IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » סינגפור איירליינס: אינטרנט אלחוטי חינם לחברי PPS ומחלקות היוקרה

סינגפור איירליינס: אינטרנט אלחוטי חינם לחברי PPS ומחלקות היוקרה

מערכת האתר 3 בפברואר 2023 13:22

סינגפור איירליינס תהיה אחת מחברות התעופה הראשונות המציעה אינטרנט אלחוטי חינם ללא הגבלה. "צורך חיוני בחוויית הטיסה", מציינים בחברת התעופה

סינגפור איירליינס: אינטרנט אלחוטי חינם לחברי PPS ומחלקות היוקרה מטוס איירבוס A380 של סינגפור איירליינס. צילום מאתר החברה

סינגפור איירליינס (Singapore Airlines), חברת התעופה הלאומית של סינגפור פרסמה הודעה משמחת. אינטרנט אלחוטי חינם ללא הגבלה לנוסעי מחלקות היוקרה (עסקים, ראשונה וסוויטת) וחברי PPS (Priority Passenger Service) – נוסעי חברת התעופה שצוברים סכום הגבוה מ-25,000 דולר סינגפורי בשנה, שהוצא במחלקות היוקרה.

בנוסף, חברי KrisFlyer (נוסעים הטסים בחברה וצוברים מיילים) במחלקות פרימיום אקונומי יזכו באינטרנט אלחוטי חינם למשך שלוש שעות ונוסעי מחלקת תיירים למשך שעתיים. כמו כן, תוכניות אינטרנט אלחוטי חדשות ואטרקטיביות הושקו עבור כל הלקוחות.

לקוחות החברה שאינם חברי KrisFlyer יוכלו לרכוש חבילות גלישה הנעים בין 3.99 דולר אמריקני לשעה, 8.99 דולר אמריקני לשלוש שעות ו-15.99 דולר אמריקני עבור כל שעות הטיסה.

מחלקת עסקים במטוס איירבוס A380 של סינגפור איירליינס. צילום מאתר החברה

בעבר, לקוחות מחלקת עסקים וחברי מועדון PPS נהנו מ-Wi-Fi חינם בשווי 100MB בטיסה. לחברי KrisFlyer הנוסעים במחלקת תיירים פרימיום ובמחלקת תיירים הוצעה תוכנית Wi-Fi חינם של שעתיים בטיסה שעברה אופטימיזציה לשירותי הודעות טקסט בלבד.

Yeoh Phee Teik, סגן נשיא בכיר בחוויית לקוחות בחברת סינגפור איירליינס: "להישאר מחוברים אפילו בגובה 35,000 רגל, הפך למצרך חיוני בחוויית הטיסה. עם הצעות ה-Wi-Fi המשופרות שלנו, לקוחות סינגפור איירליינס יכולים להישאר בקשר עם יקיריהם, לפרסם תמונות וסרטונים בערוצי המדיה החברתית שלהם, או להתעדכן בחדשות האחרונות. שינויים אלה הם בתגובה למשוב  הלקוחות, וחלק מההשקעה המתמשכת של החברה לשדרג את חווית הטיסה ".

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=134629

אולי יעניין אתכם גם

  • משחקים אסורים: חשף את איבר מינו בטיסה ונידון לשלושה שבועות בכלאמשחקים אסורים: חשף את איבר מינו בטיסה ונידון לשלושה שבועות בכלא
  • משנה זהירות: סינגפור איירליינס בעקבות אירוע המערבולותמשנה זהירות: סינגפור איירליינס בעקבות אירוע המערבולות
  • ישנן חברות תעופה, ויש את סינגפור איירליינסישנן חברות תעופה, ויש את סינגפור איירליינס
  • אחרי שני עשורים: סינגפור איירליינס חוזרת לבריסל, בלגיהאחרי שני עשורים: סינגפור איירליינס חוזרת לבריסל, בלגיה
  • סינגפור איירליינס משדרגת את חוויית מחלקת הפרימיום אקונומיסינגפור איירליינס משדרגת את חוויית מחלקת הפרימיום אקונומי
תגיות:
סינגפור איירליינס
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס