IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » זמן ההמתנה למענה אנושי מקצועי לא יעלה על 6 דקות

זמן ההמתנה למענה אנושי מקצועי לא יעלה על 6 דקות

עוזי בכר 22 במאי 2018 16:29

כך החליטה היום ועדת הכלכלה בראשותו של ח"כ איתן כבל. התיקון יחול על כל החברות במשק ובכללן, באופן חסר תקדים, גם על הבנקים וחברות הביטוח ויכנס לתוקף בעוד כ-9 חודשים

זמן ההמתנה למענה אנושי מקצועי לא יעלה על 6 דקות הקץ להמתנה הממושכת בטלפון למענה אנושי מקצועי. צילום Depositphotos

ועדת הכלכלה אישרה היום מהפכה צרכנית היסטורית, כאשר קיבלה את הצעת היו"ר איתן כבל שלפיה זמן המתנה למענה אנושי מקצועי לא יעלה על 6 דקות ויחול על כל החברות ללא יוצא מהכלל. ההצעה תקצר דרמטית את זמני ההמתנה למענה אנושי מקצועי בפניות לטיפול בתקלות, בירור מצב חשבון וסיום התקשרות. התיקון יחול על כל החברות במשק ובכללן, באופן חסר תקדים, גם על הבנקים וחברות הביטוח ויכנס לתוקף בעוד כ-9 חודשים.

היו"ר כבל: היום נדמה שהתחרות היא מי ייתן את השירות הגרוע יותר ולציבור הגיעו מים עד נפש; הוא אף מתח ביקורת על משרד התקשורת שנזכר אתמול לקבוע הוראות זהות לחוק  והמשנה למנכ"ל משרד התקשורת התנצל ואמר, כי התיקונים היו במגרות 5 שנים ולא היו יוצאות משם אילולא הצעת החוק של היו"ר כבל והדיונים בוועדה.

הכנות לקראת קריאה שניה ושלישית

ועדת הכלכלה של הכנסת המשיכה היום להכין לקריאה שנייה ושלישית את הצעת היו"ר כבל. סגנית המפקחת על הבנקים, עודדה פרץ, אמרה כי ההסדר שייקבע לכולם צריך לחול גם על הבנקים, אך ביקשה לאפשר ללקוח שכן ירצה לקבל מענה אוטומטי, באמצעות רובוט, לעשות זאת. היו"ר כבל אמר בתגובה כי האפשרות הזו תישמר.

נציגת רשות שוק ההון, לירז דמביץ כהן, ביקשה שלא להחיל את ההוראות על חברות הביטוח, אולם לכך היו"ר כבל סירב. "אם הבנקים יודעים לעמוד בזה אין סיבה שאתם לא תדעו", אמר.

כאמור, הצעת החוק אושרה פה אחד בוועדה כאשר יחד עם היו"ר כבל הצביעו בעדה גם ח"כ עבד אל חכים חאג' יחיא וח"כ יעקב אשר. לאחר האישור אמר המשנה למנכ"ל משרד התקשורת שמילה כי השר, ח"כ איוב קרא, מברך על שיתוף פעולה עם יו"ר הוועדה כבל וקידם את השינויים בזמני המענה בהלימה ובתיאום עם יו"ר הוועדה, שדחף ודירבן את הנושא והכל לטובת ציבור הצרכנים בישראל.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=83726

אולי יעניין אתכם גם

  • ועדת הכלכלה בכנסת בדיון על משבר הטיסותועדת הכלכלה בכנסת בדיון על משבר הטיסות
  • שדה התעופה הבינ"ל הבא יהיה בנבטים: אושר בקריאה ראשונהשדה התעופה הבינ"ל הבא יהיה בנבטים: אושר בקריאה ראשונה
  • ועדת הכלכלה אישרה לפטור את מורי הדרך מאגרת רישיון לשנת 2022ועדת הכלכלה אישרה לפטור את מורי הדרך מאגרת רישיון לשנת 2022
  • "התנהלות האוצר והבנקים במשבר מול אל על שערורייתית""התנהלות האוצר והבנקים במשבר מול אל על שערורייתית"
  • "ניצור איזון ראוי בין האינטרס של הצרכן למצב חברות התעופה""ניצור איזון ראוי בין האינטרס של הצרכן למצב חברות התעופה"
תגיות:
ח"כ איתן כבל ועדת הכלכלה של הכנסת מענה אנושי מקצועי
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס