דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » ״בוחנים הצעות לרכישת מטוסים צרי גוף משתי יצרניות המטוסים הגדולות״

״בוחנים הצעות לרכישת מטוסים צרי גוף משתי יצרניות המטוסים הגדולות״

מערכת האתר 7 ביוני 2023 18:50

אמרה הבוקר (ד') מנכ"לית אל על בכנס Growth Frontiers הכלכלי הבינלאומי של חברות התעופה, שהתקיים בתל אביב ונערך על ידי Airlines Economics שמקיימת מזה שנים כנסים דומים בכל רחבי העולם

״בוחנים הצעות לרכישת מטוסים צרי גוף משתי יצרניות המטוסים הגדולות״ דינה בן טל גננסיה מנכ"לית אל על וג'ון פלוגר, נשיא ומנכ"ל חברת ALC, צילום דוברות אל על

הבוקר (ד') התכנסו בכירי ענף התעופה, הבנקאות וגופי מימון לחברות תעופה וכן חברות יעוץ פיננסיות ומשפטיות, בכנס הכלכלי הבינלאומי ה- Growth Frontiers  בתל אביב.  זוהי שנתו השלישית של הכנס בת״א, שנערך על ידי  Airlines Economics, שמקיימת מזה שנים כנסים דומים בכל רחבי העולם.

הכנס נפתח בשיחה של דינה בן טל גננסיה מנכ"לית אל על עם ג'ון פלוגר, נשיא ומנכ"ל חברת ALC, חברה מובילה בתחום ליסינג למטוסים. השניים שוחחו על ההתאוששות בענף בתקופה שאחרי המגפה שטלטלה את השוק, עם  התמקדות בביקוש הגבוה לטיסות בכל העולם ובביקוש של חברות התעופה למטוסים חדשים.

מנכ"לית אל על, דינה בן טל גננסיה אמרה: ״מעבר לביקוש שאנו חווים, הלקוחות מעריכים יותר את הצעת הערך שמעבר למחיר הטיסה, הם מעריכים את השירות וקונים היום יותר מושבים במחלקות הפרימיום והעסקים. הביקוש הגבוה של הנוסעים מוביל לביקוש של חברות תעופה לרכישת מטוסים חדשים".

לדברי בן טל גננסיה: ״התוכנית העסקית של אל על לחמש השנים הקרובות כוללת את הגדלת צי המטוסים מ-45 ל-60, בין היתר באמצעות הגדלת צי המטוסים צרי הגוף מ-24 ל-30. אנחנו מקווים לקבל בזמן את מטוסי הדרימליינר שיגדילו את הצי, אנחנו בעיצומו של תהליך שינוי תצורה למטוסי 777 כך שיעניקו חווית טיסה של דרימליינר, מה שיגדיל לנו את האפשרות להרחיב את רשת הנתיבים. אנחנו מסתכלים ברצינות על פתיחת הקו למלבורן, שמתאפשרת הודות לאישור לטוס בשמי עומאן וסעודיה. אל על בוחנת לעומק שתי הצעות, מבואינג ומאיירבוס להגדלת הצי. בעבר אל על הפעילה צי ישן שכלל מטוסי 767 ו747 בני 20 שנים, כיום צי המטוסים שלנו הוא בגיל ממוצע של כ- 10 שנים וחשוב לנו להמשיך את התהליך של הצערת הצי״.

ג'ון פלוגר התייחס בכנס לחשיבות גיל צי המטוסים בהיבט הסביבה והיעילות התפעולית כשאיירבוס ובואינג כבר הודו שאתגרי האספקה עדיין משפיעים על השוק. פלוגר, טייס בעצמו התקשה להתייחס לשאלה מתי נזכה לראות מטוסים שפועלים ללא טייס ״לא בעשור הקרוב, קשה לי להאמין שנוסעים ירצו לעלות למטוס שאין בו טייסים, כשהתהליך הזה יתחיל, אני מאמין שהוא יתחיל עם מטוסי המטען״.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=140784

אולי יעניין אתכם גם

  • ים תקווה: אל על מחלצת נוסעים בהפלגה מקפריסין לישראלים תקווה: אל על מחלצת נוסעים בהפלגה מקפריסין לישראל
  • פיקוח נפש בשחקים: טיסות חירום של אל על יפעלו בשבתפיקוח נפש בשחקים: טיסות חירום של אל על יפעלו בשבת
  • מבצע ההחזרה הגדול: אל על מחזירה אלפי נוסעים בטיסות חילוץ מיוחדותמבצע ההחזרה הגדול: אל על מחזירה אלפי נוסעים בטיסות חילוץ מיוחדות
  • מבצע חזרה ארצה: אל על תפעיל טיסות חילוץ מחמש ערים באירופהמבצע חזרה ארצה: אל על תפעיל טיסות חילוץ מחמש ערים באירופה
  • שיבוש המראות: אל על משביתה את טיסותיה עד סוף השבועשיבוש המראות: אל על משביתה את טיסותיה עד סוף השבוע
תגיות:
אל על
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version