IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » מלונות » ללא דיוטי פרי, אבל עם עגלת אטלס ממותגת

ללא דיוטי פרי, אבל עם עגלת אטלס ממותגת

עוזי בכר 10 באוגוסט 2020 14:26

רשת מלונות אטלס משיקה עגלת "דיוטי פרי" לאורחיה, למלא בכל טוב ובמחיר טוב

ללא דיוטי פרי, אבל עם עגלת אטלס ממותגת עגלות דיוטי פרי ממותגות ברשת מלונות אטלס. צילום בני וולדאיס

לצערנו, השמים עדיין לא נפתחים ועל הדיוטי פרי שופ ניתן רק לפנטז… אז לא צריך לפנטז, כי ניתן לממש: לכבוד הקיץ ועונת החגים הקרבה ובאה, יוצאת רשת מלונות הבוטיק "אטלס" במיזם חדש – עגלת דיוטי פרי, שתציע לאורחיה הישראלים, לצד ניחוח הנופש במלונות הרשת, את אחד הדברים שהכי חסרים להם מהנסיעות לחו"ל: קניות של פרפומריה, אלכוהול ושוקולדים, במחירים אטרקטיביים.

עבור רוב הישראלים שיוצאים לנופש בחו"ל, הקנייה בדיוטי פרי נחשבת כצעד ראשון בחופשה, עוד לפני שמגיעים ליעד החופשה. ברשת מלונות אטלס החליטו להביא לחופשה העירונית את אווירת הטיסה לחו"ל, ויצרו לטובת האורחים עגלת דיוטי פרי ממותגת. העגלה, שתפעל בתחילה במלון טל שבצפון רחוב הירקון שבתל-אביב, ותנדוד בהמשך בין מלונות הרשת, תציע לאורחי המלון בשעות ההאפי האוור או בשירות room service, מגוון של עשרות פריטים, כמו שוקולדים תוצרת חוץ ושל שוקולטיירים מקומיים, שתייה חריפה, מארזי טיפוח, נרות ריחניים ומוצרי בישום לגברים ונשים. כל אלה יימכרו במחירים תחרותיים.

ומה בהיצע?

כך, למשל, שוקולד גודייבה הבלגי היוקרתי יימכר במחירים של 14.90-19.90 למארז; מארז טיפוח יוקרתי של המותג הישראלי מינוס 417 ב- 89.90; נר ריחני במארז זכוכית מהודר ב- 49.90; בקבוקי שתייה חריפה של וודקה, וויסקי, עראק, ג'ין וליקרים שונים, במחירים שנעים בין 44.90-124.90 לליטר; בשמים לגבר ולאישה ברמות מחיר של 199.90-298.90.

דני ליפמן, מנכ"ל רשת אטלס, מספר שכרשת מלונות בוטיק, הם חושבים תמיד, ובפרט בתקופה הנוכחית, איך לספק לאורחים חווית שהייה ייחודית ובלתי שגרתית. לדבריו: "חשבנו איך לחדש ולסקרן ועלינו על הרעיון של עגלת הדיוטי פרי. עבור הקהל הישראלי 'שופינג' הוא טקס, חגיגה, אטרקציה, נדבך חשוב בחופשה. לכן, אחרי מחקר מעמיק, אצרנו את הפריטים והמותגים האהובים ביותר על הקהל, ונציע אותם למכירה בעגלה מעוצבת שיצרנו ובמחירים נגישים ביותר, הזולים מהתמחור בחנות הפטורה ממס בנתב"ג, כאלה שיתנו לחופשה טעם מתוק עוד יותר".

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=109172

אולי יעניין אתכם גם

  • ישראל מעמיקה את היחסים עם מולדובה ומצמצמת באירלנדישראל מעמיקה את היחסים עם מולדובה ומצמצמת באירלנד
  • הוסרה אזהרת משרד החוץ לישראלים השוהים ביווןהוסרה אזהרת משרד החוץ לישראלים השוהים ביוון
  • האם נחשף 'ארמון הנציב' מתקופת בית ראשון?האם נחשף 'ארמון הנציב' מתקופת בית ראשון?
  • ראש העיר אילת: "אינטרס מובהק של המדינה להפעיל אי ירוק באילת"ראש העיר אילת: "אינטרס מובהק של המדינה להפעיל אי ירוק באילת"
  • נחתם הסכם מיזם משותף בין טורקיש איירליינס לתאי איירווייזנחתם הסכם מיזם משותף בין טורקיש איירליינס לתאי איירווייז
תגיות:
מלון אטלס
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס