IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » מי המטיילים הביקורתיים ביותר ומי המפרגנים?

מי המטיילים הביקורתיים ביותר ומי המפרגנים?

דפנה וייס 20 באפריל 2020 18:57

84% מהמטיילים קוראים ביקורות ברשת לפני שהם מחליטים לנפוש והיכן מדורגים הישראלים בסקר ?

מי המטיילים הביקורתיים ביותר ומי המפרגנים? טרנדים בתיירות 2025. freepik

84% מהמטיילים בעולם קוראים ביקורות באינטרנט לפני שהם בוחרים היכן להתאכסן במהלך חופשתם, כך עולה ממחקר שנערך על ידי Agoda.com, אשר פלטפורמת התיירות הדיגיטלית שלה כוללת מאגר של למעלה מ- 34 מיליון ביקורות של מטיילים על מלונות ודירות. החברה חשפה היום מי המבקרים הנוקשים ביותר ומי המפרגנים ביותר בעולם בפילוח על פי שוק.

על פי נתוני הביקורות שנותחו על ידי Agoda, מטיילים מסין, מקסיקו, הונגריה וטאיוואן נטו להעניק ניקוד גבוה של בין 8-10 ומשוב חיובי על מקומות בהם התאכסנו. למעשה, הנתונים של Agoda מעלים ש- 77.1% מהמטיילים מסין העניקו לחופשות שלהם ניקוד גבוה (8-10), אחריהם המקסיקנים עם 76.5% וההונגרים והטאיוואנים עם 75.9%.

מהמחקר עולה כי הישראלים יודעים לפרגן, ולמעשה, מטיילים מישראל דורגו במקום השמיני בסולם המטיילים המפרגנים, עם 74.8% מהם שהעניקו ניקוד גבוה. יחד עם זאת, דורגו במקום ה- 13 בקרב המבקרים הנוקשים ביותר, עם 4.3% מהם שהעניקו ניקוד של 1-3 לחוויית הטיול.

מנגד, מטיילים מהודו, טורקיה וערב הסעודית דורגו כשלושת השווקים שהעניקו את הניקוד הנמוך ביותר – בין 1-3 בביקורות שלהם. למרות ששלושת השווקים האלה נראים כביקורתיים ביותר, העניקו 66.2% מהמטיילים מטורקיה, 63.2% מהמטיילים מהודו ו- 61% מהמטיילים מערב הסעודית ניקוד של 8-10 לחוויית הטיול שלהם.

"ביקורות דומות להמלצות אישיות של אנשים עם אותן העדפות, והן משפיעות על ההחלטות של הלקוחות כשהם בוחרים היכן להתאכסן." אמר ארול קוק, סגן נשיא לתחום שירותי שותפים גלובליים ב-Agoda.  "אלה שמטיילים עם המשפחה עשויים להתעניין בביקורות על שירותים כגון מועדון לילדים או שמרטפות, או מתקנים בחדר כגון מטבח מאובזר או עריסות תינוק, וכן מיקומו של המלון ביחס למסלולי טיול או חוויות המתאימות למשפחות.

לעומתם, מטיילים עסקיים יתעניינו יותר באיכות החיבור לאינטרנט, ומטיילי פנאי אחרים עשויים לשים בעדיפות ראשונה את ארוחת הבוקר או מתקני הכושר. 34 מיליון הביקורות המהימנות ב-Agoda  הינן מקור מידע חשוב, המסייע למטיילים לקבל את ההחלטה המתאימה להעדפותיהם במהלך הטיול".

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=105963

אולי יעניין אתכם גם

  • מצפון ועד דרום הישראלים טיילו בהמוניהם בשבתמצפון ועד דרום הישראלים טיילו בהמוניהם בשבת
  • הגנים הלאומיים קיסריה, תל אפק ועין חמד, בלטו בכמות המטיילים בהםהגנים הלאומיים קיסריה, תל אפק ועין חמד, בלטו בכמות המטיילים בהם
  • כ- 65 אלף מטיילים ומטיילות פקדו את שמורות הטבע והגנים הלאומייםכ- 65 אלף מטיילים ומטיילות פקדו את שמורות הטבע והגנים הלאומיים
  • הציבור הרחב מוזמן לטייל ולהתארח במרחבי הטבע הארץ-ישראליהציבור הרחב מוזמן לטייל ולהתארח במרחבי הטבע הארץ-ישראלי
  • כ- 60 אלף מטיילים ביקרו בגנים הלאומיים ובשמורות הטבע בסוף השבועכ- 60 אלף מטיילים ביקרו בגנים הלאומיים ובשמורות הטבע בסוף השבוע
תגיות:
מטיילים
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס