דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » "העוקץ הישראלי"

"העוקץ הישראלי"

דפנה וייס 14 בנובמבר 2016 0:00

תיירים מצרפת שילמו על דירת נופש בתל אביב, שכלל לא קיימת. בסיוע התאחדות המלונות, שוכנו בני הזוג ובנם החולה במלון 'ארמון ים' בבת ים כדי, שלא ישלחו בחזרה לארצם

אתמול הגיעו זוג תיירים מצרפת לשדה התעופה, בן גוריון וגילו שדירת הנופש, שהזמינו באינטרנט איננה קיימת, זאת לאחר ששילמו כבר 2000 דולר. בני הזוג ובנם, פנו למשטרת נתב"ג כדי להגיש תלונה וזו פנתה להתאחדות המלונות כדי לנסות לפתור את הבעיה ההומניטרית.

בהתאחדות המלונות החליטו לעזור לבני המשפחה, כדי שלא יוחזרו לארצם, ופנו לדני אסא, הבעלים של מלון 'ארמון ים' בבת-ים. אסא הסכים לסייע ואף אירח את בני המשפחה לפנסיון מלא וללא עלות למספר ימים על מנת שלא יוחזרו לארצם וייהנו משהותם בארץ.

לדברי נועז בר ניר, מנכ"ל התאחדות המלונות בישראל: "אנו נמצאים בשיאה של עונת התיירות, דבר אשר גורם לניצול תיירים. חשוב לזכור, שרק בת"א יש כ- 6,000 דירות המושכרות לתיירים ומרביתן פועלות ללא קבלת היתר לשימוש חורג בקרקע, ללא רישיון עסק השומר על כללי בטיחות מינימליים, ללא תשלום מיסים ומע"מ. כל אלו מעצימים את הכלכלה השחורה וכעת אנו רואים שבמקרים מסוימים גם מרמים את התיירים.
אנו מקווים, שממשלת ישראל תיקח נושא זה לתשומת ליבה ותפעל לטיפול בהסדרת הנושא באופן  כללי  ובאופן פרטני מיידי, שכן כרגע דירת "העוקץ" עדיין מופיעה באתר. אני מודה לבעל המלון, דני אסא, אשר נרתם והראה שבישראל יש גם פנים יפות ומחבקות לתיירים".

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=73542

אולי יעניין אתכם גם

  • משבר האקלים: האם הוא משפיע על אופן החופשות שלנו?משבר האקלים: האם הוא משפיע על אופן החופשות שלנו?
  • משרד החוץ: המלצת מסע לאוקראינהמשרד החוץ: המלצת מסע לאוקראינה
  • מגזין הצרכנות Which?: ראיינאייר מתחמקת מתשלום פיצויים ללקוחותמגזין הצרכנות Which?: ראיינאייר מתחמקת מתשלום פיצויים ללקוחות
  • מלון קראון פלזה תל אביב השיק את מסעדת הביסטרו אסיאתית הכשרה "פאסיפיקמלון קראון פלזה תל אביב השיק את מסעדת הביסטרו אסיאתית הכשרה "פאסיפיק
  • תגובת שמואל צוראל להודעת סוכני הנסיעותתגובת שמואל צוראל להודעת סוכני הנסיעות
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version