דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » "להתנות הסיוע בבדיקה שהעסקים ממלאים חובתם להשבת כספים"

"להתנות הסיוע בבדיקה שהעסקים ממלאים חובתם להשבת כספים"

מערכת האתר 23 בינואר 2022 15:39

קוראים במועצה הישראלית לצרכנות למשרד האוצר בעקבות הפרסומים בימים האחרונים על מתווה הסיוע לחברות התעופה הישראליות ואישור הממשלה

"להתנות הסיוע בבדיקה שהעסקים ממלאים חובתם להשבת כספים" נוסעים יוצאים בטרמינל 3 בנתב"ג. צילום עוזי בכר

בעקבות הפרסומים בימים האחרונים על מתווה הסיוע לחברות התעופה ואישור הממשלה להעמדת סיוע נוסף לחברות התעופה הישראליות. הסיוע ניתן כדי לסייע לאל על, ישראייר וארקיע להתמודד עם הצמצום בפעילות התעופתית בשל התפרצות וריאנט אומיקרון בעולם ובישראל. קוראים במועצה הישראלית לצרכנות למשרד האוצר- להתנות כל תמיכה או סיוע לעסקים בבדיקה שהעסקים ממלאים אחר חובתם לבצע השבה כספית לצרכנים.

במועצה הישראלית לצרכנות הצטברו בשנתיים של משבר הקוורנה אלפי תלונות של צרכנים שמועד טיסתם בוטל בשל הקורונה (הן בשל ביטול הטיסה מצד החברה, והן בשל ביטול הטיסה מצד הצרכן בשל הדבקות בנגיף), וחברת התעופה או הנסיעות טרם השיבה להם את כספם.

במועצה לצרכנות מברכים על הסיוע שניתן לחברות, ומכירים בעובדה כי  למדינה ולצרכנים יש אינטרס משותף שעסקים ימשיכו לשרוד, להתקיים וגם לייצר הכנסות, ותחרות שמסייעת לצרכן לרכוש במחיר הוגן ולבצע השוואת מחירים מושכלת, אולם לא ניתן להבטיח סיוע לעסקים מבלי להבטיח את הסיוע לצרכנים שהם המנוע הכלכלי של התעופה.

עופר פיינשטיין מנכ"ל המועצה הישראלית לצרכנות, קורא למשרד האוצר, להתנות כל תמיכה או סיוע לעסקים, בבדיקה שעסקים אלו מילאו אחר חובתם לבצע השבה כספית לצרכנים בגין שירותים שלא סופקו. לעמדת המועצה לצרכנות, לא יתכן שהעסקים יקבלו תמיכה ממשלתית ובמקביל לא יחזירו לצרכנים את התשלומים שהצרכנים כבר שילמו.

במועצה לצרכנות מזכירים כי במהלך המשבר ניתנו לעסקים הקלות רגולטוריות שפגעו בצרכנים וביניהן: ביטול החובה לחזור לצרכן תוך 6 דקות, ביטול חוק הטכנאים המקנה לצרכן זכות לתבוע על איחור במשלוח, פיצויים לעסקים ללא התניה שיחזירו כספים לצרכנים בגין שירותים, הופעות, אירועים וכו' שלא התקיימו.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=122587

אולי יעניין אתכם גם

  • סוף עידן מטוסי הנוסעים הענקייםסוף עידן מטוסי הנוסעים הענקיים
  • האוניות החדשות של NCL מציעות חוויות מרתקות לכל המשפחההאוניות החדשות של NCL מציעות חוויות מרתקות לכל המשפחה
  • פתאל החזקות חזרה לרווח נקי של 81.416 מיליון שקל ברבעון השניפתאל החזקות חזרה לרווח נקי של 81.416 מיליון שקל ברבעון השני
  • "צוחקים בישרוטל אגמים""צוחקים בישרוטל אגמים"
  • אל על מציעה מחירים נוחים למזמינים מראש את חופשת החורףאל על מציעה מחירים נוחים למזמינים מראש את חופשת החורף
תגיות:
חברות תעופה ישראלחות
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version