IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » ריינאייר מתכננת לחדש טיסותיה לפולין, אבל לא ממהרת להחזיר כספים

ריינאייר מתכננת לחדש טיסותיה לפולין, אבל לא ממהרת להחזיר כספים

דפנה וייס 29 במאי 2020 17:49

חברת הלואו קוסט מתכננת, ב-4 ביולי, לחדש טיסותיה מתל אביב ל-4 יעדים בפולין, אך סקר אחרון מגלה כי כ-84% מנוסעיה טרם קיבלו החזר כספי על טיסות שבוטלו

ריינאייר מתכננת לחדש טיסותיה לפולין, אבל לא ממהרת להחזיר כספים מטוס ריינאייר.צילום Ryanair

חברות התעופה מודיעות על כוונתן להחזיר טיסות אך מנגד סקרים מגלים כי לא כולן מחזירות כספים לקהל לקוחותיהן בעקבות טיסות שבוטלו. ריינאייר היא אחת מהן. לפני כשבועיים דיווחנו  כי חברת הלאו קוסט הגדולה באירופה הודיעה על כוונתה להפעיל כ-40% מלוח הטיסות כבר ב-1 ביולי 2020 בכפוף לכך שההגבלות הממשלתיות על הטיסות בתחום האיחוד האירופי יוסרו.

היום (ו') נודע כי החל מ-4 ליולי תחדש ריינאייר את הטיסות לתל אביב מורשה, קטוביץ' וקרקוב- בתדירות של 2 טיסות שבועיות וטיסה שבועית אחת מפוזנן.

מסקר שערך מגזין הצרכנות הבריטי Which?, בקרב 2800 נוסעים שטיסותיהם בוטלו בחודש מרץ, עולה שלמעלה מ-8 נוסעים מכל 10 בחברת ריינאייר עדיין ממתינים לכספם ורק 5% מנוסעי החברה קיבלו את כספם בזמן על פי חוק. החוק קובע כי על חברת התעופה להשיב את הכסף תוך 7 ימים מביטול הטיסה. לעומת ריינאייר, כ-39% מלקוחות בריטיש איירווייס ו-29% מלקוחות Jet2 קיבלו החזרים בזמן.

עוד עולה מהסקר כי ריינאייר הקשתה על הלקוחות לתבוע החזרים על ידי הצגת מספר מכשולים: בתחילה היא הפנתה את הלקוחות לטופסי החזר מקוונים שלא פעלו, שלחה שוברים ללקוחות במייל שלא הגיעו ליעדם, שינתה שוב ושוב את זמן ההחזרים ולבסוף הודיעה כי הלקוחות יצטרכו להמתין לסיום משבר נגיף הקורונה כדי לקבל חזרה את כספם. ריינאייר מצדה טענה כי לא יכלה לעמוד במספר הפניות הרב שקיבלה.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=106949

אולי יעניין אתכם גם

  • ההתנהגות הפרועה של נוסעים בטיסות הולכת ומחריפהההתנהגות הפרועה של נוסעים בטיסות הולכת ומחריפה
  • ריינאייר ואיזיג'ט לא ישובו בקרוב – חברות אחרות מחדשות פעילות בהדרגהריינאייר ואיזיג'ט לא ישובו בקרוב – חברות אחרות מחדשות פעילות בהדרגה
  • ריינאייר מודיעה על ביטולי טיסות אל ומתל אביב בקיץ הקרובריינאייר מודיעה על ביטולי טיסות אל ומתל אביב בקיץ הקרוב
  • 7 דקות יותר מדי: כשברלין אומרת "לא" לריינאייר והנוסעים מתוסכלים7 דקות יותר מדי: כשברלין אומרת "לא" לריינאייר והנוסעים מתוסכלים
  • בריטיש תיקנס ביותר מ־3 מיליון ליש"ט בעקבות פגיעות בעובדי קרקעבריטיש תיקנס ביותר מ־3 מיליון ליש"ט בעקבות פגיעות בעובדי קרקע
תגיות:
ריינאייר בריטיש איירווייס Which? החזר כספי
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס