. משרד התיירות מתכוון להפוך את הפרויקט, כאמור, למסורת שנתית שתחזק את תעשיית התיירות בתקופות שבין שיאי הביקושים.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=177430

אולי יעניין אתכם גם

  • משרד התיירות יזם אירוע רב-דתי בכותלמשרד התיירות יזם אירוע רב-דתי בכותל
  • מבצע באל עלמבצע באל על
  • עופר חיות מונה למנכ"ל רשת מלונות אוליב ורימוניםעופר חיות מונה למנכ"ל רשת מלונות אוליב ורימונים
  • נורוויג?ן קרוז ליין – גם איכות וגם בטיחותנורוויג?ן קרוז ליין – גם איכות וגם בטיחות
  • אייר סרביה מחדשת את הטיסות לישראלאייר סרביה מחדשת את הטיסות לישראל
תגיות:
אלקטרה טרגט
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס