IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » "קשה לחזור להפעלת טיסות בשעה שמטילים הסגר על הנוסעים"

"קשה לחזור להפעלת טיסות בשעה שמטילים הסגר על הנוסעים"

עוזי בכר 16 במאי 2020 11:52

הסביר אלכסנדר דה ג'וניאק, מנכ"ל יאט"א והתייחס גם לנושא החזרת הכספים לנוסעים בעקבות ביטולי טיסות

"קשה לחזור להפעלת טיסות בשעה שמטילים הסגר על הנוסעים" המתווה החדש לפתיחת השמיים freepik

במסגרת מסיבת עיתונאים שנערכה ב-13 במאי, אלכסנדר דה ג'וניאק, מנכ"ל יאט"א (ארגון חברות התעופה הבינלאומי) התייחס לשני נושאים:

חזרה לשגרה במקביל להנחיית בידוד על הנוסעים

"קשה לחזור לשגרת הטיסות יחד עם הטלת הסגר על הנוסעים. ראינו זאת בבריטניה שהודיעה על הסגר חובה למשך 14 יום על הנוסעים הנכנסים ובאופן דומה גם ספרד. טיסות בינלאומיות אינן יכולות להתחיל מחדש בתנאים כאלה".

מסקר שנערך לאחרונה ב-11 שווקים עולה כי 84% מהנוסעים ציינו כי אמצעי הסגר הם החששות העיקריים לחזרה לשגרת טיסות ו-69% הסבירו שלא יחזרו לטוס בתנאים האלה.

"העדיפות העליונה היא להתחיל את הטיסות בבטחה ואנו מציעים שורה של צעדים שלדעתנו יעניקו לממשלות את הביטחון לפתוח מחדש את הגבולות. מדובר בגישה המבוססת על ניהול סיכון ביולוגי שיש לתאם אותה באופן גלובלי וכולל בדיקת חום ואמצעים נוספים ביציאה כדי למנוע מנוסעים עם סימפטומים לטוס. בנוסף, מערכת המנוהלת על בסיס הצהרות בריאות ומעקב קפדני עבור נוסעים ללא תסמינים.

"בארגון יאט"א מתנגדים להסגר על הנוסעים, אנו עובדים עם הארגון הבינלאומי לתעופה אזרחי ( ICAO – International Civil Aviation Organization) וארגונים נוספים כדי להקים מערכת מבוססת ניהול סיכונים במהירות כדי לחזור לשגרה בבטחה וביעילות."

החזרת הכספים לנוסעים בעקבות ביטולי טיסות

במסגרת החלטת האיחוד האירופי על פי תקנהEU 261- חברות התעופה האירופאיות נדרשות להחזיר כ- 9.2 מיליארד אירו לנוסעים בעקבות ביטול הטיסות עד סוף חודש מאי. התקנה לא נועדה להתמודד עם ביטולים המוניים, כפי שהתרחש בעקבות סגירת הגבולות ביבשת אירופה.

"ביקשנו גמישות בהחזרת הכספים במטרה לאפשר לחברות התעופה לשרוד את המשבר ולהבטיח שהצרכנים יקבלו את כספם".

"כ-16 מדינות באיחוד האירופי המייצגות כ-70% מכלל אוכלוסיית האיחוד האירופי תמכו בבקשה, אך במקום תיקון לתקנה EU 261 שיעניק הנחיות ברורות, קיבלנו המלצות מעורפלות שלא מועילות לחברות התעופה ולצרכנים."

"זו לא בקשה שהגשנו בקלות ויש לטפל בהגינות בכל נוסע  ולהחזיר את כספו, אך עם קצת גמישות נמנע את קריסתם של חברות התעופה מה שיביא בסופו של דבר לפיטורים ואי אפשרות להחזרת הכסף לנוסעים."

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=106647

אולי יעניין אתכם גם

  • יאט"א: "ההפסדים השנה יהיו הגדולים בתולדות התעופה"יאט"א: "ההפסדים השנה יהיו הגדולים בתולדות התעופה"
  • יאט"א: 44% מתוספת הטיסות ב-20 השנים הקרובות תגיע מסין ומהודויאט"א: 44% מתוספת הטיסות ב-20 השנים הקרובות תגיע מסין ומהודו
  • יאט"א: האטה בתעבורה האווירית בעולם בספטמבריאט"א: האטה בתעבורה האווירית בעולם בספטמבר
  • יאט"א קוראת להסרת מחסומי המעבר בגבולותיאט"א קוראת להסרת מחסומי המעבר בגבולות
  • ארגון יאט"א מזהיר מירידה השנה ברווחי תעשיית התעופהארגון יאט"א מזהיר מירידה השנה ברווחי תעשיית התעופה
תגיות:
יאט"א טיסות אלכסנדר דה ג'וניאק
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס