הרשת משיקה אתר הזמנות חדש, הכולל מנוע חיפוש מתקדם, שיציג מבצעים בהתאם לקטגוריות חיפוש ויציע את המבצעים השווים ביותר, במלונות השונים, בהתאם לסוג החופשה

רשת המלונות אסטרל, ממשיכה להתפתח ולחדש עבור קהל לקוחותיה, ומתרעננת באתר הזמנות חדש ומתקדם, הכולל מנוע חיפוש מתקדם, אשר יציג מבצעים בהתאם לקטגוריות חיפוש ויציע את המבצעים השווים ביותר, במלונות השונים, בהתאם לסוג החופשה המבוקשת. בין חופשה זוגית רגועה לחוויית נופש משפחתית פעילה, כל אורח לפי העדפותיו. כן כולל האתר החדש ממשק משתמש חדשני ואינטואיטיבי, שמקל על המשתמשים למצוא את מה שהם מחפשים, במהירות ובקלות.
ההחלטה לעלות עם אתר חדש, מלמדת על שאיפות אסטרל לבסס את מעמדה כרשת מלונות מובילה, שבסיס הצמיחה שלה הוא באילת, יחד עם התרחבות ליעדים נוספים בארץ, לרבות הקמת בית מלון בפרויקט המלונות הצפים בים המלח.
ליאור ברנמן-זבולון, סמנכ"לית השיווק של רשת אסטרל: "אסטרל מתכוננת לקראת חופשת הקיץ, ואנו עובדים במלוא המרץ על שורה של חידושים ושדרוגים ממוקדי לקוח. השקענו משאבים רבים בפיתוח ועיצוב האתר החדש, כדי להתאים אותו לסטנדרט השירות הגבוה ביותר, המשקף את ערכי המצוינות בשירות וחווית לקוח שאסטרל מחוייבת להם".
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=174782