IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » מערכת SaverOne תסייע במניעת תאונות בנתב"ג

מערכת SaverOne תסייע במניעת תאונות בנתב"ג

מערכת האתר 14 בספטמבר 2022 12:35

המערכת מונעת מהנהג להשתמש בנייד באופן פעיל ולשלוח הודעות. המערכת, משפיעה רק על אזור הנהג ושאר הנוסעים משתמשים בנייד כרגיל

מערכת SaverOne תסייע במניעת תאונות בנתב"ג למנוע את תאונת הדרכים הבאה בנתב"ג. צילום freepik

מדוברות רשות שדות התעופה (רש"ת), נמסר כי נלחמים בתאונות הדרכים בעזרת מערכת SaverOne : פיילוט ראשוני בשטח המבצעי של נתב"ג ימנע את יכולת הנהגים להשתמש בטלפון הסלולרי, לשלוח הודעות וכו. מערכת SaverOne, סטרטאפ ישראלי למניעת הסח דעת סלולרי בנהיגה, שהותקנה כפיילוט ברכבים בשטח המבצעי בנתב"ג תאפשר למערכת המותקנת ברכב לנטרל את היכולת של הנהג מלהשתמש בטלפון הסלולרי פרט לקבלת שיחות נכנסות, ניווט ושמיעת מוסיקה.

המערכת מונעת מהנהג להשתמש בנייד באופן פעיל ולשלוח הודעות. המערכת, משפיעה רק על אזור הנהג ושאר הנוסעים משתמשים בנייד כרגיל. הנהג הנוהג בשטח המבצעי בנתב"ג לא יכול לכבות את המערכת. אם הוא מנסה להשתמש בטלפון, קצין הבטיחות מקבל מייד התראה על כך.

מערכת SaverOne אשר הותקנה בשטח המבצעי בנתב"ג הותקנה עד היום בין היתר בחברת החשמל, אסם, תנובה, שטראוס, כיל, אלקטרה אפיקים, ועוד חברות. המרחב המבצעי בנתב"ג הינו מרחב עמוס בכלי רכב ומטוסים.

כלל האפליקציות הקיימות האחרות מנוטרלות והנהג לא מקבל הודעות בזמן נהיגה (מי ששולח לנהג ווטסאפ מקבל הודעה אוטומטית שהנהג בנהיגה). יתרון הפיילוט במערכת הקיימת הינו כי הוא אינו מפריע לקבל הנחיות עבודה אך אינו מאפשר שימוש פעיל לא רצוי בנייד.

מנכ"ל רש"ת חגי טופולנסקי הנחה לבצע את הפיילוט ציין כי:" מרכיב חשוב בשיפור השירות הוא הבטיחות בשטח המבצעי ושיפור השירות הניתן למטוסים וחברות התעופה. בכוונתנו להילחם בתאונות העשויות להיגרם ע"י הגורם האנושי בעזרת טכנולוגיות מתקדמות בשילוב חדשנות ויעילות לשירות הנוסעים".

עוד הוסיף המנכ"ל: "טרמינל 3 יעבור החל מהשנה הקרובה הליך דיגיטציה שיאפשר לנהל את היציאה לחו"ל בקלות בהליכים עצמאיים. היעד המרכזי הינו שיפור השירותים הניתנים לנוסעים באמצעות אסטרטגיה המבוססת על השקעות, חדשנות, בראיה ארוכת טווח תוך מעבר לשדה דיגיטלי ומתקדם שישפר את השירות בנמל התעופה בן גוריון וחווית הטיסה לנוסעים".

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=128144

אולי יעניין אתכם גם

  • דרמה בדיוטי פרי: מאבטח ושני רופאים הצילו נוסע שלקה בליבודרמה בדיוטי פרי: מאבטח ושני רופאים הצילו נוסע שלקה בליבו
  • הקיץ כבר כאן: נתב"ג רושם זינוק חד בתנועת הנוסעים במאיהקיץ כבר כאן: נתב"ג רושם זינוק חד בתנועת הנוסעים במאי
  • כנס מקצועי בנתב"ג בהשתתפות  ארגוני הגג של אנשים עם מוגבלויותכנס מקצועי בנתב"ג בהשתתפות ארגוני הגג של אנשים עם מוגבלויות
  • עדכונים בזמן אמת: החברות הזרות שביטלו טיסותיהן לישראלעדכונים בזמן אמת: החברות הזרות שביטלו טיסותיהן לישראל
  • שינוי בטרקליני היוקרה בנתב"ג: שני מפעילים חדשים ייכנסו באוקטוברשינוי בטרקליני היוקרה בנתב"ג: שני מפעילים חדשים ייכנסו באוקטובר
תגיות:
נתב"ג SaverOne
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס