IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » שיפור הנגישות לאנשים עם מוגבלות בשדות התעופה ובמעברי הגבול

שיפור הנגישות לאנשים עם מוגבלות בשדות התעופה ובמעברי הגבול

מערכת האתר 18 בינואר 2023 10:43

בישראל יש מיליון וחצי אנשים עם מוגבלות ובעולם בכלל יש כביליון איש עם מוגבלות, ככל שהנגישות משתפרת בארץ ובעולם כך גם כמות הנוסעים הנעזרים ובעלי מוגבלויות בנמלי התעופה ומעברי הגבול גדלה

שיפור הנגישות לאנשים עם מוגבלות בשדות התעופה ובמעברי הגבול נתב"ג: אולם נוסעים יוצאים. צילום עוזי בכר

nדוברות רשות שדות התעופה (רש"ת) נמסר כי הנהלת נמל התעופה בן גוריון,  קיימה פגישת עבודה עם  יובל וגנר יו"ר נגישות ישראל העמותה המובילה בישראל את נושא הנגישות לאנשים עם מוגבלות. בפגישה משותפת עם מנכ"ל רשות שדות התעופה, חגי טופולנסקי, מנהל נתב"ג אודי בר עוז ומנהל חטיבת שרות לנוסע שמואל אמסלם נדונו נושאים לשיפור השרות ובמטרה להמשיך ולקדם את נושא הנגישות לאנשים עם מוגבלות בשדות התעופה ובמעברי הגבול בישראל.

בישראל יש מיליון וחצי אנשים עם מוגבלות ובעולם בכלל יש כביליון איש עם מוגבלות, ככל שהנגישות משתפרת בארץ ובעולם כך גם כמות הנוסעים הנעזרים ובעלי מוגבלויות בנמלי התעופה ומעברי הגבול גדלה. במסגרת הפעילות הקיימת לשיפור השרות והשרות לבעלי צרכים מיוחדים רשות שדות התעופה מבצעת סקרי נגישות מקיף במתקני הרשות על מנת  על להיערך מראש ובביצוע מיידי של כל פתרון מוצע ובהתאמות למוגבלויות השונות.

בפגישה הוצגו מגוון רעיונות ופתרונות לשיפור נושא הנגישות ובנושאים שונים ובכלל זה – באגי נגיש להסעת אנשים בכסאות גלגלים למרחקים ארוכים, חדר המתנה מיוחד לילדים עם אוטיזם, חדר שקט למוגבלויות נפשיות, מרכז הדרכה התנסותי, מערכות התמצאות טכנולוגיות לעיוורים, מערכות תקשורת בשפת הסימנים וכתוביות למוגבלויות שמיעה ועוד.*

יובל וגנר יו"ר נגישות ישראל: " עמותת נגישות ישראל מעריכה את העשייה רבת השנים להנגשת הטרמינלים ומעברי הגבול לשיפור הנגישות והשרות לנוסעים עם מוגבלות. נגישות ושירות נגיש הינם קריטיים לנוסע עם המוגבלות, ככל שהשרות יותר נגיש ורגיש לאנשים עם מוגבלויות, כך בהגדרה הוא יותר נגיש וטוב לכלל הנוסעים. העמותה מודה לרשות על ההחלטה להמשיך לפעול ולחתור למצוינות בנגישות".

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=133688

אולי יעניין אתכם גם

  • פטור מבדיקות קורונה לפני הטיסה לחוזרים מאוקראינהפטור מבדיקות קורונה לפני הטיסה לחוזרים מאוקראינה
  • אל על : מה שהיה הוא שקייםאל על : מה שהיה הוא שקיים
  • לשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל – אין שינוי בעקבות המצבלשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל – אין שינוי בעקבות המצב
  • החרמון מציג: חגיגה לבנההחרמון מציג: חגיגה לבנה
  • איזי ג?ט: התוצאות העסקיות ל-30 בספטמבר 2013איזי ג?ט: התוצאות העסקיות ל-30 בספטמבר 2013
תגיות:
נגישות
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס