דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » 98% מטיסות ריינאייר הגיעו בזמן בספטמבר 2020

98% מטיסות ריינאייר הגיעו בזמן בספטמבר 2020

דפנה וייס 6 באוקטובר 2020 7:19

במסגרת משוב לקוחות 'דרג את הטיסה שלי' 91% מהמשתתפים דרגו את טיסתם כטובה/טובה מאוד/מעולה. מה היו התוצאות עבור חוויית לקוח, עבודת הצוות, שירות, עלייה למטוס ומזון ?

98% מטיסות ריינאייר הגיעו בזמן בספטמבר 2020 ריינאייר : משוב לקוחות. צילום ריינאייר

98% מטיסות חברת ריינאייר (Ryanair), חברת הלאו קוסט האירית, הגיעו בזמן בספטמבר 2020. בנוסף, ריינאייר פרסמה אתמול (ה-5 בספטמבר) את תוצאות משוב הלקוחות – 'דרג את הטיסה שלי', שנערך בקרב כ-57,000 מלקוחותיה.

מתוצאות המשוב עולה כי 91% דרגו את הטיסה שלהם כטובה/טובה מאוד/ מעולה. 94% הגדירו את הצוות לידידותי. 92% מרוצים מהשירות בטיסה ו-85% מהמזון המוגש בטיסה. 89% מהנוסעים היו שבעי רצון מדרך העלייה למטוס.

תגובת חברת התעופה: "קבוצת ריינאייר (ריינאייר, מלטה אייר, לאודה ו-BUZZ) הטיסה 5.1 מיליון נוסעים בספטמבר 2020 כאשר 98% מהטיסות הגיעו בזמן. אנו שמחים ש-91% מהלקוחות, כ-57 אלף, שהשתתפו במשוב באמצעות האפליקציה שלנו, היו מרוצים מאוד מחוויית הטיסה. אנו מברכים על המשוב המעודד אותנו לשפר כל הזמן את השירות. בתקופה זו, המשמעות היא אף חשובה יותר."

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=110544

אולי יעניין אתכם גם

  • ריינאייר חוזרת לישראל: הנוסעים הישראלים עוקבים בדריכותריינאייר חוזרת לישראל: הנוסעים הישראלים עוקבים בדריכות
  • 'אפס סובלנות': חברת לאו קוסט תובעת נוסע בסכום של 15,000 אירו'אפס סובלנות': חברת לאו קוסט תובעת נוסע בסכום של 15,000 אירו
  • לא חוזרת בקרוב: ריינאייר ביטלה את הטיסות עד סוף אוקטוברלא חוזרת בקרוב: ריינאייר ביטלה את הטיסות עד סוף אוקטובר
  • ריינאייר מודיעה על ביטול טיסותיה לישראל עד ה-30 בספטמברריינאייר מודיעה על ביטול טיסותיה לישראל עד ה-30 בספטמבר
  • ריינאייר ביטלה את הטיסות לישראל עד ל-23 באוגוסטריינאייר ביטלה את הטיסות לישראל עד ל-23 באוגוסט
תגיות:
ריינאייר דרג את הטיסה שלי
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version