IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » הישראלים התאהבו בסלובניה

הישראלים התאהבו בסלובניה

עוזי בכר 15 באוגוסט 2017 0:00

גידול של %37 נרשם בלינות ישראלים בסלובניה, בשבעת החודשים הראשונים של השנה ומקום ראשון בדרוג התיירים המגיעים ליותר מלילה אחד, לפני מדינות כמו אוסטריה, איטליה וגרמניה שהיו במשך שנים בראש הרשימה

הישראלים התאהבו בסלובניה BLED-12

המטיילים הישראלים גילו השנה את סלובניה יותר מתמיד ואף "כבשו" לראשונה את המקום הראשון בנתוני עליית כמות המבקרים ברפובליקה היפיפייה. לפני נתוני המשרד לסטיסטיקה של הרפובליקה של סלובניה, חלה עלייה של כ-10% במספר התיירים אשר מבקרים בסלובניה וגידול של כ-8% במספר הלינות בשבעת חודשים האחרונים של 2016 .

המבקרים מישראל מדורגים במקום הראשון מכלל התיירים שמגיעים ליותר מלילה אחד ולפני מדינות כמו אוסטריה, איטליה וגרמניה שהיו במשך שנים בראש הרשימה. 

מבין כל המדינות שרשמו עלייה באחוזים דו ספרתיים בכמות התיירים שביקרו בסלובניה, ישראל עומדת בראש עם עלייה של כ-%37 לפני מדינות אחרות כמו ספרד (%27+), דנמרק (%25+), הונגריה (%25+), ארה"ב (%13+), סין (%19+) ושוויץ (%10+).

גשר הסנדלרים,  שעליו נתלו מנעולים רבים בליובליאנה (צילום: עוזי בכר)

העלייה משמעותית ביותר עד כנה נרשמה באזור אתרי הספא ואתרי סקי/טיולי ההרים ברחבי המדינה (%25 ו-%30 בהתאמה), כ-%20 באזורי ערי החוף וכ-%9 באזור עיר הבירה לובליאנה ואגם בלד.

התיירים הזרים בסלובניה היוו כ-%71 מבין סך התיירות בסלובניה. מספר זה מהווה שיא עבור המדינה והוא מגיע לצד נתוני עלייה מקבילים של התיירות המקומית אשר גדלה ב-%4. כפי שמסתמן כעת עלייה נוספת ומשמעותית תרשם גם בחודשים הבאים של השנה.

מנהלת משרד התיירות של סלובניה – מג'ה פק: "משרד התיירות השקיע השנה רבות בשיווק ובהתמקדות בשווקים בינלאומיים בעלי פוטנציאל גדול כמו השוק הישראלי. סלובניה הופכת ליותר ויותר מוכרת גם ומזוהה גם בקרב קהל המטיילים הישראלי כמדינה בטוחה, ירוקה, פעילה ובריאה המציעה מוצרי תיירות מגוונים עם ערך מוסף גבוה וחוויה מצוינת לכל סוג של טיול וגיל, דבר הבא לידי ביטוי בנתונים המעולים.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=71087

אולי יעניין אתכם גם

  • תעופה בצמיחה: בואינג צופה לביקושים גדולים לאנשי מקצוע עד 2043תעופה בצמיחה: בואינג צופה לביקושים גדולים לאנשי מקצוע עד 2043
  • טורקיש אירליינס משיקה טיסות איסטנבול-ונקוברטורקיש אירליינס משיקה טיסות איסטנבול-ונקובר
  • חברת Eurowings השיקה את פעילותה בישראלחברת Eurowings השיקה את פעילותה בישראל
  • דלתא אייר ליינס מחדשת את קו הטיסות היומי מניו יורק לישראלדלתא אייר ליינס מחדשת את קו הטיסות היומי מניו יורק לישראל
  • קונצרט הצדעה ביוזמה משותפת של  שגרירויות ישראל ומרוקו בבריטניהקונצרט הצדעה ביוזמה משותפת של שגרירויות ישראל ומרוקו בבריטניה
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס